sinnaelgen Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 nå føler jeg også at jeg blir lit utsatt for det. Men da hjelper det som oftest å protestere Nå er det ikke bare moderatoren som er slik , men enkelt av forumdeltakeren har også vist en slik tendens . Jeg velger å tro at det hele baserer seg på misforståelser , skjønt enkelte ganger er jeg lit usikker på om det er tilfelle Dette skjer når debatten blir lit opphisset og man sliter med å forstå sammenhengen av det som blir skrevet eller forklart Da er det enkelte som blir lei av diskusjonen og skal stoppe en eller flere av de som deltar på egen hand. Det er en veldig dårlig taktikk som bare medfører krangling . man må huske på at ikke alle her like lett for å oppfatte hva som blir skrevet , mens andre har litt lett for bli hissig ,når tingene går for tregt men i dag bevarer vi julefreden God Jul til alle sammen Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Hva kan man da gjøre når moderator fremdeles har sine rettigheter og har full tilgang til å "rette" på mine PM'er her inne. Til de brukerne som ikke har blitt utsatt for det, så er det ingen automatikk i at det dermed ikke skjer. Folk her inne sitter ikke å dikter opp klager. Retningslinjene gjelder også for personlige meldinger. Innhold i og emne for personlige meldinger er ellers en sak mellom avsender og mottager. Administrator vil kunne lese personlige meldinger hvis det foreligger klar mistanke om brudd på retningslinjene. Du vil bli informert av administrator om dette finner sted. Administrator kan også inviteres til en PM av en av deltagerne, eller legge seg selv til etter rapportering. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Støtter Mathias drikker cola her.Har rapportert moderator for det. Har sterke indisier på at moderator var ute etter en person, men ingenting ble gjort. Hav kan man da gjøre når moderator fremdeles har sine rettigheter og har full tilgang til å "rette" på mine PM'er her inne. Til de brukerne som ikke har blitt utsatt for det, så er det ingen automatikk i at det dermed ikke skjer. Folk her inne sitter ikke å dikter opp klager. Epost: [email protected] Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Retningslinjene gjelder også for personlige meldinger. Innhold i og emne for personlige meldinger er ellers en sak mellom avsender og mottager. Administrator vil kunne lese personlige meldinger hvis det foreligger klar mistanke om brudd på retningslinjene. Du vil bli informert av administrator om dette finner sted. Administrator kan også inviteres til en PM av en av deltagerne, eller legge seg selv til etter rapportering. Vel. Moderator slettet ting fra PM'er som ikke bryter med retningslinjene. Denne samtalen var mellom meg og moderator. Moderator slettet ting han synes ikke var greit å si. det er helt greit, men å slette mine tilsvar som ikke bryter med retningslinjene, det er ikke greit. Administrator skulle se på denne saken, men kunne ikke finne noen "bevis" i databasen for mine påstander. Her burde saken sluttet med at jeg bare fant på ting, om så hadde vært tilfelle, men alle meldinger som sendes meg får jeg også på mail og heldigvis kan ikke deres moderatorer slette mine mail. Samme moderator gav meg advarselspoeng for et innlegg som flere andre moderatorer ikke modererte og man må vel kunne tro at innlegget var greit da siden det ikke ble moderert, men den gang ei. Fortell meg da hvordan man ikke skal føle at en spesiell moderator er ute etter enn? Samme moderator kan jo lese dette og samtidig gå inn på min historikk og fjerne ting der som jeg ikke kan hindre. Man skulle ønske at man kunne ha et valg der man nekter en moderator å moderere meg. 2 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Admin behandler ikke klager på moderering eller klager på våre medarbeidere i denne tråden.(alltid unntatt offentlighet her i huset) Har du noe mer å diskutere om saken så har admin og innholdsansvarlig Zeph lagt til en link som du bør bruke. