kingleh Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Jeg har en 38" HDTV stående, og vurderer gå til annskaffelse av xbox-360. Men så ser jeg at xbox pakken inneholder 1stk Xbox 360 S-Video AV Cable, men at man i tillegg kan få kjøpt 1stk VGA HD AV-Cable Xbox 360 seperat. Antar jeg da rett at bildekvaliteten på den i pakka ikke er like god som med den seperate kabelen? (Ja, dette er langt utenfor mitt fagområde) Lenke til kommentar
DjShugaA Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 (endret) du antar veldig riktig for å få hdtv ut fra 360 må du enten kjøpe vga kabelen eller component kabelen Endret 24. april 2006 av DjShugaA Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Jeg har en 38" HDTV stående, og vurderer gå til annskaffelse av xbox-360.Men så ser jeg at xbox pakken inneholder 1stk Xbox 360 S-Video AV Cable, men at man i tillegg kan få kjøpt 1stk VGA HD AV-Cable Xbox 360 seperat. Antar jeg da rett at bildekvaliteten på den i pakka ikke er like god som med den seperate kabelen? (Ja, dette er langt utenfor mitt fagområde) 5982222[/snapback] Kjøpt et stk komponentkabel for HD signaler fra Xbox360 til TV'n din. Virker som de aller aller fleste synes komponentkabelen gir merkbart bedre bilde enn VGA kabelen. Så sant komponent inngangen til TV'n din er ledig da. Eller foreslår jeg at du også titter litt i denne tråden her om HDTV og xbox 360 her på forumet: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=488701 Dr Peedee Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Det følger med komponentkabel i Premium pakka (den som koster rundt 3000-3400) Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Meiner å ha lest her inne at VGA-kabelen gir en del blassere bilde Så eg ville nok ha kostet på meg premium pakke, eller evt. component kabel uten om. Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 På min HDTV-LCD er VGA en del bedre enn komponent. 1366*768 er oppløsningen på skjermen og komponent kjører på 1280*720. Dermed blir bildet oppskalert litt i TV'en for å passe til skjermen. Mens med VGA kan du kjøre oppløsning ut fra X360'en på 1360*768, noe som er nærmere skjermens oppløsning. Bildet blir en del klarere. Synes ikke fargene ble noe dårligere heller, men det er jo uansett mulig å justere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå