Gå til innhold

Hva ønsker du å si til moderatorene og veilederne? Les 1. post!


Anbefalte innlegg

Når det gjelder tråder i Off topic som vi nylig snakket om så burde dere iblant være litt flinkere til å si at nok er nok. Selvom tråder er ment for morro så er det forskjell på skriverier for morro og det å med vilje ville kragle og provosere.

 

Ellers finner jeg ikke noe å klage på for tiden egentlig. Synes forumet er en svært bare plass nå. De siste endringene jeg har opplevd har vært gode. Nå henger ikke jeg veldid mange andre steder enn i Politikk og samfunn og på Lekeplassen, men det jeg har opplevd i Politikk og samfunn i det siste som er den seriøse kategorien jeg er definitivt mest i har iallefall vært bra. :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tok et databasesøk som viste alle tracker-trådene du har svart i Jason, men fant ingen som i tittel indikerte at det hadde med ignorert-funksjonen å gjøre.

 

Jeg gikk også kjapt gjennom alle sidene i forslagskategorien i tracker, men kunne ikke umiddelbart se noe der heller.

 

Forresten; nederst i alle kategorier (også i tracker) kan du finne filteralternativer etter å ha trykket på en blå linje for å vise dem. Der gir et av filtrene deg muligheten til å finne alle tråder du har svart i, eller du har startet.

 

Kanskje litt mer tungvindt enn man skulle ønske, men det fungerer i alle fall.

 

I dette tilfellet kan det hende at du har svart utenfor trackeren i en tråd hvor forslaget kom og nå senere tenker at du må ha postet om det i tracker. Jeg vil derfor anbefale deg å kanskje prøve filtreringene i tilbakemeldingskategoriene.

Lenke til kommentar

Nei, ikke nå, men har sett det.

 

Man forandrer hva andre faktisk har skrevet og fremstiller det som et sitat.

Slik jeg ser det (uten å ha konferert meg med resten av teamet) er det noe man må se på individuelle saker. I noen tilfeller er det en bevisst teknikk for å få frem et poeng. Da kan det være helt legitimt.

La meg ta et banalt eksempel.

Bruker 1 skriver:

iPad er det beste nettbrettet på markedet!

 

Bruker 2 siterer og svarer:

Galaxy Tab er det beste nettbrettet på markedet!
:dremel:

Jeg er helt enig!

 

Her vil jeg si det ikke er noe problem.

 

 

Hvis man derimot endrer premissene for hva det diskuteres om på en slik måte at det ikke går frem at man har endret noe kan jeg være enig i at det kan være et problem, men det må man som sagt bedømme i de individuelle sakene.

Lenke til kommentar

Step_up har klaget på tidligere moderatoravgjørelser, spesielt på at noen rapporteringer er blit henlagt som ikke regelstridige. Det er dette han ønsker seg svar på, ikke utestående rapporteringer. Saken ligger hos en administrator til behandling, og saken vil bli tatt videre dem imellom. Svar her på konkrete saker tas i den grad det har almen interesse, og i den grad vi har et klart svar. Det er jeg ikke sikker på om vi har i denne saken, men jeg skal følge det opp.

 

(Når jeg kommer hjem fra Jeløya, hvor jeg har sittet to dager i møter med våre ny eiere og kolleger fra fagredaksjonene i Mediehuset Tek.)

 

Geir :)

 

uthevning nr.1:Det er en høyst subjektiv mening. og det kan jeg svare på rapport for rapport.

uthevning nr.2:er en god del av de som ikke har blitt svart på.

 

*blabla*

For øyeblikket er det tre aktive rapporter, og alle ble sendt inn i dag. Hvilke regelbrudd snakker du om?

 

ok, jeg er ikke imponert over måten du opptrer her med dette sitatet...

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

ok, jeg er ikke imponert over måten du opptrer her med dette sitatet...

Sikter du til svaret mitt eller det faktum at jeg kortet ned ditt innlegg og skrev «blabla»?

 

Jeg beklager hvis du tok deg nær av det, men å gjøre om lange innlegg jeg siterer til «blabla» er noe jeg alltid har gjort og vil fortsette å gjøre. Det var på ingen måte ment spydig, frekt eller nedlatende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...