Gå til innhold

Hva ønsker du å si til moderatorene og veilederne? Les 1. post!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi mottar rapporteringer om så mangt, men det er ikke nødvendigvis slik at vi alltid er enig med rapportør. Ser vi ikke noe behov for å f.eks. fjerne innlegg, gjør vi ikke det.

Hva med å spørre andre brukere om de er betalt av regimet i Nord-Korea for å spre propaganda samt hinte til at vedkommende har lært teknikkene sine på et universitet i Pyongyang?

Bare et av mange eksempler...

Lenke til kommentar

Personlig savner jeg en litt bedre tilbakemeldingsboks for når vi rapporterer et innlegg, konkret går dette på :

1 : Har rapporten blitt lest?

2 : Er saken til behandling?

3 : Er saken ferdigbehandlet?

På denne måten vil det også være lettere å kunne ta kontakt om vi føler at en konkret sak burde bli tatt opp igjen eller for å vise relevans i en senere sak der utviklingen gikk feil vei selv om vi varslet om problemet tidligere, da kan man henvise til den tidligere saken man rapporterte.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Personlig savner jeg en litt bedre tilbakemeldingsboks for når vi rapporterer et innlegg, konkret går dette på :

På denne måten vil det også være lettere å kunne ta kontakt om vi føler at en konkret sak burde bli tatt opp igjen eller for å vise relevans i en senere sak der utviklingen gikk feil vei selv om vi varslet om problemet tidligere, da kan man henvise til den tidligere saken man rapporterte.

Og hvem skal betale for den jobben? Som kjent, kan hende vi har opptil 100-150 rapporter pr. dag@24/7. Og teamet jobber på frivillig basis når man har tid til det..

• Liker 1
Lenke til kommentar

Og hvem skal betale for den jobben? Som kjent, kan hende vi har opptil 100-150 rapporter pr. dag@24/7. Og teamet jobber på frivillig basis når man har tid til det..

Det går fult an å få til automatikk på dette om kodesnutene er på plass, det er altså ikke snakk om at moderator / admin må trykke på "lest" når han går inn og leser en rapport, systemet bør kunne se at vedkommende har vært inne en stund og så eventuelt om den personen går videre via "behandle sak" så har man allerede fått på plass punkt 1 og 2, 3 punktet burde være mulig å få på plass når man ferdigstiller en sak og går videre, så alt dette bør som sagt ligge i automatikk og ikke nødvendigvis gi merarbeid til dere.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er enig i at det kunne vært en god funksjon. Likevel, i dag tillater ikke forumløsningen vår en slik funksjon.

Forstår det, men forhåpentligvis så kan dette være en tilbakemelding som kan vurderes når man eventuelt skal diskutere funksjonalitet dere selv ønsker.

Personlig tror jeg at det å få en tilbakemelding når man rapporterer, selv om dette er delvis automatisk, er noe de fleste brukerne vil sette pris på og kan føre til at man faktisk blir flinkere til å rapportere når man ser det fungerer.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er enig i at det kunne vært en god funksjon. Likevel, i dag tillater ikke forumløsningen vår en slik funksjon.

Forstår det, men forhåpentligvis så kan dette være en tilbakemelding som kan vurderes når man eventuelt skal diskutere funksjonalitet dere selv ønsker.

Personlig tror jeg at det å få en tilbakemelding når man rapporterer, selv om dette er delvis automatisk, er noe de fleste brukerne vil sette pris på og kan føre til at man faktisk blir flinkere til å rapportere når man ser det fungerer.

Helt enig, setter også veldig pris på en sånn fungsjon.  :wee:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Tråder som skeies ut til det den egentlig meningen med en tråd. Slik jeg har forstådd, så er det det dere gjør for å holde en tråd på rett tema, er det ikke!! Slik som jeg har forstått, så er det en plikt som dere har å gjøre. Den plikten er dere heller ikke så flink til å gjøre.

Jeg personlig, klarer å holde sinnet inne i en hvis grad. Kan tenke meg at det er valdig mange her inne som blir frustrert av etter annet, samma hva det er, sånn som meg og min tråd Om/rundt generelt Destiny

ikke blir røddet opp i som jeg ønsker. Hvorfor tar det sånn lang tid i å rødde opp? Jeg har raportert om en opprødning ca 4 ganger nå i den tråden, det er mange timer fra vær raport. :hmm: :hmm:

En ting til, når dere ikke holder dere til denne plikte i å rydde opp i en tråd, da vil stadig flere tråder bli ødelegt etter tid. Det vil vel ingen av oss skal skje.

Som jeg har lest under denne tråden her, er jeg den tredje eller den fjerde personen, er ikke sikker, som klager om akkurat dette. :nei: :nei:

Endret av TheDarkSeeds - SCM
Lenke til kommentar

Er enig i at det tar lang tid fra rapportering til evnt. handling. (Jeg tenker på tråden om Nord-Kora). Men leser du noen innlegg opp så er det snakk om ekstremt mange rapporter på en dag og de fleste er slik jeg har skjønt er frivillige og ubetalte moderatorer som bare gjør en innsats for forumet. Forstår at det kan ta tid selv om det er ergerlig.

Lenke til kommentar

Men definisjonen av trådkapring er ikke nødvendigvis lik for alle. Vi har toleranse for mindre digresjoner fra emnet, så lenge tråden holder seg relevant til emnet.

Det norske valgsystemet kan absolutt være relevant i en tråd om nord-korea om de to landene sine valgsystemer blir satt i kontrast. Men jeg kommer ikke til å gå mer inn i enkeltsaker her i denne tråden.

• Liker 2
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...