aklla Skrevet 20. mai 2017 Del Skrevet 20. mai 2017 Når du sier man skal tilpasse alle, så mener du vel egentlig at du vil det skal tilpasses deg og dine ønsker. 6 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 20. mai 2017 Del Skrevet 20. mai 2017 Er ikke diskusjon.no dynamisk? Altså at den endrer seg etter oppløsning? Har ikke prøvd annet enn 1080p. Ellers kan man vel holde nede CTRL (?) og scrolle med musen for å zoome inn og ut lettere. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 20. mai 2017 Del Skrevet 20. mai 2017 Når du sier man skal tilpasse alle, så mener du vel egentlig at du vil det skal tilpasses deg og dine ønsker. Passer det seg at en moderator er så frek ? Det der bude du være forsiktig med Når jeg skriver alle så mener jeg alle. Dere er jo bare intresert i lagge alt til rette for mobilgerasjonen som har så sære krav at det vil stoppe restren av norges pc nettverk hvis de får viljen sin Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 20. mai 2017 Del Skrevet 20. mai 2017 (endret) Er ikke diskusjon.no dynamisk? Altså at den endrer seg etter oppløsning? Har ikke prøvd annet enn 1080p. Ellers kan man vel holde nede CTRL (?) og scrolle med musen for å zoome inn og ut lettere. Hvis i du vil les microskrift på skjerme så er somen passelig for deg Hvis man zomer inn så forvinner store deler av inholdet da er det kuen det hvite feltet som er tilgjengelig man kan helelr ikke scrolle utenfor det feltet Hadde dette vært dynamisk så burde man også kunne scrolle utenfor det hvite redigeringsområdet menyen kunne også ha vær flytende Men forumet går bare inn for en løsning dere tror vil fungere for alle Endret 20. mai 2017 av sinnaelgen Lenke til kommentar
aklla Skrevet 20. mai 2017 Del Skrevet 20. mai 2017 Når du sier man skal tilpasse alle, så mener du vel egentlig at du vil det skal tilpasses deg og dine ønsker. Passer det seg at en moderator er så frek ?Det der bude du være forsiktig med Når jeg skriver alle så mener jeg alle. Dere er jo bare intresert i lagge alt til rette for mobilgerasjonen som har så sære krav at det vil stoppe restren av norges pc nettverk hvis de får viljen sin Hvor mange har du spurt om hvordan de vil ha det ettersom du mener du har grunnlag til å snakke for samtlige forumbrukere?Antar jo du ville hatt massiv støtte i tråden her om du snakket for hundrevis eller tusenvis av brukere, men det virker ikke som du har det.. 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 20. mai 2017 Del Skrevet 20. mai 2017 Når du sier man skal tilpasse alle, så mener du vel egentlig at du vil det skal tilpasses deg og dine ønsker. Passer det seg at en moderator er så frek ? Det der bude du være forsiktig med Når jeg skriver alle så mener jeg alle. Dere er jo bare intresert i lagge alt til rette for mobilgerasjonen som har så sære krav at det vil stoppe restren av norges pc nettverk hvis de får viljen sin Synes moderatorene her gjør en topp jobb, jeg satt på et svensk ps3 forum der var en moderator som var syk streng, etter 3 advarsel da fikk ikke de som hadde blitt heve ut, aldri komme in mer der, jeg vet om en som ble heve ut det svenske forumet for alltid. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 20. mai 2017 Del Skrevet 20. mai 2017 (endret) Er ikke diskusjon.no dynamisk? Altså at den endrer seg etter oppløsning? Har ikke prøvd annet enn 1080p. Ellers kan man vel holde nede CTRL (?) og scrolle med musen for å zoome inn og ut lettere. Hvis i du vil les microskrift på skjerme så er somen passelig for degHvis man zomer inn så forvinner store deler av inholdet da er det kuen det hvite feltet som er tilgjengelig man kan helelr ikke scrolle utenfor det feltet Hadde dette vært dynamisk så burde man også kunne scrolle utenfor det hvite redigeringsområdet menyen kunne også ha vær flytende Men forumet går bare inn for en løsning dere tror vil fungere for alle[/b Ja, er ingen grunn til at diskusjon ikke skal være dynamisk. Folk har forskjellig oppløsning, så jeg kan forstå at det er vanskelig å bruke siden når du kjører en lavere oppløsning. Finnes det ikke utvidelser til nettleseren du bruker som ordner dette, kanskje? Endret 20. mai 2017 av Lami Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 20. mai 2017 Del Skrevet 20. mai 2017 (endret) Hvor mange har du spurt om hvordan de vil ha det ettersom du mener du har grunnlag til å snakke for samtlige forumbrukere?Jeg tror flere kritiserte "løsningen" med en sidebar da temaet ble lansert. Den er ikke pen, og heller ikke funksjonell. På min skjerm, på lenken til "private forumhenvendelser", står det rett og slett "Private forum...". Jeg regner med det gjør det samme for elgen. Et annet problem er at "Tilbakemeldinger til redaksjonen" og "Tilbakemeldinger til forumet" begge vises som "Tilbakemeldin...". Faktisk er 5 av 7 elementer avkuttet i den boksen. Da sier det seg selv at designet ikke er bra. Det er ikke laget med plass til innholdet. Samtidig er det ubrukt plass på andre siden av skjermen. Å zoome ut gir knøttliten skrift. Når i tillegg designeren har valgt en font som er dårlig hintet, og dermed er blurry, så blir det ikke bra. Zoomer man inn kommer det intetsigende ikoner. Jeg har samme oppløsning som elgen. Endret 20. mai 2017 av Emancipate Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 20. mai 2017 Del Skrevet 20. mai 2017 (endret) Når du sier man skal tilpasse alle, så mener du vel egentlig at du vil det skal tilpasses deg og dine ønsker.Passer det seg at en moderator er så frek ?Det der bude du være forsiktig med Når jeg skriver alle så mener jeg alle. Dere er jo bare intresert i lagge alt til rette for mobilgerasjonen som har så sære krav at det vil stoppe restren av norges pc nettverk hvis de får viljen sin Hvor mange har du spurt om hvordan de vil ha det ettersom du mener du har grunnlag til å snakke for samtlige forumbrukere?Antar jo du ville hatt massiv støtte i tråden her om du snakket for hundrevis eller tusenvis av brukere, men det virker ikke som du har det.. Nå har det lite å si hvor mange jeg har spurt , men derimot langt mer om hvor mange forskjelige systemer og oppløsninger forumet skel fungere mot Det det jeg fokuser på her edit: på venstre side er er det et område på 2 cm som man god kunne ha brukt til menyen som ellers ikke er brukt til noe annet Det utgjør omtret så mye som 50 % av den plassen myen ellers bruker og dere snakker om et desiggn som ska fungere så bre for alle Endret 20. mai 2017 av sinnaelgen Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 20. mai 2017 Del Skrevet 20. mai 2017 Når du sier man skal tilpasse alle, så mener du vel egentlig at du vil det skal tilpasses deg og dine ønsker. Passer det seg at en moderator er så frek ? Det der bude du være forsiktig med Når jeg skriver alle så mener jeg alle. Dere er jo bare intresert i lagge alt til rette for mobilgerasjonen som har så sære krav at det vil stoppe restren av norges pc nettverk hvis de får viljen sin Det er ikke godt å tolke hva du mener. Såvidt jeg vet er det ikke et bredt problem som du illustrerer, da du er eneste som har påpekt problemet. Selv har jeg ingen problemer med kategorimenyen slik den er nå. Om man skal endre på det så er det sikkert noen som ikke liker den nye layouten. Slik det ser ut for meg, så er dette en personlig preferanse fra din side, som ikke veldig mange andre deler. Men kan godt være at det er mange som deler ditt syn, men de har ikke uttalt seg om det såvidt jeg vet. Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 20. mai 2017 Del Skrevet 20. mai 2017 Hvor mange har du spurt om hvordan de vil ha det ettersom du mener du har grunnlag til å snakke for samtlige forumbrukere?Jeg tror flere kritiserte "løsningen" med en sidebar da temaet ble lansert. Den er ikke pen, og heller ikke funksjonell. På min skjerm, på lenken til "private forumhenvendelser", står det rett og slett "Private forum...". Jeg regner med det gjør det samme for elgen. Et annet problem er at "Tilbakemeldinger til redaksjonen" og "Tilbakemeldinger til forumet" begge vises som "Tilbakemeldin...". Faktisk er 5 av 7 elementer avkuttet i den boksen. Da sier det seg selv at designet ikke er bra. Det er ikke laget med plass til innholdet. Samtidig er det ubrukt plass på andre siden av skjermen. Å zoome ut gir knøttliten skrift. Når i tillegg designeren har valgt en font som er dårlig hintet, og dermed er blurry, så blir det ikke bra. Zoomer man inn kommer det intetsigende ikoner. Jeg har samme oppløsning som elgen. Hmm, ja det var en bedre forklaring på problemet, og jeg kan ha en viss forståelse for det. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 20. mai 2017 Del Skrevet 20. mai 2017 (endret) Bare for å gi et inntrykk av problemet: I "teknologi og ..." (som kategorien heter på min skjerm) er 8 av 10 elementer kuttet av. I "mobil og nett..." (som slettes ikke handler om nett, men om nettBRETT) er 11 av 13 kuttet av. Sånn ser det vanligvis ut (ignorer at fonten er uklar, skjermen min er annerledes): Jeg endret litt på css-en, og da ser det sånn ut: Endret 20. mai 2017 av Emancipate Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 20. mai 2017 Del Skrevet 20. mai 2017 Når du sier man skal tilpasse alle, så mener du vel egentlig at du vil det skal tilpasses deg og dine ønsker. Passer det seg at en moderator er så frek ? Det der bude du være forsiktig med Når jeg skriver alle så mener jeg alle. Dere er jo bare intresert i lagge alt til rette for mobilgerasjonen som har så sære krav at det vil stoppe restren av norges pc nettverk hvis de får viljen sin Det er ikke godt å tolke hva du mener. Såvidt jeg vet er det ikke et bredt problem som du illustrerer, da du er eneste som har påpekt problemet. Selv har jeg ingen problemer med kategorimenyen slik den er nå. Om man skal endre på det så er det sikkert noen som ikke liker den nye layouten. Slik det ser ut for meg, så er dette en personlig preferanse fra din side, som ikke veldig mange andre deler. Men kan godt være at det er mange som deler ditt syn, men de har ikke uttalt seg om det såvidt jeg vet. Nå får du gi deg , dett er et problem som er tatt opp menge ganger både av meg og andre at du ikke får det med deg sier mye om hvor god du følger med Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 20. mai 2017 Del Skrevet 20. mai 2017 Ja, jeg forsto problemet. Personlig har jeg fortsatt ingen vansker med å navigere meg frem, men det er jo et poeng som kan tas videre med de som har å gjøre med den mer tekniske delen av forumet. Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 20. mai 2017 Del Skrevet 20. mai 2017 (endret) Nå får du gi deg , dett er et problem som er tatt opp menge ganger både av meg og andre at du ikke får det med deg sier mye om hvor god du følger med Jeg forsto ikke helt hva du mente, kan godt ta på meg skyld for det. Men Emancipate forklarte det på en måte som slo bedre gjennom, og da kan jeg godt være enig i at det er en kilde til problemer eller frustrasjon. Og, for å dra parallellen tilbake til der denne diskusjonen begynte så kommer det litt an på informasjonen man får fra moderator når ting modereres. Personlig linker jeg bestandig til denne forumkategorien (når jeg nevner den), og da er det bare å klikke seg rett inn. Endret 20. mai 2017 av Larzen_91 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 20. mai 2017 Del Skrevet 20. mai 2017 (endret) Det har likevel sine fordeler at sida er sentrert. Endret 20. mai 2017 av Emancipate Lenke til kommentar
aklla Skrevet 20. mai 2017 Del Skrevet 20. mai 2017 Jeg har heller ingen problemer med navigering, så å påstå at alle vil ha det sånn og sånn fordi man selv mener det bør være sånn er tull. Men at enkelte syntes det er problematisk kan jeg gå med på, enkelte vil også syntes det er problematisk om man endrer det. Man kan ikke gjøre alle fornøyde, folk har forskjellige ønsker og preferanser. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 20. mai 2017 Del Skrevet 20. mai 2017 Må si til dere modsa, at dere har jammen tolmodighet med elgen. Jeg skjønner ikke at dere gidder. Enig, men på den annen side er det kanskje ikke noen god strategi å indirekte oppmuntre til flere og flere diskusjoner ved å samvittighetsfullt gi konstant feedback når man sannsynligvis har å gjøre med et psykiatrisk tilfelle. 2 Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 20. mai 2017 Del Skrevet 20. mai 2017 Jeg har heller ingen problemer med navigering, så å påstå at alle vil ha det sånn og sånn fordi man selv mener det bør være sånn er tull. Men at enkelte syntes det er problematisk kan jeg gå med på, enkelte vil også syntes det er problematisk om man endrer det. Man kan ikke gjøre alle fornøyde, folk har forskjellige ønsker og preferanser. Men så kommer det også ann på hvilke preferanser du har For min del så fremstår du som rimelig sta .når du påstår at det ikke går ann å legge opp til en løsning som passer for alle menyen kunne med fordel vær utvidet til det ubrukt område som jeg har marker For min del virker det som du mener at de må være en løsning som er dårlig for en god del av brukerne før noen andre skla være fornøyd jeg har lært meg hva god design betyr , det tvilr jeg for at alle ,inkluder moderatoren har Det gjelder rett og slett å ta maksimalt hensyn til alle ,ikke la noe får det 100 % perfekt mens andre må gå minussiden Det er mange som har klart å lage systemer som tar hensyn til flere brukergrupper uten at det er store problemer hva er så fordselen med en meny som er klint opp i et gjørne av skjermen som til og med går inn in ikonmodus når resten avteksten på siden er er lesbar det er også mye plas til menyen som ikke er i bruk Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. mai 2017 Del Skrevet 20. mai 2017 menyen kunne med fordel vær utvidet til det ubrukt område som jeg har marker Tror også du kunne hatt en fordel med å finne en 1080p skjerm på skrothaugen. Det lille der blir jo ubetydelig når du sitter med 1280x1024 i 2017. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå