Gå til innhold

Hva ønsker du å si til moderatorene og veilederne? Les 1. post!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
darkness|: Jeg skrev grunnen til at jeg stengte de i PM til deg tidligere idag.

6160340[/snapback]

 

Det er ikke akkurat som dette er et enkelt-tilfelle. Noen ganger virker dere moderatorer altfor triggerhappy. Jeg skal ikke nevne navn på hvem det gjelder, men jeg kan heller trekke frem Psilo som et positivt tilfelle. Han er veldig flink til å gi brukerne en sjanse til å rette på feil, i stedet for å stenge trådene momentant.

Lenke til kommentar

Helt riktig dersom det bare har kommet en 1 post i tråden, men når det har kommet 20 poster i den nye tråden, og den gamle tråden er relativt gammel, så ser jeg ikke hvorfor den nye tråden ikke kan ta over for den gamle. Jeg har også sterke mistanker om at moderatorene EGENTLIG har mulighet til å slå samme to tråder. De kan jo splitte opp, så vidt jeg har fått med meg.

Lenke til kommentar
Jeg har også sterke mistanker om at moderatorene EGENTLIG har mulighet til å slå samme to tråder. De kan jo splitte opp, så vidt jeg har fått med meg.

6161181[/snapback]

 

Stemmer det darkness, vi kan slå sammen tråder, har t.d. brukt dette når en bruker har postet to like tråder i forskjellige kategorier.

Lenke til kommentar
Jeg syntes moderatorene gjør en ganske god jobb men irriterer meg ofte grønn over at Spill-delforumet blir administrert etter helt andre "regler" enn ellers her på diskusjon.no

6120440[/snapback]

Vel du kan vel kanskje være litt mer presis, så kan jeg kanskje se om jeg ikke kan gjøre noe for å forbedre dette. Og kan du forklare meg på hvilken måte spillforumet modereres annderledes? Ettersom jeg kun moderer der er det vanskelig for meg å vite nøyaktig hvordan det modereres alle andre steder.

 

Snorre :)

6132676[/snapback]

Jeg gjentar meg selv. Det virker rart på meg at du klager over dette, men ikke vil si noe om det etterpå. Du har sjangsen til å påvirke, hvertfall hvordan jeg modererer på spillforumet. Jeg synes virkelig du burde ta i bruk denne sjangsen. Og jeg må få lov til å opplyse om at jeg forholder meg til retningslinjene når jeg moderer.

 

Snorre :)

Lenke til kommentar

Eg syns vi kan få ett system her som gjer at dei som laga en topic kan gi deg poeng etter kor godt svar du gir det, og kor god oppfølging du gir dei.. Då vil kvaliteten på svara bli masse bedre og meir motivasjon for å gi gode svar større. (Her tenkte eg på det systemet som ITpro.no har mer ProPoeng)

Eg sjønna det om det ikkje kan bli noke av for det vil jo bli litt "Herming" etter ITpro.no då.. Syns det er eit godt system :)

Lenke til kommentar
Nei herregud, ikke la en tilfeldig moderator vurdere kvaliteten på svarene til andre mennesker. La de holde ryddigheten i orden.

6171810[/snapback]

 

Hun nevnte ikke moderatorene slik jeg forstod det. Hun nevnte at trådstarter skal kunne gjøre dette. Dvs om du starter en tråd så kan du gi karakter på svarene du får :)

Lenke til kommentar

Fra første innlegg:

 

Annet dere kommer på er også av interesse. Men husk, her snakker vi på generell basis. Enkeltavgjørelser og enkeltmoderator er ikke tema her.

 

Et innlegg er fjernet. Ta det med moderatoren på pm, blir det begått feil så ordnes det nok opp i :)

Lenke til kommentar
Et innlegg er fjernet. Ta det med moderatoren på pm, blir det begått feil så ordnes det nok opp i :)

Jeg oppfattet det fjernede innlegget som et generelt spørsmål vedrørende om man skal kunne poste på vegne av andre, eller ikke. Eller kanskje mer riktig, om man kan gi andre fullmakt til å handle på egne vegne, slik som man ofte kan ellers i samfunnet.

 

(Jeg kjenner dog ikke bakgrunnen for den konkrete saken, men har det noen innflytelse på spørsmålets gyldighet?)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...