Gå til innhold

Hva ønsker du å si til moderatorene og veilederne? Les 1. post!


Anbefalte innlegg

Til slutt: det som irriterer meg mest er når moderatorene stenger GODE tråder fordi noen idioter har bestemt seg for å spamme de ned med dritt. Gi strengere advarsler og la trådene få leve. Eneste måten å få bukt med trollingen, imho.

5982212[/snapback]

 

Helt enig. Bare latterlig når en god tråd blir stengt pga to idioter som krangler.

 

EDIT: Ser at jeg er LITT sent ute, men problemer eksiterer still.

Endret av deleder
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kom på en ting til, jeg henger ganske mye i spill-> Counter Strike delen...

 

Og jeg har ved noen tilfeller blitt ganske forundra over hvordan noen tråder er telletråder mens andre ikke er... Og det virker som det er lite med moderatorer der inne, men avogtil popper det inn en som føler han må stenge en tråd for å vise at tråden fortsatt kontroleres...

Og hvordan enkelte moderatorer kanskje kunne hatt litt mer innsyn i counter-strike før de tulla på?

 

Det er bra at Commando_Sondre har lagd en stor samle tråd...

 

Men jeg skjønner at forumet er stort og mange at det er mange deler som skal "modereres" men derfor hadde det kanskje vært lurt å utnevne litt fler spesialister? som kun har admin rettigheter i en ende.

Isteden for å utnevne generelle moderatorer "i hist å pist"

Endret av Best0
Lenke til kommentar
Vel, jeg har flere ganger kommentert at de burde "ansette" en moderator til som kunne henge i Spill-delen av forumet. Nå som jeg ikke er moderator lengre er det jo egentlig bare ttt og en sjelden gang siDDis og TST modererer der. kanskje utnevne en ny moderator til spill-delen.

7116388[/snapback]

Der har du det! Få moderatorer inn der de mangler, ikke globale.

Lenke til kommentar

- Hvordan opptrer vi?

De moderatorene jeg ser mest til opptrer på en fin måte. De er som regel høffelige og saklige.

 

- Hvor flink er vi til å kommunisere?

Slik jeg kan se det kommuniserer moderatorene fint, både med hverandre og med resten av brukerene her på forumet. (Skal legge til at jeg er relativt ny her og ikke har vært oppe i de store sakene ennå).

 

- Hvor hjelpsom er vi?

Som sagt har jeg ikke vært her så lenge, så jeg har ikke de største erfaringene med det.

 

- Hvor hurtig er vi til å ta oss av rapporteringer?

Har aldri raportert noe ennå så føler meg ikke kvalifisert til å svare på dette spørsmålet,

 

- Er vi for strenge/milde i moderering?

Veldig varierende fra moderator til moderator, noen ser mellom fingrene på så og si alt mens andre er for å si det mildt: litt i overkant strenge.

 

 

 

:)

Lenke til kommentar
En anna ting jeg ergrer meg litt over er at noen moderatorer kan være litt raske med å stenge poster. F.eks ved feilposting, så stenger noen i steden for å flytte...

7115921[/snapback]

Så skriv på riktig sted da vel. Tydeligvis lærer du aldri, siden dette er et stort problem for deg. Dermed bør du prøve å tenke deg om ekstra nøye neste gang du skriver noe. Hvis du nekter å lære etter å ha gjort feil, så gjør moderatorene helt riktig i å rett og slett stenge trådene dine. Da fortjener du ikke bedre.

Lenke til kommentar

7115921[/snapback]

Så skriv på riktig sted da vel. Tydeligvis lærer du aldri, siden dette er et stort problem for deg. Dermed bør du prøve å tenke deg om ekstra nøye neste gang du skriver noe. Hvis du nekter å lære etter å ha gjort feil, så gjør moderatorene helt riktig i å rett og slett stenge trådene dine. Da fortjener du ikke bedre.

7126353[/snapback]

 

Jeg snakker ikke om mine poster siden jeg veit hvor jeg skal poste, men dette er ikke like lett for alle..Spesiellt de som er nye i forumet.

Endret av Alastor
Lenke til kommentar
Jeg synest moderatorene ikke er så effektive... Sendte pm til to moderator, ene var pålogget lenge, men svarte ikke. Synest det er litt for dårlig. Kan hende jeg får svar nå, men jeg tviler. Spurte bare om moderatoren kunne slette meg her ifra.

7032140[/snapback]

 

Hei du og alle andre.. :)

Hvis dere ser at noen av oss er pålogget så betyder ikke det at vi automatisk er online på Diskusjon/HW.no selv. Jeg/mine i familien kan bruke samme maskin (f.eks.) av og til. Allikevel står jeg(vi) som pålogget på forumet selv om jeg(vi) er langt unna huset... ;)

Lenke til kommentar

Kan jeg ha en avatar som er 6,1 KB?

 

Jeg har tidligere blitt "fratatt" avataren min, og nå er den skalert ned til 6,1 KB.

 

Er dere så nøye på det at jeg ikke kan bruke den?

 

Har sendt PM til moderatoren som fjernet avataren min, men han / hun har ikke svart.

 

Kan noen bekrefte / avkrefte dette?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Der har du det! Få moderatorer inn der de mangler, ikke globale.

7116628[/snapback]

Stemmer, trenger sårt moderatorer i film/tv, musikk og i sport/trening.

7116922[/snapback]

 

Trenger vi "sårt" nye moderatorer i film/tv?

Lenke til kommentar
Vel, jeg har flere ganger kommentert at de burde "ansette" en moderator til som kunne henge i Spill-delen av forumet. Nå som jeg ikke er moderator lengre er det jo egentlig bare ttt og en sjelden gang siDDis og TST modererer der. kanskje utnevne en ny moderator til spill-delen.

7116388[/snapback]

Redaksjonen i Gamer jobber med saken ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...