Gå til innhold

Hva ønsker du å si til moderatorene og veilederne? Les 1. post!


Anbefalte innlegg

Hvis det hjelper deg, og hvis det gjør at du roer deg litt ned, så skal moderator herved få lov til å slette mine poster etter ditt ønske.

 

 

Det hjelper ingen ting. Det er en uheldig praksis som ikke bør finne sted. Spesielt ikke at tidligere moderatorer gis spesialbehandling.

 

Jeg dette er såpass viktig at jeg kommer til å følge dette opp.

Endret av Hårek
Slettet unødig sitering
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis det hjelper deg, og hvis det gjør at du roer deg litt ned, så skal moderator herved få lov til å slette mine poster etter ditt ønske. 

 

 

Det hjelper ingen ting. Det er en uheldig praksis som ikke bør finne sted. Spesielt ikke at tidligere moderatorer gis spesialbehandling.

 

Jeg dette er såpass viktig at jeg kommer til å følge dette opp.

 

Gidder ikke å diskutere mere med deg. Du vet selv hvorfor du holder på slik som du gjør...

Lenke til kommentar

En ting til, hvordan påklager man slike avgjørelser videre? Det foregår en utstrakt trolling på et forum som moderator ser igjennom fingrene med mens andre får poster slettet (etter mitt syn) helt uten grunn.

 

Det skal legges til at den som troller er en forhenværende moderator og får av den grunn lov til å fortsette.

 

Hvis det hjelper deg, og hvis det gjør at du roer deg litt ned, så skal moderator herved få lov til å slette mine poster etter ditt ønske. Er ikke så utrolig farlig om de står eller forsvinner. Å skape krangel ut av absolutt alt er ikke akkurat særlig hyggelig, og en dårlig egenskap å ta med seg inn på et diskusjonsforum. Videre er språkbruk og formulering noe man også må se på. At moderator sletter innlegg i en tråd etter trådstarters ønske er helt ideelt da trådstarter mer eller mindre burde få lov til å være den som styrer tråden. Og særdeles når man ser at tråden blir infiltrert av en kranglefant som har til hensikt å dra alt over i krangel. Da er det bedre å ikke kommentere noe mere og bare få det slettet.

 

-Pat.

 

Dette her vil jeg gjrne ha en kommentar på fra hvem enn som kan betraktes som ledelse for jeg har rapportert uttaligge innlegg med unødvendig bullshitt i tillegg til små/halvrasistiske kommentarer og drittslenging om personer både i tråder jeg selv har startet og tråder andre har startet og det skjer skjelden eller aldri noe!

Lenke til kommentar

Hvis det hjelper deg, og hvis det gjør at du roer deg litt ned, så skal moderator herved få lov til å slette mine poster etter ditt ønske. 

 

 

Det hjelper ingen ting. Det er en uheldig praksis som ikke bør finne sted. Spesielt ikke at tidligere moderatorer gis spesialbehandling.

 

Jeg dette er såpass viktig at jeg kommer til å følge dette opp.

 

Gidder ikke å diskutere mere med deg. Du vet selv hvorfor du holder på slik som du gjør...

 

"Holder på slik som du gjør" Hva mener du med det?

 

Det er greit at du ikke gidder å diskutere med meg. Jeg synes det er et godt prinsipp at man får diskutere hva man vil med hvem man vil så lenge man er saklig og begrunner sine synspunkter. Hvis man f.eks påstår at et produkt har feil eller mangler og ikke kan dokumentere sine synspunkter så er det bra at moderator sletter eller endrer posten.

 

Men jeg synes det er en uheldig praksis at saklige og velbegrunnede poster blir slettet på grunn av at den ikke passer med trådstarters agenda. Og da spesielt når trådstarter har vært moderator her.

Lenke til kommentar

En ting til, hvordan påklager man slike avgjørelser videre? Det foregår en utstrakt trolling på et forum som moderator ser igjennom fingrene med mens andre får poster slettet (etter mitt syn) helt uten grunn.

 

Det skal legges til at den som troller er en forhenværende moderator og får av den grunn lov til å fortsette.

 

Hvis det hjelper deg, og hvis det gjør at du roer deg litt ned, så skal moderator herved få lov til å slette mine poster etter ditt ønske. Er ikke så utrolig farlig om de står eller forsvinner. Å skape krangel ut av absolutt alt er ikke akkurat særlig hyggelig, og en dårlig egenskap å ta med seg inn på et diskusjonsforum. Videre er språkbruk og formulering noe man også må se på. At moderator sletter innlegg i en tråd etter trådstarters ønske er helt ideelt da trådstarter mer eller mindre burde få lov til å være den som styrer tråden. Og særdeles når man ser at tråden blir infiltrert av en kranglefant som har til hensikt å dra alt over i krangel. Da er det bedre å ikke kommentere noe mere og bare få det slettet.

 

-Pat.

 

Dette her vil jeg gjrne ha en kommentar på fra hvem enn som kan betraktes som ledelse for jeg har rapportert uttaligge innlegg med unødvendig bullshitt i tillegg til små/halvrasistiske kommentarer og drittslenging om personer både i tråder jeg selv har startet og tråder andre har startet og det skjer skjelden eller aldri noe!

 

Vel, du er ikke alene om det. Rapporterte selv inn noen innlegg som det ikke ble gjort noe med. Så det er ikke noen forskjellsbehandling ute å går. Bare ta det rolig. :)

Lenke til kommentar

En ting til, hvordan påklager man slike avgjørelser videre? Det foregår en utstrakt trolling på et forum som moderator ser igjennom fingrene med mens andre får poster slettet (etter mitt syn) helt uten grunn.

 

Det skal legges til at den som troller er en forhenværende moderator og får av den grunn lov til å fortsette.

 

Hvis det hjelper deg, og hvis det gjør at du roer deg litt ned, så skal moderator herved få lov til å slette mine poster etter ditt ønske. Er ikke så utrolig farlig om de står eller forsvinner. Å skape krangel ut av absolutt alt er ikke akkurat særlig hyggelig, og en dårlig egenskap å ta med seg inn på et diskusjonsforum. Videre er språkbruk og formulering noe man også må se på. At moderator sletter innlegg i en tråd etter trådstarters ønske er helt ideelt da trådstarter mer eller mindre burde få lov til å være den som styrer tråden. Og særdeles når man ser at tråden blir infiltrert av en kranglefant som har til hensikt å dra alt over i krangel. Da er det bedre å ikke kommentere noe mere og bare få det slettet.

 

-Pat.

 

Dette her vil jeg gjrne ha en kommentar på fra hvem enn som kan betraktes som ledelse for jeg har rapportert uttaligge innlegg med unødvendig bullshitt i tillegg til små/halvrasistiske kommentarer og drittslenging om personer både i tråder jeg selv har startet og tråder andre har startet og det skjer skjelden eller aldri noe!

 

 

Her er et utdrag fra en melding jeg fikk fra moderator:

 

Moderatorer vil selvsagt vurdere rapporter, men her har nok trådstarter en status som gjør ham egnet til å vurdere slikt på egenhånd.

 

Siden trådstarter har vært moderator så reageres det med sletting uten å ta stilling til hva man faksitsk sletter slik jeg tolker det.

 

Det er altså forskjell på folk her. En periode som moderator og man kan gjøre som man vil.

Lenke til kommentar

Hvis det hjelper deg, og hvis det gjør at du roer deg litt ned, så skal moderator herved få lov til å slette mine poster etter ditt ønske.

 

 

Det hjelper ingen ting. Det er en uheldig praksis som ikke bør finne sted. Spesielt ikke at tidligere moderatorer gis spesialbehandling.

 

Jeg dette er såpass viktig at jeg kommer til å følge dette opp.

 

Gidder ikke å diskutere mere med deg. Du vet selv hvorfor du holder på slik som du gjør...

 

"Holder på slik som du gjør" Hva mener du med det?

 

Det er greit at du ikke gidder å diskutere med meg. Jeg synes det er et godt prinsipp at man får diskutere hva man vil med hvem man vil så lenge man er saklig og begrunner sine synspunkter. Hvis man f.eks påstår at et produkt har feil eller mangler og ikke kan dokumentere sine synspunkter så er det bra at moderator sletter eller endrer posten.

 

Men jeg synes det er en uheldig praksis at saklige og velbegrunnede poster blir slettet på grunn av at den ikke passer med trådstarters agenda. Og da spesielt når trådstarter har vært moderator her.

 

 

Du blir selvsagt moderert på bakgrunn av uttalelsen du har gjort. Ikke ene og alene fordi jeg ønsket det slettet. Du går inn i en helt ny tråd og starter med et innlegg som er tydelig og klart formulert i den hensikt å fremprovosere en krangel. Noe som har vært en klar tendens fra din side gjennom lengre tid. Moderatorene gjør en strålende jobb. Og de sletter mine så vel som dine upassende innlegg. Og det er ikke lenge siden jeg selv fikk slettet mitt innlegg..

 

Kan ikke helt se hva det er som er problemet. Vi blir behandlet likt. Du kan ikke være meg, så du kan ikke sammenligne noe som du ikke har utgangspunkt i å få innblikk i. Hvis du selv startet et innlegg og det kommer en og bryter inn med et totalt upassende innlegg, så skal jeg vedde min høyre hånd på at du rapporterer inn, samt at du får dette innlegget slettet.

 

Denne saken faller fullstendig på sin egen urimelighet, og jeg ser ikke noen grunn til å bruke mere tid på dette.

 

Er det noe du trenger å få drøftet, så får du ta dette på PM. Og hold skittentøyvasken der.

Endret av Patience
Lenke til kommentar

At en trådstarter kan definere regler i sin egen tråd og også sette grensen for off topic og lignende er vanlig praksis. Trådstarter kan derimot ikke kreve slettet innlegg han eller hun ikke liker. Trådstarter kan ikke få slettet innlegg som støtter Frp en tråd om valget, men i en tråd om SV kan trådstarter få medhold i ønsket om å fjerne innlegg som drar tråden off topic ved å kun presentere Frps syn på saker som diskuteres.

 

Vi sletter heller ikke innlegg bare fordi de kommer med feilinformasjon (med forbehold om at det i noen situasjoner kan forekomme). Det er de andre brukernes oppgave å identifisere og påpeke denne for så å tilbakevise det.

 

Dette er bare skrevet som tilsvar på noe av det som dukket opp i de siste innleggene og har ingenting med saken som diskuteres da jeg ikke vet hva det handler om :)

Lenke til kommentar

Vi skal ta dette opp internt med administrator om dette var riktig eller ikke. Inntil da ber jeg dere holde litt igjen.

 

 

Det tror jeg er smart. Det er flere enn meg som reagerer på denne praksisen. Og hvis dere tar dere tid til å se hva som er postet av den ene og den andre så vil dere også kunne konkludere på riktig grunnlag. Spesielt når det gjelder typ trolling og denslags.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...