aklla Skrevet 20. mai 2017 Del Skrevet 20. mai 2017 Husker jeg diskuterte med TSP(tror jeg) i sin tid om at jeg mente det burde være mer luft mellom menyen og kanten ettersom det er mer lettlest. Det var muligens under testing eller noe, men husker jeg syntes det så dårlig ut uten luft der og at det. Jeg husker ikke hvorfor det ble som det ble, eller hva som ble enden på diskusjonen, men jeg syntes det er mye bedre slik det er nå enn å presse menyen nærmere kanten. Man kan ikke ta hensyn til alle nei, det gjelder også deg. Du er ikke alle, selv om du mener du er alle så kan man ikke ta hensyn til alle Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 20. mai 2017 Del Skrevet 20. mai 2017 menyen kunne med fordel vær utvidet til det ubrukt område som jeg har marker Tror også du kunne hatt en fordel med å finne en 1080p skjerm på skrothaugen. Det lille der blir jo ubetydelig når du sitter med 1280x1024 i 2017. så du mener at jeg skal gå ned på opløsninge kuen for at du skal få viljen din da er det mye ankler å la menyen være flytende Lenke til kommentar
aklla Skrevet 20. mai 2017 Del Skrevet 20. mai 2017 Han mener nok du skal gå opp Opp til 1920x1080, som jo ble standarden får ganske mange år siden og strengt tatt snart er på vei ut igjen til fordel for 4k. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 20. mai 2017 Del Skrevet 20. mai 2017 (endret) menyen kunne med fordel vær utvidet til det ubrukt område som jeg har marker Tror også du kunne hatt en fordel med å finne en 1080p skjerm på skrothaugen. Det lille der blir jo ubetydelig når du sitter med 1280x1024 i 2017. Jeg spørrer deg Gavekort, de sittat pyramidene bli de borte for alltid etter en oppdatering av forumet du. Endret 20. mai 2017 av Jokingnutria Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 20. mai 2017 Del Skrevet 20. mai 2017 Husker jeg diskuterte med TSP(tror jeg) i sin tid om at jeg mente det burde være mer luft mellom menyen og kanten ettersom det er mer lettlest. Det var muligens under testing eller noe, men husker jeg syntes det så dårlig ut uten luft der og at det. Jeg husker ikke hvorfor det ble som det ble, eller hva som ble enden på diskusjonen, men jeg syntes det er mye bedre slik det er nå enn å presse menyen nærmere kanten. Man kan ikke ta hensyn til alle nei, det gjelder også deg. Du er ikke alle, selv om du mener du er alle så kan man ikke ta hensyn til alle Det er for pokker ikke merg ikke mer lettlst med den kanten slik siden er designet da klaun man likgot ha flytte meny n 1,5 cm til venstre for resten av aøementene på siden god design handle om langt mere en luft noen ganger er det bedre når det ikke er luft Hvis dette valget skulle vær dynamaisk så bør området med luft være valgfritt og man skal ikke gå ned på skjermoppløsniing kun for at dere ikke har lær der hva dynamik er for noe Lenke til kommentar
aklla Skrevet 20. mai 2017 Del Skrevet 20. mai 2017 Jeg syntes det. Det også ett fint eksempel på at dine meninger ikke er fasiten på hva alle andre mener, selv om sikkert noen er enige med deg også. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 20. mai 2017 Del Skrevet 20. mai 2017 Hvis man har nedsatt syn eller trenger stor skrift så er det vel bedre med lavere oppløsning på skjermen. Kanskje derfor elgen har den oppløsningen han har? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 20. mai 2017 Del Skrevet 20. mai 2017 Hvis man har nedsatt syn eller trenger stor skrift så er det vel bedre med lavere oppløsning på skjermen. Kanskje derfor elgen har den oppløsningen han har? Jeg har 800x600 på spille pc på nett+ zommer inn oxo men da jeg spiller har jeg 2500x1400 da, bruker lese briller. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. mai 2017 Del Skrevet 20. mai 2017 Jeg spørrer deg Gavekort, de sittat pyramidene bli de borte for alltid etter en oppdatering av forumet du. Tenker du på sitatpyramider generelt? Ikke som jeg vet om, men det er mulig å legge inn en teknisk begrensning på antall sitater bakover. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 20. mai 2017 Del Skrevet 20. mai 2017 Tenker du på sitatpyramider generelt? Ikke som jeg vet om, men det er mulig å legge inn en teknisk begrensning på antall sitater bakover. Ja er det jeg mener, som exe sånn he over er en sitering en exe 5 siteringer, er jo mye bedre for dere moderatorer da en de sitatpyramider da. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 20. mai 2017 Del Skrevet 20. mai 2017 Hvis man har nedsatt syn eller trenger stor skrift så er det vel bedre med lavere oppløsning på skjermen. Kanskje derfor elgen har den oppløsningen han har?Heller høyere oppløsning og heller sette tekststørrelsen større eller forstørre hele siden. Om man ikke har naitive oppløsning på skjermen vil man få dårligere bilde da pixlene på oppløsningen man setter ikke stemmer med pixlene på skjermen. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 20. mai 2017 Del Skrevet 20. mai 2017 (endret) jeg har den skjerme for den opløsningen var standar da jeg kjøpte skjermen størelsen var også riktig da nå er 19 tomerene blir mindre så da må jeg gå for 27 tomere i stedet , bare den ikek blir for bred da Men det er jo lit merkelig at det bare er diskusnon.no som har så krokete meny På alle andre nettsteder er det ikke noe problem Før windows 8 var det også mulig å velg font og størelse selv når ser det ut til at det valge er borte At forumet velger ustandariser skrift størlse bergent for ekstra store skjermegjør ikke saken bedre Dere kan ikke altit skylde påbrukerne som får problmer , der må gå in i der selv også Hvor mange på forumet er det som har problmer med myen ? gi beskjed til forumet slik at vi får minst et menydesigne som er 100% dynamiks , ikke noe de bare kaller for dynamisk fordi skriftstørelsen jusrer seg litegran ved soming av siden Endret 20. mai 2017 av sinnaelgen Lenke til kommentar
Lami Skrevet 20. mai 2017 Del Skrevet 20. mai 2017 Hva om man endrer forumutseende, helt nederst på siden? Du har Diskusjon NY og Diskusjon NY Dynamisk. Selv bruker jeg Diskusjon NY utseende og har ikke den plasser til venstre du snakker om elgen, så du kan kan prøve å endre forumutseende her nede: Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 20. mai 2017 Del Skrevet 20. mai 2017 (endret) jeg kan prøve men hvorfor må reklame være så svær ,vali skrift liten og menyen i microskrift ve normal visning ? edit det er fortsat helt i grenseland nå har man en da større kant på høyresiden av skjermen som kunn ha vær brukt til noe før i tiden var hel skjerm "arket" man skrv på og slik er det forsatt i de fleste tekstbehandlere Endret 20. mai 2017 av sinnaelgen Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. mai 2017 Del Skrevet 20. mai 2017 Kan ikke du sende oss en liste over ting som ikke er galt? 3 Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 20. mai 2017 Del Skrevet 20. mai 2017 Kan ikke du sende oss en liste over ting som ikke er galt? vil du ha så lang liste da ? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 20. mai 2017 Del Skrevet 20. mai 2017 nå er 19 tomerene blir mindre så da må jeg gå for 27 tomere i stedet , bare den ikek blir for bred da24-tommer er det du trenger. Den er like høy som den du har nå, men bredere. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. mai 2017 Del Skrevet 20. mai 2017 Kan ikke du sende oss en liste over ting som ikke er galt? vil du ha så lang liste da ? Lettere å gå andre veien? 2 Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 20. mai 2017 Del Skrevet 20. mai 2017 Kan ikke du sende oss en liste over ting som ikke er galt? vil du ha så lang liste da ? Lettere å gå andre veien? tross alt så vet du det selv Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 20. mai 2017 Del Skrevet 20. mai 2017 nå er 19 tomerene blir mindre så da må jeg gå for 27 tomere i stedet , bare den ikek blir for bred da24-tommer er det du trenger. Den er like høy som den du har nå, men bredere. noen sier 24 endre sier 27 for å matshe flere parametere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå