Gå til innhold

Hva ønsker du å si til moderatorene og veilederne? Les 1. post!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skal ikke nevne brukernavn på noen adminer eller moderator her, men jeg synes noen dere er direkte frekk i kjeften og veldig har en veldig nedlatende sånn "kongen på haugen" holdning.

Synes at det er blitt en slags overkjøring fra noen av moderatorene her.

Synes dere kunne vise mer respekt for de som ikke har like mye penger osv spesilt i hw del av dette forumet.. det bare en tingene

Endret av lordsmygen
Lenke til kommentar
Jeg skal ikke nevne  brukernavn på noen adminer eller moderator her, men jeg synes noen dere er direkte frekk i kjeften og veldig har en veldig nedlatende sånn "kongen på haugen" holdning.

Synes at det er blitt en slags overkjøring fra noen av moderatorene her.

Synes dere kunne vise mer respekt for de som ikke  har like mye penger osv spesilt i hw del av dette forumet.. det bare en tingene

7380861[/snapback]

 

Jeg vet at det er meg du sikter til, og i den aktuelle tråden kom jeg med ett helt legitimt spørsmål; jeg ville vite hvor mye han hadde forventet å få ut av ett bytte av minnebrikker, fordi hvis noen har forklart at minnebrikker til 5000 kroner gir deg 35% høyere ytelse enn ett sett til 2000 kroner, hvor begge kjøres på samme hastigheter, har vedkommende blitt lurt. Punktum!

Lenke til kommentar

Problemet medflere av moderatorene er etter min mening at noen dikter opp sine egne retningslinjer og regler.

 

I forgårs ble f.eks. en post (ikke min) slettet fordi den i følge moderator inneholdt "sms-språk".

Det står ingenting i retningslinjene om at dette er forbudt, så jeg sendte en PM til moderator og spurte hvorfor den var slettet... Dessverre fikk jeg ikke svar.

Sendte spørsmålet til en annen moderator og fikk som svar at posten kun innehold "Thx" og at dette brøt med 14-bokstaversregelen... :ohmy::ohmy::ohmy::ohmy:

Jeg kan ikke finne informasjon om noen 14-bokstavers regel og dessuten er det vanlig høflighet å si "takk" når noen har hjulpet deg, og om du gjør det ved å si Takk, Tusentak (dysleksitakk), Thanks eller Thx så burde det være RIV RUSKENDE LIKEGYLDIG!

Dessverre tillates ikke dette av enkelte moderatorers egendefinerte regler.

 

Jeg har faktisk ALDRI opplevd et forum som har så mange snodige regler som dette forumet, eller så overivrige moderatorer som dette forumet har.

Lenke til kommentar

Nettiketten er tilnærma reglar dei òg. 14-teiknsregelen er nemnt i nettiketten den òg. Det er slik at ein ikkje kan lage innlegg med mindre enn 14 teikn. Prøver ein det vil ein få ein feilmelding (noko som er lett å unngå, om ein t.d. siterer nokon e.l.).

 

Redigert: Eg tok litt feil, fjortenteiknsregelen (som forøvrig har vore gjenstand for mykje diskusjon) var ikkje so godt spesifisert i nettiketten.

Endret av incanus
Lenke til kommentar
#3: Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upassende, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdrevet bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn osv. og forkortelser skal unngås. Et hvert forsøk på å omgå tre-ords-regelen på forumet vil også bli slått kraftig ned på.

 

Innlegget må bestå av minst 14 tegn. Dette skal være relevant tekst, ikke bare tegn eller UBB-kode for å fylle opp kvoten. Innlegg som bryter med denne regelen, vil bli slettet. Ved gjentatte overtramp vil advarsel bli utdelt.

 

:)

 

Du må og regne med at det kan ta litt tid før ein moderator svarar deg på ein PM.

Lenke til kommentar
#3: Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upassende, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdrevet bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn osv. og forkortelser skal unngås. Et hvert forsøk på å omgå tre-ords-regelen på forumet vil også bli slått kraftig ned på.

 

Innlegget må bestå av minst 14 tegn. Dette skal være relevant tekst, ikke bare tegn eller UBB-kode for å fylle opp kvoten. Innlegg som bryter med denne regelen, vil bli slettet. Ved gjentatte overtramp vil advarsel bli utdelt.

 

:)

 

Du må og regne med at det kan ta litt tid før ein moderator svarar deg på ein PM.

