Gå til innhold

Hva ønsker du å si til moderatorene og veilederne? Les 1. post!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Forøvrig har jo du flere ganger skrevet at du mener tråden bør stenges. Har det noe å gjøre i tråden synes du?

 

Har skrevet det to ganger av den enkle grunn at tråden ikke kommer noen vei. Tråden står på stedet hvil og kommer ingen vei. Jeg ser ingen grunn til å holde den levende og benytter min mulighet til å ytre min mening om dette. Ser ingen grunn til at det ikke har noe med tråden å gjøre.

Lenke til kommentar

Så hvorfor deltar du i den hvis du er for å stenge den? Slike innlegg som "denne tråden kan stenges" bidrar iallefall ikke til diskusjonen!

 

Jeg har kommet med flere konstruktive bidrag i tråden, men du overser jo spørsmålene til meg og flere andre brukere. Hvorfor skal vi da ha den åpen?

Lenke til kommentar

Hva har andre saker å gjøre med den saken vi diskuterer i rusetråden? Forøvrig har jo du flere ganger skrevet at du mener tråden bør stenges. Har det noe å gjøre i tråden synes du?

er du klar over at det faktisk er du som skaper kvalme i enkelte tråder? men du ser kanskje ikke lengre enn din egen nesetipp?

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Jeg har kommet med flere konstruktive bidrag i tråden, men du overser jo spørsmålene til meg og flere andre brukere. Hvorfor skal vi da ha den åpen?

 

Har du virkelig det? Vel, de innleggene jeg ikke svarer på er dem som jeg rapporterer fordi de går på person samt alt fra en bestemt bruker som jeg ikke vil ha noe som helst å gjøre med! Ellers har jeg de siste dagene besvart hauevis av innlegg der, men få har svart tilbake. jeg har også nevnt at jeg ikke henger så mye i tråden lenger og at det er fåfengt å følge med på alt folk skriver til meg siden det e rså mange innlegg så er det noe ubesvart får folk gi beskjed om det. Muligens jeg kun skrev det i et svar til lillepy, men det gjelder altså alle.

Lenke til kommentar

Jeg har kommet med flere konstruktive bidrag i tråden, men du overser jo spørsmålene til meg og flere andre brukere. Hvorfor skal vi da ha den åpen?

 

Har du virkelig det? Vel, de innleggene jeg ikke svarer på er dem som jeg rapporterer fordi de går på person samt alt fra en bestemt bruker som jeg ikke vil ha noe som helst å gjøre med! Ellers har jeg de siste dagene besvart hauevis av innlegg der, men få har svart tilbake. jeg har også nevnt at jeg ikke henger så mye i tråden lenger og at det er fåfengt å følge med på alt folk skriver til meg siden det e rså mange innlegg så er det noe ubesvart får folk gi beskjed om det. Muligens jeg kun skrev det i et svar til lillepy, men det gjelder altså alle.

 

Det er bare å ta det med ro. De rapportene blir det ofte ikke gjort noe med og akkurat de samme brukerne får være inne og fortsette å skrive frekke kommentarer uten at det får følger.

Lenke til kommentar

Har lagt merke til det ja. Og mye av de samme kommentarene går om og om igjen. Det gjelder ikke bare russetråden, men mange forskjellige tråder.

 

Dette er ikke et sted å ta denne diskusjonen på. Hold dere til tråden hvis dere vil snakke om ting relatert til russ ;)

 

Vi holder oss da til temaet. Prøver å komme til klarhet i hva som er relevante innlegg og hva som ikke er relevante innlegg i en slik tråd. Spurte her fordi jeg ser stadig flere og flere i den tråden som ikke har noe med tema å gjøre.

Lenke til kommentar

Det er greit, men ikke dra diskusjonen inn i denne tråden. Jeg har ikke kjennskap til tråden dere nevner, men på generell basis er tommelfingerregelen at innlegg som går på person fyfy (selv om ikke alle syns det nødvendigvis er en god ting). Dog kan det vel finnes unntak for det også uten at jeg har noen gode eksempler på stående fot.

 

Innlegg som kommenterer argumentasjonsteknikk er greit. Eksempelvis å påstå at person X har en tendens til å overse innlegg og bare svare på de han velger (forøvrig et tilfeldig eksempel), er greit.

Lenke til kommentar

Det er greit, men ikke dra diskusjonen inn i denne tråden. Jeg har ikke kjennskap til tråden dere nevner, men på generell basis er tommelfingerregelen at innlegg som går på person fyfy (selv om ikke alle syns det nødvendigvis er en god ting). Dog kan det vel finnes unntak for det også uten at jeg har noen gode eksempler på stående fot.

 

Innlegg som kommenterer argumentasjonsteknikk er greit. Eksempelvis å påstå at person X har en tendens til å overse innlegg og bare svare på de han velger (forøvrig et tilfeldig eksempel), er greit.

 

Vel, det bør vel aldri være noen unntak, så det regner jeg nesten med ikke er noe dere mener...

Lenke til kommentar

Og de har alle til felles at etter flere år og mange hundre sider utvikler diskusjonen seg til å gå på person. Dette er en uheldig utvikling, men etter så lang tid begynner de fleste å gå lei og alle (gode) argumenter er for lengst brukt opp.

 

Ikke i situasjoner som stadig forandrer seg. Nå er ikke russefeiringen en av dem. Eller iallefall ikke særlig merkbart. Men jo, det er faktisk stadig en diskusjon der inne blant alle tåpelighetene.

 

Ikke nødvendigvis, nei, men i enkelte situasjoner kan det være relevant for å komme til bunns i saken. Hvorfor er Jens så sint på innvandrere? Hvis det senere kommer frem at Jens ble ranet av en innvandrer for flere år siden, så er det relevant.

 

Heller et håpløst eksempel på de sakene som skrives i russetråden. Som jeg nevnte til hernil reagerer jeg mer på at innlegg som "Ikke spill dum" og "Han spiller ikke" blir stående. Eller innlegg hvor man blir kalt hobbynazist for den saks skyld... Hadde du begynt å se igjennnom tråden kunne du funnet mye som ikke har noe der å gjøre! For å få et lite inntrykk så kan du jo se på innlegg til m0ffe litt lenger oppe å siden og se hva du mener det har å gjøre i denne tråden eller i en eneste tråd for den saks skyld...

 

Men ja, det er også mindre alvorlige innlegg om debatteknikk og bruk av ord der som er ødeleggende for diskusjonen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...