sevs Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 Noen ganger det jo ønskelig med sitater over et par nivåer for å få frem helheten i innlegget Det er jo av praktiske årsaker helt umulig nå . 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 Funksjonsmessig så kjører forumet siste versjon. Når det kommer til versjonsnummeret så kjører forumet 3.4.5. Så jeg skjønner ikke helt spørsmålet ditt b-real. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 (endret) Funksjonsmessig så kjører forumet siste versjon. Når det kommer til versjonsnummeret så kjører forumet 3.4.5. Så jeg skjønner ikke helt spørsmålet ditt b-real. Det jeg prøver å si er at det virker som noen ikke innser at man kanskje MÅ oppdatere programvare pga fiksing av exploits og diverse andre ting og at man kan ikke alltid leve med på at "quotingen var så mye bedre før" eller alt var så mye bedre før. Dette da på utsagn skrevet på de siste sidene. Har dere tekniske klager så er det en instans for nettop dette og den finnes her: https://www.diskusjon.no/index.php?app=tracker&showproject=1 Så får man Teknisk/TSP/OL til å titte på det og se om det er forbedringer man kan gjøre Trackeren er nok imo litt vel skjult og burde kanskje ha en mer synlig plassering men med så mye skins så dette forumet har så er det pinadø ikke bare bare. Endret 22. desember 2013 av b-real Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 Dette regner jeg som et nivå Hva er det du forsøker å få frem her , jeg forstod det ikke helt når det gjelder sitater så ville jeg frem til at den enste måten som funger er ren tekst fra innlegget man svarer på Lenke til kommentar
sevs Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 (endret) Dette regner jeg som et nivå Hva er det du forsøker å få frem her , jeg forstod det ikke helt når det gjelder sitater så ville jeg frem til at den enste måten som funger er ren tekst fra innlegget man svarer på Er du blind? edit: der var kanskje litt frekt, men uansett; ser du den røde ringen? Endret 22. desember 2013 av Jon Håvard (sevs) 1 Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 Er du blind? edit: der var kanskje litt frekt, men uansett; ser du den røde ringen? jeg ser det nå men jeg forstår ikke poenget Det enste jeg finner ut ar at den bøyde pilen bringer meg tilbake til original sitatet . Det var uansett ikke det jeg var ute etter Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Nå har ikke jeg ansvar for programvare og annet med forumet så jeg vet ikke hvordan det ville sett ut og fungert om man beholdt alt det gamle. Jeg bare poengterer at det ikke alltid er alle forandringer som er like gode. Er det nødvendig å forandre så mange detaljer fordi man oppdaterer selve programvaren ol? Lenke til kommentar
sevs Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Vil bare si at Malvado er en fantastisk mod som ikke bare gjør jobben sin, men er en fantastisk person og snill mot forummedlemmene (det er faktisk mulig å være alle disse tingene på en gang). 5 Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Tusen hjertelig takk for en fin tilbakemelding , sånt setter jeg pris på! Da må jeg nesten sende en stor Juleklem tilbake ^_^ 6 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 (endret) Vil bare si at Malvado er en fantastisk mod som ikke bare gjør jobben sin, men er en fantastisk person og snill mot forummedlemmene (det er faktisk mulig å være alle disse tingene på en gang). Hva baserer du dette på? Endret 24. desember 2013 av Mathias drikker cola 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Nei, han er en kjernekar, og jeg skulle ønske at alle var litt likere den godeste "Malvado". Go jul, eller joul, eller hva du kaller denne dagen Vil forøvrig si at jeg har lite å utsette på moderatorer, og nå på tampen av tuppen av 2013, vil jeg få takke alle disse frivillige som faktisk gidder å ta dette strevsomme vervet. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Samme spørsmål til deg: Hva baserer du dette på? 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Jeg baserer det på alminnelig vett og forstand, samt at ved å gi konstruktive og hyggelige tilbakemeldinger, er man selv med på å skape enda bedre moderatorer, og ett enda bedre generelt miljø her på diskusjon.no Og, spesielt nå i dag, synes jeg alt av "ill will" kan gå å ta seg en bolle - det er tross alt jul Ha en fredelig jul selv, kjære debattmotstander Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Jeg ser ingen grunn til å gi positive tilbakemeldinger til de få moderatorene, administratorene eller hva det nå måtte være som jeg synes gjør en elendig jobb! De fleste er gode og gjør en praktfull jobb skjønt det er lite jeg har sett til de beste i det siste, men det finnes altså unntak. Og denne tråden ble opprettet nettopp for å gi tilbakemeldinger. Som Dotten skrev i åpningsinnlegget var positive tilbakemeldinger alltid hyggelige og negative tilbakemeldinger hjalp dem å bli bedre. Lenke til kommentar
sevs Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Jeg ser ingen grunn til å gi positive tilbakemeldinger til de få moderatorene, administratorene eller hva det nå måtte være som jeg synes gjør en elendig jobb! Hva baserer du dette på? 3 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 At Dotten bad om tilbakemeldinger i åpningsinnlegget, både positive og negative. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Da er det fullstendig bakvendt å gi positive tilbakemeldinger til dem som ikke fortjener det. Lenke til kommentar
sevs Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Ja, og? Ingen har gjort det. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 At Dotten bad om tilbakemeldinger i åpningsinnlegget, både positive og negative. Jeg tipper at "Dotten" mener at kritiske tilbakemeldinger må gå på helt konkrete hendelser - alle kan gjøre feil, så å gi en slik tilbakemelding; "moderator xxx er helt ubrukelig", er en helt ubrukelig tilbakemelding, som mottaker neppe forstår noe av, annet enn at noen er sinna på h*n Dessuten, hvordan skal man måle sånt? En moderator som gjør feil for hver 100 sak, altså en feilprosent på hele "1" - er det da sånn at denne moderatoren er ubrukelig, eller er det sånn at den moderatoren har et forbedringspotensiale på 1%? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå