Gå til innhold

Hva ønsker du å si til moderatorene og veilederne? Les 1. post!


Anbefalte innlegg

vet ikke om dette er riktig plass men jeg vil gjerne få endret visnings navnet mitt fra "speedbatov" til "Speedbatov" siden jeg glemte å skriv stor "S" kan jeg ikke bytte før om 180 dager, håper en admin/mod kan fikse det :)

jeg vil endre brukernavn jeg også! jeg har sendt mail, og prøvd brukerstøtte greiene, men ingen ting funker :thumbdown:

 

Lag en tråd om det her, så vil nok noen vennlige administratorer endre det når de får tid. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

vet ikke om dette er riktig plass men jeg vil gjerne få endret visnings navnet mitt fra "speedbatov" til "Speedbatov" siden jeg glemte å skriv stor "S" kan jeg ikke bytte før om 180 dager, håper en admin/mod kan fikse det :)

jeg vil endre brukernavn jeg også! jeg har sendt mail, og prøvd brukerstøtte greiene, men ingen ting funker :thumbdown:

 

Lag en tråd om det her, så vil nok noen vennlige administratorer endre det når de får tid. :)

Har laget en tråd der for en stund siden jeg ;)

Lenke til kommentar

Send en hyggelig PM til en administrator og purr litt. Får jeg foreslå TSP? :)

 

Husk at den nye kategorien er litt ny så kan ta litt tid før det blir en vane å sjekke den jevnlig for admins. Pluss at de faktisk har en del å bedrive ellers også. Hører stadig vekk historier om jobb, familie, barn og det som verre er :no:

 

Når det gjelder de av dere som føler seg urettferdig behandlet så ta det opp med aktuell moderator, de fleste av oss er faktisk ganske hyggelige hvis vi har stått opp på rett fot. Føler dere at dere ikke kommer noen vei så kan dere kontakte vårt brukerombud og ta det med han :)

Lenke til kommentar

jeg synes og mange av modene her oppfører seg som idioter og tror de er så mye mer en alle andre pga skiltet sitt .. tar 5 min før folk svarer fordi di skriver milelange svar du ikke leser no særlig uansett .. desuten veldig pirkete og argh.. Pøbler noen av dem ..

Dersom du ønsker å opprette en formell klage kan du lage en tråd om det her: Klager på moderatoravgjørelser

Merk at det kun er administratorer som har mulighet til å lese andre forumbrukere sine tråder i den kategorien.

Lenke til kommentar

Aner virkelig ikke hvor jeg skal putte denne posten, så fyrer løs her.

 

Avtalte en tegnejobb med en bruker her på forumet. Jeg tok fyren for god fisk og beskjeden som jeg var, så foreslo jeg en deal der jeg tegnet det han etterspurte, så kunne vi se på timer og om han var tilfreds også ta betalingen deretter. Det var vi begge enige om. Han var veldig fornøyd med alle skisser underveis og jeg skulle bare gjøre noen få endringer før vi skulle ta betalingen. God kommunikasjon gjennom hele prosessen. Noen dager senere sendte jeg den siste versjonen også har han vært umulig å få tak i siden. Ser han svarer på andre poster osv, men ikke veldig aktiv og ignorerer meldingene mine.

 

Det var snakk om en line-art som han skulle tattovere over hele brystet, så det ville vært veldig pussig om han ikke husker det eller klarer å bli påmint det da han tross alt våkner opp med tattoveringen hver dag.

 

Noen admins eller lignende som kunne sett på saken og kanskje gitt meg en epost eller navn på personen så jeg får kontakta han personlig? Ser at det kan være litt på grensa, men jeg har hele saken svart på hvitt i inboxen, så sånn sett skulle det jo være greit.

Endret av niko.
Lenke til kommentar

Godtroende blir feil da det var han som tilbø betaling først, men jeg foreslo at vi tok det etter fullført arbeid for da er det lettere å se hva det er verdt. Det er snakk om et bitte beløp og en utpreget skabbete holdning fra vedkommende som går rundt med tattoveringen hver dag uten å skamme seg det grann.

 

Mer en prinsippsak og at jeg kunne trengt den lille summen det er snakk om som gjør at jeg lurer på om det er en mulighet for å huke tak i fyren.

 

Merker dette heller burde vært i en separat tråd, men aner ikke hvor den skulle vært flytta da det egentlig bare er en epostaddresse eller lignende jeg kunne trengt fra en moderator.

Lenke til kommentar

Så vidt jeg vet er det ingen krav at moderatorer skal i alle tilfeller legge igjen svar i tråden. Tror faktisk at de blir oppfordret til det motsatte, at de ikke skal legge igjen svar med mindre det virkelig er nødvendig. Om det er snakk om enkeltinnlegg fra en bruker, er det nok mer lønnsomt å bruke PM-funksjonen, slik at man slipper off-topic i tråder.

Lenke til kommentar

Så vidt jeg vet er det ingen krav at moderatorer skal i alle tilfeller legge igjen svar i tråden. Tror faktisk at de blir oppfordret til det motsatte, at de ikke skal legge igjen svar med mindre det virkelig er nødvendig. Om det er snakk om enkeltinnlegg fra en bruker, er det nok mer lønnsomt å bruke PM-funksjonen, slik at man slipper off-topic i tråder.

Stemmer :)

Lenke til kommentar

@Glimti: De aller aller fleste av brukerne våre har ikke behov for å bli minnet om hvor grensen går, og da blir det respektløst å tvinge alle brukerne til å måtte forholde seg til masse støy i tråder overalt hvor de ferdes. Det aller meste kan løses på PM, og kan det løses på PM, så løses det på PM.

Lenke til kommentar

Tar ikke det en del mer tid for dere enn å bare legge igjen en beskjed i en tråd?

 

Feks i den tråden jeg linket til på forrige side ville jeg selv lagt igjen en beskjed om at x anntall innlegg (gidder ikke å telle opp hvor mange nå eller hva de inneholdt var slettet og at fra nå av måtte man holde seg til tema. Er det noen grense på hvor mye dritt det kan være i en tråd før dere legge rigjen notis direkte i tråden?

Lenke til kommentar

Er det noen grense på hvor mye dritt det kan være i en tråd før dere legge rigjen notis direkte i tråden?

Det er vel ingen grense, men det sier seg selv at hvis to-tre sider forsvinner, bør man si ifra til flere enn de som sto bak innleggene.

 

Før la moderatorer (og veiledere) igjen innlegg om at emnetitler måtte endres/hadde blitt endret. Dette var unødvendige innlegg som skapte støy, så nå prøver vi å holdet det på et absolutt minimum.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...