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 *snip Den saken har me diskutert over PM. Har du meir du vil tilføye så tar du det der. Som sagt, ingen enkeltsaker i denne tråden. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Kanskje en grunn til det. Jepp, en veldig enkel en: Du ble ikke plukket ut. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Admin behandler ikke klager på moderering eller klager på våre medarbeidere i denne tråden.(alltid unntatt offentlighet her i huset) Har du noe mer å diskutere om saken så har admin og innholdsansvarlig Zeph lagt til en link som du bør bruke. Den saken har me diskutert over PM. Har du meir du vil tilføye så tar du det der. Som sagt, ingen enkeltsaker i denne tråden. Dette er ikke for å henge ut noen. Har gått gjennom løypa og resultatet var det samme som om at jeg ikke hadde gått gjennom løypa. Da er det på sin plass at andre her inne får vite om den aktuelle saken (uten persondetaljer) og at det ikke førte til noen ting. Kanskje andre brukere har inne har følt det på samme måten. Da er det også på sin plass at det IKKE taes over PM'er. Vi som er brukere her inne kan ikke se om der er kommet rapporteringer på noen autoritetspersoner. Problemet for oss brukere, er at om vi klager på en moderator, så ser denne moderatoren det med alle potensielle problemer det kan medføre. 2 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Kva veit du om utfallet av klagen? Ei klage blir behandla av administratorane, så korleis moderatorane ser det betyr ikkje stort. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Kva veit du om utfallet av klagen? Ei klage blir behandla av administratorane, så korleis moderatorane ser det betyr ikkje stort. Jeg vet at moderatoren enda har sin status som moderator og utøver sin gjerning på en slik måte at det fremdeles fører til klager på han. Når man klikker rapporter, så ser vel alle autoriserte personer den meldingen? Mail som sendes til [email protected] kommer vel inn i deres RT system? Hvem som ser ubehandlede saker der vet jeg ikke. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Kva veit du om utfallet av klagen? Ei klage blir behandla av administratorane, så korleis moderatorane ser det betyr ikkje stort. Jeg vet det jeg har hørt på pm fra en tidligere administrator. Han skrev at han ikke var helt nøytral når det gjaldt konflikten mellom meg og en tidligere, katastrofal moderator. Nevner ikke navn her, men vil du vite noe konkret kan jeg fortelle det over pm. Men det betyr altså at heller ikke administratorene ikke nødvendigvis er nøytrale i avgjørelsen... 1 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Jeg vet at moderatoren enda har sin status som moderator og utøver sin gjerning på en slik måte at det fremdeles fører til klager på han. Når man klikker rapporter, så ser vel alle autoriserte personer den meldingen? Mail som sendes til [email protected] kommer vel inn i deres RT system? Hvem som ser ubehandlede saker der vet jeg ikke. Klager vil me alltid få. Ein moderator mistar ikkje stillingen på grunnlag av ei klage, med mindre det er graverande. Ikkje er det gitt at ei klage nødvendigvis betyr at moderatoren gjorde noko feil heller. Hadde me kvitta oss med alle moderatorane som fekk klager, så ville me ikkje hatt fleire igjen. Ei sak kan få fleire utfall enn at moderatoren mistar stillingen. Epostar går til administrator. Jeg vet det jeg har hørt på pm fra en tidligere administrator. Han skrev at han ikke var helt nøytral når det gjaldt konflikten mellom meg og en tidligere, katastrofal moderator. Nevner ikke navn her, men vil du vite noe konkret kan jeg fortelle det over pm. Men det betyr altså at heller ikke administratorene ikke nødvendigvis er nøytrale i avgjørelsen... Eg gidda ikkje diskutere dette meir, me kjem jo ingen vei. Som sagt, send klage dersom du har noko spesifikt, ellers kan du halde det for deg sjølv. Ingen enkeltsaker i denne tråden. