Gå til innhold

Hva ønsker du å si til moderatorene og veilederne? Les 1. post!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syntes at det skal stå klarere i en post om en moderator har skrevet.

 

Evt gjøre bakgrunnen rød =P ( Hvis posten er relatert til innholdet og ikke er et innslag til selve saken )

 

Sånn at andre brukere kan lese det moderator ville fortelle til folk i tråden

Lenke til kommentar

Tja, hva skal jeg si: hvis dere leter etter moderatorer så kan kremt være et alternativ, kremt henger mye i bil delen av forumet og kommer raskt med svar på alleslags spørsmål en kunne ha..

 

Ellers så kan jeg bare si at jeg føler at PRS, og deler av OT burde ha en grense på tråders levetid, kan hende at det trekker ned resten av forumet når OT poster lever lenge, kunne eventulet ha en "spemmegrense" i OT delen av forumet. Har ikke vært her lenge men min inntrykk er at Ot delen trekker ned noe som ellers er et seriøst forum

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Hvis det er noe jeg vil nevne, er det at jeg syns det var bedre før, når "Arbeidslogger" og "Arbeidslogger - Kommentarer" var smeltet sammen.

Lenke til kommentar
Snakker vi lukket som i at man må registrere seg, eller mtp forslaget om et sted for de over 20?

6345967[/snapback]

 

Dette er jo forsåvidt en god ide, men tror det blir umulig å overholde ettersom man ikke kan vite alderen til hver enkelt bruker.

Husker ikke om man måtte registrere alder osv i innmeldingen på forumet, men evt. nye medlemmer kan jo bare oppgi at de er eldre enn de er.

 

Må vel evt. gå på postcount eller innmeldingsdato på forumet...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Snakker vi lukket som i at man må registrere seg, eller mtp forslaget om et sted for de over 20?

6345967[/snapback]

 

Dette er jo forsåvidt en god ide, men tror det blir umulig å overholde ettersom man ikke kan vite alderen til hver enkelt bruker.

Husker ikke om man måtte registrere alder osv i innmeldingen på forumet, men evt. nye medlemmer kan jo bare oppgi at de er eldre enn de er.

 

Må vel evt. gå på postcount eller innmeldingsdato på forumet...

6348605[/snapback]

 

 

Så da mener du at kun personer med postcount over f.eks 3000, og har vært inmeldt i f.eks fem år skal ha "vip adgang" til en del av forumet?

 

Det kunne jo være nesten det samme som å si : "kun de som har 1 million på konto skal ha adgang til dette rommet" ?

 

Spør du meg, så burde alle deler av forumet være åpent for alle registrerte brukere...

Lenke til kommentar
Snakker vi lukket som i at man må registrere seg, eller mtp forslaget om et sted for de over 20?

6345967[/snapback]

 

Dette er jo forsåvidt en god ide, men tror det blir umulig å overholde ettersom man ikke kan vite alderen til hver enkelt bruker.

Husker ikke om man måtte registrere alder osv i innmeldingen på forumet, men evt. nye medlemmer kan jo bare oppgi at de er eldre enn de er.

 

Må vel evt. gå på postcount eller innmeldingsdato på forumet...

6348605[/snapback]

 

 

Så da mener du at kun personer med postcount over f.eks 3000, og har vært inmeldt i f.eks fem år skal ha "vip adgang" til en del av forumet?

 

Det kunne jo være nesten det samme som å si : "kun de som har 1 million på konto skal ha adgang til dette rommet" ?

 

Spør du meg, så burde alle deler av forumet være åpent for alle registrerte brukere...

6351142[/snapback]

 

Jeg mener ikke at det burde være slik, jeg mener akkurat som deg at hele forumet burde være åpent for alle.

 

Jeg bare ytret mine tanker om et system som i det minste er mulig å overholde.

Lenke til kommentar
Lukket forum er en suveren måte å skape misnøye.

6343674[/snapback]

Om du heller ønsker et åpent forum, har du sett dagbladets artikkel rundt nettavisenes ulike fora som blir nedspammet og er fulle av rasistiske ytringer?

 

Nei, heller slik vi har det nå :).

6345962[/snapback]

Skjønte ikke helt hva du mente nå, for å være ærlig. Jeg snakker om lukket som i "1337-h4x0r-elite-vip-forum", ikke et sted der alle kan spamme uten konsekvenser.

Lenke til kommentar

Hvor god jobb moderatorene gjør varierer fra person til person, men det finnes noen få unntak...

 

For et par uker siden spurte jeg hvordan jeg fikk i en lovlig cd med windows home-edition, 10 minutter senere var tråden min stengt, og jeg hadde fått 10% warn for å ha brutt regel #8

Men når jeg selv ønsker å komme bort fra "piratkopihelvetet", hva hjelper det da når jeg da får warn for at jeg liksom skulle ha oppfordret til piratkopiering, når jeg spurte om en lovlig måte å komme meg vekk? :blush::hmm:

Lenke til kommentar

Har etterhvert fryst fast i WoW-forumet, så uttaler meg kun på grunnlag av opplevelser der.

 

 

Ros: Moderatorene oppfører seg generelt bra, og er konsekvente.

 

 

Ris: Forumet har blitt et oppslagsverk. Virker som om man skal bumpe gamle tråder istedet for å lage en ny selv om ny informasjon har kommet på banen. Har også kommet MANGE samletråder (som før var stickyer), der noen fungere og andre ikke. eks:

 

-"Server-og-patch-relatert-jamring"; perfekt sted til å få ut aggresjon ang. alt som er feil med WoW.

 

-"Diskusjon omkring patchnotes, både ekte og falske"; Denne tråden drepte all slags diskusjon rundt patch notes, det ble rett og slett umulig å føre en diskusjon siden temaet ble for stort.

 

Dette er kun eksempel, kun ment for å illustrere. Poenget er at det blir for lange tråder med mange forskjellige diskusjoner som overlapper hverandre, som gjør det ekstremt vanskelig å følge med.

 

 

Edit: Ble veldig mye ris her, så *klem* til alle moderatorer.

Endret av Torinogut
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...