After Dark Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Det diskuteres alt i den eksisterende tråden. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 men det har da ingenting å gjøre med det jeg svarte mod...Om det diskuteres i en eksisterende tråd så har det da ingenting å si. Spesiellt ikke mtp signaler fra mod. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Men nå diskuteres det som bare det i en eksisterende tråd alt. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 ja, hva så? har da ingenting med det som diskuteres her... Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Vil si det når det bare er Libya som diskuteres der for tiden. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Skal vi prøve å roe ned litt på offtopicen? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Hvorfor er det en avsporing? Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Det samme sier jeg. Mod kan umulig ha lest det som har blitt skrevet siden han omtaler det som OT. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 ja da er krigen i gang...hvordan skal man gjøre det da? Lag en egen tråd om du vil. Legg gjerne litt arbeid i førsteposten så den skiller seg fra den eksisterende i emne og omfang. Og skriv gjerne at den er opprettet på min oppfordring, så får den være i fred for stengeanmodninger. Geir 1 Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 btw, mens jeg husker det, så bør ts kunne skrive innlegg rett etter sitt eget. I enkelte situasjoner vil man ikke blande dette med det som står i førsteposten. Ante ikke at man hadde laget ett så hårreisende dårlig opplegg... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 btw, mens jeg husker det, så bør ts kunne skrive innlegg rett etter sitt eget. I enkelte situasjoner vil man ikke blande dette med det som står i førsteposten. Ante ikke at man hadde laget ett så hårreisende dårlig opplegg... Alle innlegg som blir skrevet innenfor to minutter etter hverandre av samme bruker, blir merget sammen. Det er bare å vente i 2-3 minutter for så å skrive et nytt innlegg. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Går det ann å få på plass en funksjon som gjør det mulig å se hvor aktiv man er i hver enkelt kategori om det ikke finnes alt? Har hørt rykter om at det fantes, men ble fjernet. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Feil stad å spørre om det, Glimti, purr heller på denne: https://www.diskusjon.no/index.php?app=tracker&showissue=63&catfilter=10 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Muligheten for permanent utestengelse burde gjenopptas hvis den ikke er det alt! Når en bruker alt har fått x antall advarseler om å slutte å krangle og slenge dritt til en annen bruker i en tråd og så gjenopptar aktiviteten med å kalle samme bruker idiot som det første han/henne gjør så har vedkommende ingen ting å gjøre her eller bidra med! Enkelte vil bare spre elendighet og kvalm! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Er ikke enig i det, da vil terskelen for å starte opp nye brukere bli mye lavere. Man bør heller se på om man ikke burde ha utestengt den aktuelle brukeren for enn lengre periode. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Jeg snakker om en bruker som gjentatte ganger har fått beskjed fra en administrator om å skjerpe seg, men som aldri gjør det! Det er ikke vits å ha folk her som bare er ute etter å slenge dritt igjen og igjen! Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Hvorfor ikke bare ignorere vedkommende? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Fordi det ville være å la vedkommende slippe unna med all dritt! Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Du må ikke la deg provosere så lett, bare drit i vedkommende og gå videre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå