Gå til innhold

Hva ønsker du å si til moderatorene og veilederne? Les 1. post!


Anbefalte innlegg

Kjem det nok rapportar om dårleg oppførsel eller liten respekt for retningslinjene av ein moderator så kan vedkomande mista sitt verv. Historisk sett er det nok eit lite problem sidan styret vel brukarar dei ikkje har hatt noko problem med.

Forumstyret ble jo avviklet for en god stund siden. Forøvrig har vi eksempler på moderatorer som har mista vervet sitt på grunn av saker og ting som er gjort på forumet.

 

Moderator som bryter retningslinjene er nok en sak for innholdsansvarlig, Dotten. Det er ikke slik at moderatorene modererer moderatorene (heldigvis).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vil bare legge til at det er teknisk mulig både å gi advarsler til og å utestenge moderatorer, men det blir ikke gjort da det ikke er riktig vei å gå.

Prøv igjen Runar! Se om du finner advarseløkningsknappen til en moderator ;)

 

Er faktisk mulig.

 

Runar: Anbefaler at du gir cyclo en advarsel for å vise at det er mulig :D

Endret av Rampage
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg vil bare legge til at det er teknisk mulig både å gi advarsler til og å utestenge moderatorer, men det blir ikke gjort da det ikke er riktig vei å gå.

 

Hva med om han feks. bryter regler for en tråd gjentatte ganger med å legge ut koder vel vitende om at tråden kun tillater vanelig tekst... ;)

Lenke til kommentar

At det er enablet i back-end skal du få, men det skal da vitterlig ikke være enablet i front-end noe sted? URL-hacks teller ikke :p

 

Hva med om han feks. bryter regler for en tråd gjentatte ganger med å legge ut koder vel vitende om at tråden kun tillater vanelig tekst... ;)

Antar det er en internspøk? Uansett så er moderatorer fritatt alt av trådretningslinjer i moderatorærend.

Lenke til kommentar

For det første kan reglene i den aktuelle tråden tolkes på flere måter. For det andre er det ofte mye raskere og bedre å sende moderatoren en PM og si det rett ut, istedenfor å klage offentlig i en tråd som dette. Dessuten er det en bruker som har opprettet tråden og fastsatt reglene, så hvorfor ikke bare spørre han om hva han egentlig mente? Det hadde vel vært det enkleste?

Lenke til kommentar

Hva med om han feks. bryter regler for en tråd gjentatte ganger med å legge ut koder vel vitende om at tråden kun tillater vanelig tekst... ;)

Som andre har sagt før, bruk rapportknappen eller ta det opp med moderatoren direkte. Ein moderator har fullmakt til å forbigå lokale trådreglar i moderatorhandlingar, men ikkje ut over det.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

jeg vil klage på at enkelte moderatorer bare bestemmer at enkelt ting man spør etter ikke er lirevant for saken til tross for at det er det man vil snakke om.

hvis man i etter tid kommer med en utregning om hva man gjør galt så fjerner de bare innlegget ( som svar på det ) så forsvinner innlegg først før det på mystisk vis dukker opp igjen

 

jeg føler meg en smule trakasser av det .

 

saken gjelder skuddår.

 

Hvordan kommer frem til differensen mellom jord tid og kalender tid.

 

Der er det noen prinsipper som jeg ønsker å få klarhet i ,, mens alle de mener mer at det ikke er relevant.

likeledes at at det ikke er noen sammenheng i hvordan man regner ut skudd året rotasjon på jorden.

man får i hvertfall ikke lov til å ta opp differensen mellom et jorddøgn og kalenderdøgn da blir man definert som uvitende

Endret av den andre elgen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...