7393289[/snapback]

Vel og merke står det OVERDREVEN bruk av av såkalt SMS-språk, og det var knapt noe i den tråden jeg vet personen ovenfor snakker om. :)

Lenke til kommentar
Ta deg god tid når du skriver postene dine og se spesielt godt etter skrivefeil, grammatiske feil og eventuell feilinformasjon. Du skal ikke bruke SMS- språk og helst ikke forkortelser, spesielt ikke hvis det er en forkortelse folk flest ikke kan. Hvis du i etterkant oppdager en skrivefeil kan du i så fall bruke "Edit"-funksjonen til forumet for å endre på det som var feil. Det er vanlig å skrive "Edit: 'Det som har blitt endret'" etter en eventuell endring slik at folk kan se hvorfor du har endret på innlegget.

https://www.diskusjon.no/index.php?act=boardrules ;)

Lenke til kommentar
Vel og merke står det OVERDREVEN bruk av av såkalt SMS-språk, og det var knapt noe i den tråden jeg vet personen ovenfor snakker om. :)

7398572[/snapback]

Så vidt eg veit bestod det innlegget som vart fjerna utelukkande av SMS-språk. Dette kan vel kallast overdreven bruk. Les og det jarmo linkar til. :)

Lenke til kommentar
Vel og merke står det OVERDREVEN bruk av av såkalt SMS-språk, og det var knapt noe i den tråden jeg vet personen ovenfor snakker om. :)

7398572[/snapback]

Så vidt eg veit bestod det innlegget som vart fjerna utelukkande av SMS-språk. Dette kan vel kallast overdreven bruk. Les og det jarmo linkar til. :)

7399562[/snapback]

Om ett innlegg ble slettet (som det forøvrig ikke ble opplyst om i tråden), kan ikke jeg vite noe om siden jeg ikke så det. ;)

Lenke til kommentar

Gjelder OT-baren... sånn som jeg forstår det når jeg leser første post der så skal man ha en diskusjon om løst og fast som ikke har sin egen kategori.

 

Hvorfor blir slike poster værende:

- Endelig internett igjen <3

- Faen, nå fungerer ikke musa mi!

 

Osv... hva har det med en diskusjon å gjøre?

Enten så burde det bli moderert hardere eller reglene forandret til: SPAM-tråden - "ALT" er lov...

Lenke til kommentar

Nå tok jeg meg en titt innom OT-Baren og jeg fant ikke en eneste tråd som ligner på det du her skriver. Jeg vet det har vært mye rart der, har selv sluttet å være der inne. Men det jeg ser av de aktive trådene nå så finner jeg ikke slikt.

 

Tok klipp&lim på de aktive topicsene. Gjerne strek ut de av de du mener ikke bør tillates;

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Siste Ordet 6 (ingen spam)

Deppetråd vol. 2 -la oss være deprimerte igjen! 123» 456

LES reglene på første siden!

Få avataren din vurdert V2! Les regler!

Ting som irriterer så grenseløst!

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.

Når legger du deg?

Vet mor di hva du holder på med?

The recent pic post v2.0 - Les reglene!

Babethread v3.0 - LES reglene! 56k warning.

Linerider Genialt spill

Juleavatartråden for nominasjon til konkurranse

Nerdebula di v.2!

Mote- og utseendetråden v.2 - Ny regel lagt til

Hva er det beste rådet du har blitt gitt?

Teddy vil hjem til jul

Det/den du elsker, post det her

Glad i gåter?

Dummeste en jente har sagt til deg ?

Få brukernavnet ditt vurdert! Les første post! 12

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm

Bildesammenhengleken! Finn et bilde som passer

Hva er feil med bildet? Adventskalende (Hjelp)

Hybel i stavanger, noen som vet om noen?

Powerball og andre julegaver til gutt 10 år 12

 

Kan vel bare si som så at om du kommer over en tråd du finner helt meningsløs så rapporter. Eksempler som du nevner er nok tråder som ikke har noen mål og mening ja.

Lenke til kommentar
Nå tok jeg meg en titt innom OT-Baren og jeg fant ikke en eneste tråd som ligner på det du her skriver. Jeg vet det har vært mye rart der, har selv sluttet å være der inne. Men det jeg ser av de aktive trådene nå så finner jeg ikke slikt.

 

Tok klipp&lim på de aktive topicsene. Gjerne strek ut de av de du mener ikke bør tillates;

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

    Siste Ordet 6 (ingen spam) 

    Deppetråd vol. 2 -la oss være deprimerte igjen!  123» 456

LES reglene på første siden!

    Få avataren din vurdert V2! Les regler! 

    Ting som irriterer så grenseløst! 

    Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.

  Når legger du deg? 

  Vet mor di hva du holder på med? 

    The recent pic post v2.0 - Les reglene!

  Babethread v3.0 - LES reglene! 56k warning. 

    Linerider Genialt spill 

  Juleavatartråden for nominasjon til konkurranse

    Nerdebula di v.2! 

  Mote- og utseendetråden v.2 - Ny regel lagt til 

    Hva er det beste rådet du har blitt gitt?

    Teddy vil hjem til jul

    Det/den du elsker, post det her 

  Glad i gåter?

    Dummeste en jente har sagt til deg ?

  Få brukernavnet ditt vurdert! Les første post!  12

    Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm

    Bildesammenhengleken! Finn et bilde som passer

    Hva er feil med bildet? Adventskalende (Hjelp) 

    Hybel i stavanger, noen som vet om noen? 

    Powerball og andre julegaver til gutt 10 år  12

 

Kan vel bare si som så at om du kommer over en tråd du finner helt meningsløs så rapporter. Eksempler som du nevner er nok tråder som ikke har noen mål og mening ja.

7457697[/snapback]

Dummet meg litt ut... tenkte såklart på SO. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...