Gå til innhold

Hva ønsker du å si til moderatorene og veilederne? Les 1. post!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan fungerer private forumhenvendelser, ser moderatorene på det eller må man ta direkte kontakt med moderator for få svar på spørsmål.

Moderatorar og veiledarar kan sjå tråden du har posta. Men i praksis er mitt inntrykk at kategorien blir veldig lite brukt. For å få raskt svar er det nok best å berre sende ein PM til ein aktiv moderator.

Lenke til kommentar

Moderatorar og veiledarar kan sjå tråden du har posta. Men i praksis er mitt inntrykk at kategorien blir veldig lite brukt. For å få raskt svar er det nok best å berre sende ein PM til ein aktiv moderator.

Dette er feil. Verken moderatorer eller veiledere har leserettigheter i kategorien/forumet det er snakk om. Ved enkelte tilfeller har tråder postet her dukket opp i søkeresultater, men dette skyldes feil og har blitt rettet.

Lenke til kommentar

Det må du gjerne påstå. Eg les no tråden uansett eg.

 

Berre for ordens skyld:

 

 

 

De tre underkategoriene som kun administratorene kan se alle trådene i har ganske forhåndsbestemte bruksområder, men hovedkategorien kan dere bruke til alle henvendelser hvor dere synes det er greit at alle veiledere, moderatorer og administratorer har muligheten til å lese og svare i de trådene du oppretter.

 

(...)

 

Generelle henvendelser

Kan brukes til alle henvendelser som ikke trengs å bli rettet mot en spesifikk medarbeider og hvor du er villig til å åpne for at potensielt alle våre medarbeidere kan svare.

 

Administratorer, moderatorer og veiledere vil kunne lese og svare i dine emner her.

 

Og ein kar som syns dette var lurt:

God idé! Når folk med tiden blir klar over kategorien, tror jeg dette vil bli veldig bra, spesielt at alle veiledere og moderatorer vil ha muligheten til å besvare henvendelser.

Lenke til kommentar

Det må du gjerne påstå. Eg les no tråden uansett eg.

Dette er flaut, men du har helt rett. Jeg tenkte ikke over at det var mulig å poste i selve kategorien, kanskje på grunn av det svært lave aktivitetsnivået. Uansett, jeg har besvart spørsmålet ditt, Blåbær!

 

:blush:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hvordan prioriteres egentlig rapporteringer for tiden? Jeg hadde nesten helt lagt å rapportere på hyllen inntil jeg begynte å delta i tråden om hvorvidt russefeiringen bør forbys eller ikke på ny. Hele tråden er full av kommentarer som går på bruker og totale avsporinger fra tema og det gjelder spesielt nå i de nye innleggene! Det er også en menge innlegg som inneholder unødvendig quote. Sarkasme og spydigheter er helt dagligdags der. Den tråden burde seriøst ryddes kraftig opp i, med det er bare skjelden at noen innlegg slettes og nivået forbedrer seg aldri.

Lenke til kommentar

Personlig mener jeg hele diskusjonen der er meningsløs da dere aldri ser ut til å komme til enighet. Ingen er villige til å endre synspunkt, og kun i ytterst få tilfeller skrives det noe begge parter kan si seg enige i.

 

Uansett. Noe av det som har blitt rapportert for å «gå på bruker» mener jeg er relevant for diskusjonen da det går på brukerens måte å diskutere på, ikke brukeren personlig. Innlegg av sistnevnte type slettes som regel.

Lenke til kommentar

Interessangt at du fortsetter å delta i den når du samtidig synes den er meningsløs...

Jeg hadde gitt meg, men så kom det et innlegg jeg følte jeg kunne svare på.

 

 

Det er i såfall ganske vanskelig å finne den flytende grensen for hva som er greit å kommentere med person og hva som ikke er.

Jeg er av den oppfatning at det må være greit på peke på brukeres måte å diskutere på, men å gå løs på personen bak brukeren, og komme med påstander som «han ble sikkert slått som barn», er unødvendig og vil bli fjernet.

Lenke til kommentar

Når det kommer til temaer der man aldri blir enige så finnes det langt flere enn russediskusjonen. Skal jeg liste opp noen?

Og de har alle til felles at etter flere år og mange hundre sider utvikler diskusjonen seg til å gå på person. Dette er en uheldig utvikling, men etter så lang tid begynner de fleste å gå lei og alle (gode) argumenter er for lengst brukt opp.

 

 

Greit nok, men debatteknikker og valg av ord er jo i utgangspunktet ikke det som er tema for tråden.

Ikke nødvendigvis, nei, men i enkelte situasjoner kan det være relevant for å komme til bunns i saken. Hvorfor er Jens så sint på innvandrere? Hvis det senere kommer frem at Jens ble ranet av en innvandrer for flere år siden, så er det relevant.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...