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Jeg vet det jeg har hørt på pm fra en tidligere administrator. Han skrev at han ikke var helt nøytral når det gjaldt konflikten mellom meg og en tidligere, katastrofal moderator. Nevner ikke navn her, men vil du vite noe konkret kan jeg fortelle det over pm. Men det betyr altså at heller ikke administratorene ikke nødvendigvis er nøytrale i avgjørelsen... Jeg har til nå ikke sett at du har nevnt eget forbedringspotensiale i noen av "klagepostene" dine, og det synes jeg er en mer håndfast indikasjon på hvor problemet egentlig ligger. Det skal to til for å danse, men som sagt hos deg er det hele tiden bare den andre som danser .. Synes ikke du det er litt skjev fordeling av ansvaret? Og, en ting til - i går re-åpnet du en tråd med en (for meg) typisk trollemelding, og der ble både du og jeg moderert bort, med god grunn - ser du at i den saken, at du selv hadde ett visst ansvar, eller ble du urettferdig behandlet i det tilfellet, også? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Jepp, fordi den aktuelle moderatoren er bestemt imot meg! Hvorfor våre innlegg ble fjernet forstår jeg ikke. Har sendt pm til den aktuelle moderatoren, men ikke fått noe svar. For øvrig gjorde jeg ingen ting annet enn å skrive et nytt innlegg i en tråd som hadde stått stille i så mye som kanskje to dager. Hvis du ikke har fått med deg at tråder står stille lengre enn det og så plutselig får nye innlegg har du gått glipp av svært mye på dette forumet... 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Jepp, fordi den aktuelle moderatoren er bestemt imot meg! Hvorfor våre innlegg ble fjernet forstår jeg ikke. Har sendt pm til den aktuelle moderatoren, men ikke fått noe svar. For øvrig gjorde jeg ingen ting annet enn å skrive et nytt innlegg i en tråd som hadde stått stille i så mye som kanskje to dager. Hvis du ikke har fått med deg at tråder står stille lengre enn det og så plutselig får nye innlegg har du gått glipp av svært mye på dette forumet... Du må ikke glemme at jeg har vært ett ganske så kompetent troll, så jeg ser veldig fort når noen prøver seg med urent spill .. Moderatoren gjorde det eneste riktige, nemlig stoppet vår avsporing av tråden, og jeg ble behandlet like så rettferdig som deg, og jeg ser den, men du ser den ikke .. Jada, du kom med ett nytt innlegg, men det var direkte "barnehagen" i forhold til originalen Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 At du ene og alene mener at et innlegg er usaklig gjør ikke innlegget usaklig i seg selv. Tidligere gjorde du ingen ting annet enn å diskutere debatteknikker og valg av ord og ødela dermed alle tråder du var innom. DET var usaklig! Det jeg skrev og som du svarte på var ingen avsporing i det hele tatt. Tråden har utviklet seg til å inneholde langt mer enn diskusjon rundt kun Downs syndrom. Jeg mener klart og tydelig at moderatorene klipper og limer som de vil i den aktuelle tråden. Det første negative som ble tatt opp i denne tråden var at moderatorene kun legger inn avsnitt av regler istedenfor å forklare hvilke regelbrudd det gjelder. Det var tilfellet også denne gang. Riktig nok er ikke tråden stengt, men den blir stadig klippet opp og endret. 1 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Føler dere det er kjipt å sitte med 0kr i lønn når Silk Road moderatorene fikk 3-400k i lønn årlig? http://www.itavisen.no/nyheter/nå-tar-de-moderatorene-også-151363 Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 I forhold til risikoen tror jeg jeg klarer meg helt fint. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Føler dere det er kjipt å sitte med 0kr i lønn når Silk Road moderatorene fikk 3-400k i lønn årlig? http://www.itavisen.no/nyheter/nå-tar-de-moderatorene-også-151363 De fleste har jo en jobb utenom, så man klarer seg ganske fint Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 De fleste har jo en jobb utenom, så man klarer seg ganske fint Og risikoen for å bøte med livet her er jo minimal... Moderatorene på Silk Road bør nok ha en god livsforsikring Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå