L4r5 Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 Bare av nysgjerrighet, hvorfor ikke? 2 Lenke til kommentar
Scriptgutten Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 Jeg synes deres oppgave bør være å holde orden i forumet ved å rydde opp i tråder, observere, og eventuelt å gi skriftlige advarsler på PM om at saken kan/vil tas videre til en administrator som så vurderer om det bør gis advarselpoeng, utestengelse eller ikke. Faktisk trodde jeg det var sånn frem til nå. Det som har med utestengelse av brukere og advarselpoeng burde utelukkende være opp til en administrator å vurdere rett og slett fordi det er dem som har ansvaret for forumet og brukerkontoer, og fordi det unngår det ekstra sølet som oppstår når flere moderatorer skal ta fatt i samme sak samtidig og vurderer saken forskjellig. Da er det bedre å forsikre at slike endelige avgjørelser blir tatt fra høyere hold, og at ikke alle dere moderatorer som vanligvis deltar i forumet på lik linje med andre brukere, og dermed kanskje favoriserer noen over andre, får herje på som dere vil. Men jeg skal ikke engasjere meg, for jeg vet jo at forumet styres innenfra og ut, og ikke utenfra og inn. Så jeg lar det være med det her. 1 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 Som en liten kommentar må jeg si det er underholdende å se at alle som er misfornøyde med et eller annet alltid vet hvordan ting fungerer. 3 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 Jeg synes deres oppgave bør være å holde orden i forumet ved å rydde opp i tråder, observere, og eventuelt å gi skriftlige advarsler på PM om at saken kan/vil tas videre til en administrator som så vurderer om det bør gis advarselpoeng, utestengelse eller ikke. Faktisk trodde jeg det var sånn frem til nå. Dette høres i bunn og grunn litt ut som en veileders oppgave. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 Problemet er at administratorane ikkje har kapasitet til å behandle alle sakene som dukkar opp. Me kunne sjølvsagt endra moderatorane til administratorar, men då er de tilbake der me var. Moderatorane blir nøye valgt ut, og som administrator, så stolar eg på at dei kan gjere jobben dei er satt til. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 Som en liten kommentar må jeg si det er underholdende å se at alle som er misfornøyde med et eller annet alltid vet hvordan ting fungerer. Det er jo derfor du er forumveileder..... Lenke til kommentar
Merko Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 Hvor finner man en liste over Moderatorer \ Administratorer? Var er tilfelle i fjor hvor jeg ønsket og "rapportere" @Zeph, eller iallefall ha et synspunkt fra en annen Administrator (eller høyere rang). Mener jeg har sett en slik liste før, er den der fortsatt, isåfall hvor? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 Hvor finner man en liste over Moderatorer \ Administratorer? Var er tilfelle i fjor hvor jeg ønsket og "rapportere" @Zeph, eller iallefall ha et synspunkt fra en annen Administrator (eller høyere rang). Mener jeg har sett en slik liste før, er den der fortsatt, isåfall hvor? Her har du en liste over alle som er med i teamet. Link finnes på forsiden. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 For å finne denne går du til forumforsiden, https://www.diskusjon.no/ , blar ned og trykker på lenken til Moderatorgruppen. Da kommer du hit: https://www.diskusjon.no/index.php?app=forums&module=extras§ion=stats&do=leaders Du kan alltids sende en klage til [email protected] også. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 Hvor finner man en liste over Moderatorer \ Administratorer? Var er tilfelle i fjor hvor jeg ønsket og "rapportere" @Zeph, eller iallefall ha et synspunkt fra en annen Administrator (eller høyere rang). Mener jeg har sett en slik liste før, er den der fortsatt, isåfall hvor? https://www.diskusjon.no/index.php?app=forums&module=extras§ion=stats&do=leaders Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 Er det en ny form for hjernevasking dere øver inn - hamrer inn budskapet 3 ganger på rad osv Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 Er det en ny form for hjernevasking dere øver inn - hamrer inn budskapet 3 ganger på rad osv Jepp. Perfekt synkronisert klokka 21:21. 4 Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 La merke til at det kom inn 2 svar samtidig som jeg postet , ble forbauset når jeg la merke til at 2 andre hjelpsomme moderatorer hadde svart på samme spørsmålet som jeg svarte på. Livet er definitivt snodig av og til... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 Er det en ny form for hjernevasking dere øver inn - hamrer inn budskapet 3 ganger på rad osv Bedre det enn at vi ga tre forskjellige svar hvertfall. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 21:21 x3. Dette er vel definisjonen på illuminati? Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 LOL gutter... Slutt å poste samtidlig som meg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 Tydeligvis ikke mye å foreta seg her på forumet, når tre moderatorer poster samtidig. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Det er meir enn nok, men det ser ikkje du som vanleg brukar. Heldigvis fungerer moderatorane som brukarar og. Eg vil ikkje ha moderatorar som kun modererer. Dei styrer tida si som dei sjølve vil. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Tydeligvis ikke mye å foreta seg her på forumet, når tre moderatorer poster samtidig. Nei gid a meg for at frivillige moderatorer gir tilbakemeldinger til brukere, det må være ganske grusom opplevelse å få frivillig service på denne måten. 7 Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Bør man da ikke ta hensyn til at de blir oppfattet som moderatorer på heltid ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå