Gå til innhold

Hva ønsker du å si til moderatorene og veilederne? Les 1. post!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes deres oppgave bør være å holde orden i forumet ved å rydde opp i tråder, observere, og eventuelt å gi skriftlige advarsler på PM om at saken kan/vil tas videre til en administrator som så vurderer om det bør gis advarselpoeng, utestengelse eller ikke. Faktisk trodde jeg det var sånn frem til nå.

Det som har med utestengelse av brukere og advarselpoeng burde utelukkende være opp til en administrator å vurdere rett og slett fordi det er dem som har ansvaret for forumet og brukerkontoer, og fordi det unngår det ekstra sølet som oppstår når flere moderatorer skal ta fatt i samme sak samtidig og vurderer saken forskjellig. Da er det bedre å forsikre at slike endelige avgjørelser blir tatt fra høyere hold, og at ikke alle dere moderatorer som vanligvis deltar i forumet på lik linje med andre brukere, og dermed kanskje favoriserer noen over andre, får herje på som dere vil.

Men jeg skal ikke engasjere meg, for jeg vet jo at forumet styres innenfra og ut, og ikke utenfra og inn. Så jeg lar det være med det her.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg synes deres oppgave bør være å holde orden i forumet ved å rydde opp i tråder, observere, og eventuelt å gi skriftlige advarsler på PM om at saken kan/vil tas videre til en administrator som så vurderer om det bør gis advarselpoeng, utestengelse eller ikke. Faktisk trodde jeg det var sånn frem til nå.

Dette høres i bunn og grunn litt ut som en veileders oppgave. :)

Lenke til kommentar

Problemet er at administratorane ikkje har kapasitet til å behandle alle sakene som dukkar opp. Me kunne sjølvsagt endra moderatorane til administratorar, men då er de tilbake der me var.

Moderatorane blir nøye valgt ut, og som administrator, så stolar eg på at dei kan gjere jobben dei er satt til.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F

Som en liten kommentar må jeg si det er underholdende å se at alle som er misfornøyde med et eller annet alltid vet hvordan ting fungerer.

Det er jo derfor du er forumveileder.....

Lenke til kommentar

Hvor finner man en liste over Moderatorer \ Administratorer?

Var er tilfelle i fjor hvor jeg ønsket og "rapportere" @Zeph, eller iallefall ha et synspunkt fra en annen Administrator (eller høyere rang).

Mener jeg har sett en slik liste før, er den der fortsatt, isåfall hvor?

Her har du en liste over alle som er med i teamet. Link finnes på forsiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...