Gå til innhold

Hva ønsker du å si til moderatorene og veilederne? Les 1. post!


Anbefalte innlegg

Én ting jeg lurer på:

 

En gang skulle jeg legge ut et egenprodusert album her på forumet. Jeg valgte å benytte meg av bittorrentteknologien og en tracker på et bittorrentnettsted. Denne linken ble fjernet med begrunnelse av at nettstedet har piratkopiert materiale.

 

I den siste tiden har The Pirate Bay vært i medienes søkelys, og da går det helt greit å nevne stedet, selv om det har flust med piratkopiert materiale.

 

Hvor går grensene? Er det direktelinking som avgjør? Er det media som bestemmer hva som blir tillatt å nevne eller ikke her på forumet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147
Går det an å få fjernet opplysninger om antallet innlegg ifm. avataren?

6372095[/snapback]

 

prøver en uno gang til, Hvordan fjerner man "cv" fra oppsynet?

Lenke til kommentar
Går det an å få fjernet opplysninger om antallet innlegg ifm. avataren?

6372095[/snapback]

 

prøver en uno gang til, Hvordan fjerner man "cv" fra oppsynet?

6374836[/snapback]

 

Dette er ikke rette tråd for slikt da vi moderatorer ikke har noe med dette å gjøre. Det er en avgjørelse for teknikerne våre som driver dette stedet. ----> Tilbakemeldinger om forumet

 

Tråd om emnet (ingen svar her, så bare bump :) )

Tråd hvor man diskuterer alternativ til postcount.

 

Om jeg eller annen moderator kunne svart deg så skulle du fått et svar. Men dette er ikke noe som vi avgjør, så da blir det bare personlige ytringer som ikke er noe offisielt. Forumstyret og forumets eiere avgjør slikt som dette :)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Irriterte meg en gang da jeg fant en tråd som brøt på retningslinjene, så jeg rapporterte tråden. Så så jeg at jeg at en moderator leste tråden, svarte på noen poster som en helt vanlig bruker, og gikk sin vei mens tråden fortsatt sto åpen!

6876282[/snapback]

Vedkommende så nok ikke rapporten (vi får rapporter kun når vi ber om de, og kun ubehandlede rapporter) og grunnen til at ingenting ble gjort var nok at moderatoren enten ikke så overtrampet, ikke så det som et overtramp eller ikke hadde tid til å gjøre noe med det der og da.

 

Vi er tross alt helt vanlige brukere når vi ikke gjør moderatoravgjørelser :)

 

#EDIT: Jøss, nicket ditt gjør rare ting når man quoter deg :dontgetit:

Lenke til kommentar
#EDIT: Jøss, nicket ditt gjør rare ting når man quoter deg  :dontgetit:

6876366[/snapback]

 

Det er tusenvis av brukere her på forumet. 100 av de har quotet meg i lang lang tid og så sagt "faen ta nicket ditt" og sånt, og først nå merker du det! :dontgetit:

6876514[/snapback]

Har aldri quotet deg før, og er lite i den kategorien du er mest aktiv i. En moderator har på ingen måte den minste mulighet å lese gjennom alle postene som postes i løpet av en dag uansett :)

Lenke til kommentar
#EDIT: Jøss, nicket ditt gjør rare ting når man quoter deg  :dontgetit:

6876366[/snapback]

 

Det er tusenvis av brukere her på forumet. 100 av de har quotet meg i lang lang tid og så sagt "faen ta nicket ditt" og sånt, og først nå merker du det! :dontgetit:

6876514[/snapback]

 

:dribble: gir fæn i nicket ditt :tease:

jeg forstår ikke problemet ?

 

live and let die

Endret av gaggen
Lenke til kommentar
#EDIT: Jøss, nicket ditt gjør rare ting når man quoter deg  :dontgetit:

6876366[/snapback]

 

Det er tusenvis av brukere her på forumet. 100 av de har quotet meg i lang lang tid og så sagt "faen ta nicket ditt" og sånt, og først nå merker du det! :dontgetit:

6876514[/snapback]

Har aldri quotet deg før, og er lite i den kategorien du er mest aktiv i. En moderator har på ingen måte den minste mulighet å lese gjennom alle postene som postes i løpet av en dag uansett :)

6876561[/snapback]

 

Har du aldri sett en bruker quote nicket mitt?

 

Men hvis du vil snakke mer om det, kan vi diskutere det på PM eller i en annen tråd.

Lenke til kommentar

Jeg har aldri hatt noen dårlige opplevelser med moderatorene her på hw, frem til i dag. Jeg startet en topic med et problem, og en av metodene jeg hadde brukt for å feilsøke.

 

Topic ble så flyttet til den innerste krok av dette forumet som ingen leser av en moderator som kanskje var litt ivrig. Jeg håper dere som modder har for vane og sjekke opp deres handlinger, for jeg skrev et svar jeg regner med blir lest av den samme modden. For der posten min ligger nå får jeg ingen hjelp.

 

Henning

Lenke til kommentar

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Mine forslag til tekniske endringer på forumet:

-Postcount burde gjelde alle poster, uansett hvor på forumet det postes. Forumet er større enn kun hardware etterhvert.

-Navneendring burde automatiseres med limit. Maks en gang pr. år eller mist en gang. Og brukeren selv burde kunne gjøre det.

 

Av litt villere forslag vil jeg trekke fram endringer som:

-Egen alders og kjønn boks i personkortet. Derav muligheten for å måle aldersfordelingen og kjønnsfordelingen av brukerene.

-En mest lest, mest svar, høyest aktivitet i tillegg til stigere og synkere ranking av overgrupper, undergrupper og tema.

-Brukerstyrt karaktergiving av tema og innlegg. Fra -5 til +5 poeng.

 

Og..

-Legge Siste Ordet om til Live Chat, eller muligheter for å velge.

-Lov til å linke til dynamiske tagger (bilder).

 

Denne kommer jeg til å flytte til Tilbakemeld. om forumet. lagt på skjul.

Endret av pwd3679
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...