Gå til innhold

Hva ønsker du å si til moderatorene og veilederne? Les 1. post!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er ikke værre enn å se på signaturen hennes for svar :)

Har flyttet til Oslo og mangler internett for tiden. Har det kun på skolen osv :)

7463361[/snapback]

Tenk om alle moderatorene mistet nettet sitt da? Point being; hvorfor skal noen være moderator, når de ikke kan moderere?

Lenke til kommentar
Er ikke værre enn å se på signaturen hennes for svar :)

Har flyttet til Oslo og mangler internett for tiden. Har det kun på skolen osv :)

7463361[/snapback]

Tenk om alle moderatorene mistet nettet sitt da? Point being; hvorfor skal noen være moderator, når de ikke kan moderere?

7466784[/snapback]

Nå er planen å få nett tilbake igjen da. Alle som har flyttet vet at det kan ta tid for nettleverandørene å få ut fingen.

Er selv ofte vekke, jeg er jo sjømann. Ikke det at folk klager av den grunn når jeg er vekke uker av gangen. Man har også opplevd moderatorer som drar i militæret og knapt er online i løpet av året.

Det har seg slik at moderatorer til tider er offline. Dette tar man høyde for, akkurat som en bedrift tar høyde for sykefravær. :)

Lenke til kommentar

7466784[/snapback]

Spørsmålet er vel heller, hva er problemet med det?

Dersom hun kommer online, og ser noe å moderere, skader det jo ikke at hun kan gjøre nettopp det.

Det er en bedre situasjon enn å måtte rapportere det.

Lenke til kommentar

7466784[/snapback]

Spørsmålet er vel heller, hva er problemet med det?

Dersom hun kommer online, og ser noe å moderere, skader det jo ikke at hun kan gjøre nettopp det.

Det er en bedre situasjon enn å måtte rapportere det.

7474908[/snapback]

Ta enn titt under mine innlegg i profilen hennes du.

Lenke til kommentar
For en holdning til henviste morderator: Den som redigerte min signatur.

1. Det heter ikke koz...

2. Fikk følelsen av at vedkommende var frekk.

3. Det er bare til å fjerne sitatet, trenger ikke å kommentere det på denne måten...

:roll:

7486037[/snapback]

Se førstesiden av tråden:

Annet dere kommer på er også av interesse. Men husk, her snakker vi på generell basis. Enkeltavgjørelser og enkeltmoderator er ikke tema her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...