Gå til innhold

Hva ønsker du å si til moderatorene og veilederne? Les 1. post!

Anbefalte innlegg

En del ting jeg har rapportert har vel stått et par dager nå og dette er innlegg som garantert vil bli fjernet da det nylig har vært to runder med fjerning av den slags innlegg samt notis fra administrator i den aktuelle tråden.

Rapportene dine ble samlet og ivaretatt på samme dag disse kom inn. De ble flyttet til intra og er nå under mer analytisk behandling. Noe mer ønsker vi ikke å si om den saken akkurat nå.

Jeg skjønner ikke at dere bare sletter innlegg uten å sende en PM med en grunn? Temmelig irriterende at innlegg bare blir borte uten at man forstår hvorfor.

Så etter dine slettede poster og fant en som kun inneholder flere smileys. Disse og +1 og *mine innlegg* osv.-poster slettes uten videre. Om det er noen andre slettede poster så send meg en pm.

Så synes jeg det er jævlig dårlig å ikke svare på PM hvis man spør litt om hvorfor et innlegg er slettet. Skjønner at dere er lei kverulering, men ignorering av brukere er ikke spesielt heldig.

Den saken er etterlyst hos oss.

Mvh

Jarmo :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
En del ting jeg har rapportert har vel stått et par dager nå og dette er innlegg som garantert vil bli fjernet da det nylig har vært to runder med fjerning av den slags innlegg samt notis fra administrator i den aktuelle tråden.

Rapportene dine ble samlet og ivaretatt på samme dag disse kom inn. De ble flyttet til intra og er nå under mer analytisk behandling. Noe mer ønsker vi ikke å si om den saken akkurat nå.

Takk. Fint med en tilbakemelding.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Det er notert. Mobilkategorien har overtatt som fanboy-arena nr. 1 på forumet. Man kan undres på hvorfor, men antagelig er det bare fordi de slipper unna med det. Mange kategorier har vært gjennom det, fotball (forståelig nok), spillplattformer, PC'er, operativsystem, musikksjangere, you name it.

Felles for dem alle er at det er en håndfull brukere som synes det er viktigere å rakke ned på andres favoritter enn å framheve sine egne. Det blir som religionskategorien, hvor vi har brukere som har dedikert sitt forumliv til religionsbekjempelse. Uavhengig av hva man synes om religion: Jeg har alltid synes det var mer konstruktivt å fortelle hvorfor min filosofi på ulike områder er fornuftig enn å fortelle andre hvorfor deres er så innmari teit.

Men nå er jo dette et diskusjonsforum, og vi lever av debatt. Så det er vel helst et spørsmål om å finne balansen der vi får en fornuftig diskusjon og ikke kveler den.

Geir :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

det har i hvertfall vært en masse rapporter fra denne tråden, men de har ikke blitt behandlet. Vet ikke om det er ett generelt problem for tiden...

VM 2010 - Sør-Afrika DEN STORE TRÅDEN!

Alle rapporter i den tråden er behandlet.

Om det er noe du mener er feilbehandlet kan du ta det her eller på PM.

Selv om man rapporterer noe, så er det ikke alltid den som leser rapporten ser problemet eller er enig i det som blir rapportert.

Lenke til kommentar

Jeg sendte en melding til en moderator angående noe slettede poster for nesten tre uker siden, men jeg har enda ikke fått svar. Jeg ser at moderatoren leste meldingen nesten med en gang jeg sendte den, men jeg vet ikke om jeg skal bumpe den i den tro at han har glemt meldingen eller om jeg skal forsette å vente på svar. Hvor lang tid tar det vanligvis å svare? Jeg vil ikke spame ned inboksen til allerede opptatte moderatorer, men i tilfelle meldingen er glemt, er det vel noe jeg må gjøre.

Lenke til kommentar

Jeg sendte en melding til en moderator angående noe slettede poster for nesten tre uker siden, men jeg har enda ikke fått svar. Jeg ser at moderatoren leste meldingen nesten med en gang jeg sendte den, men jeg vet ikke om jeg skal bumpe den i den tro at han har glemt meldingen eller om jeg skal forsette å vente på svar. Hvor lang tid tar det vanligvis å svare? Jeg vil ikke spame ned inboksen til allerede opptatte moderatorer, men i tilfelle meldingen er glemt, er det vel noe jeg må gjøre.

Hei..

Som Geir skriver inviter gjerne han.

Et annet tips er å sende en reminder pm, ting kan gå litt fort og ting kan gå i glemmeboken. Selv glemte jeg å svare en bruker, men var ikke mer enn 2 dager etter at jeg fikk pmen. Dessuten så husket jeg det før brukeren begynte å etterlyse svar.

Har også opplevd at brukere har krevd svar maks 30 min etter at pmen deres er avsendt og jeg er avlogget. Men dette tilfellet er tydeligvis ikke en av disse.

Lenke til kommentar

Det er alltid litt spennende å få en PM. Det er litt som å få et brev. Så om vi får en PM åpner vi den gjerne med en gang for å i det alle fall se om det er en drapstrussel eller en forespørsel om å sette en spesifik tråd som sticky i et spesifikt forum. Begge deler hender.

Men noen ganger er det noe som enten tar lengre tid enn å sette en tråd sticky, eller noe som er så seriøst at du ikke glemmer det, som en drapstrussel.

Men om jeg åpner en PM, jeg ser at det er noe det vil ta meg mellom et kvarter og en halvtime å svare på fordi det krever ganske nøye lesning av lange innlegg, finlesing av diverse tekster og/eller lange, kompliserte vurderinger og svar på lange, kompliserte spørsmål fra en bruker.. og jeg er på vei ut av døren for å se en film på kino som begynner om en halvtime. Da er det fort gjort å tenke at jeg tar det når jeg kommer hjem, for så å glemme det. Bare for å ta et eksempel.

:)

Edit: Oh, og om jeg skulle glemme en PM en gang, send gjerne en purrings-PM.

Endret av Simon Aldra
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...