Gå til innhold

Hva ønsker du å si til moderatorene og veilederne? Les 1. post!


Anbefalte innlegg

Når samme moderator er støtt og stadig innom en tråd for å slette OT og personangrep fra samme brukere gang på gang, så er det tydelig at advarselspoeng ikke blir delt ut.

Er vel slik når man er på samme politiske nivå/kompiser som brukerne som kjører OT og pers.angrep.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hvofor fjerne dere inlegen jeg skriver som tilsvar på en diskusjon , i sted for å flytte dem etter samen med alle de andre

tråden handler jo om forumsreglene skal jeg ikke få være med på å diskutere dem

Dette er her snakk om innlegg som ble flytet fra iritasjosntråden til en ny tråd om reglen i forumet

 

jeg kometerte hva det jeg mente var problemet men det innelget ble fjernet i sted for flyttet sammen mend de andre inlegene

 

 

Nå er det nok 5te gangen på kort sit jeg blir provosert av handlingen deres

Da linger det ikke på det man oppfatter som normal folkeskikk

 

Hvorfor i all verden forsøker dere ikke å ungå slik trakasering  ?

Lenke til kommentar

Når samme moderator er støtt og stadig innom en tråd for å slette OT og personangrep fra samme brukere gang på gang, så er det tydelig at advarselspoeng ikke blir delt ut.

Er vel slik når man er på samme politiske nivå/kompiser som brukerne som kjører OT og pers.angrep.

 

Off topic og personangrep vurderes ut ifra omfang. Sistnevnte er naturlig nok lavere terskel for å få en smekk. Det skal ganske mye til for at virkelige konsekvenser kommer av off topic. Personangrep er selvfølgelig annerledes, og da går det på alvorlighetsgraden samt omfang. Off topic er noe jeg sjelden gir en formell advarsel om til brukere, da er det snakk om mye off topic over tid.

Lenke til kommentar

Modertorene vil ikke at konfliter skal løses i det åpne rom

de vil at problemen skal taes på PM

om de blir for vanskelig for dem så trekekr de seg

 

Hvorfor skal det være slik ?

Grunnen til at konflikter skal løses privat er vel at settingen er en sak mellom deg og forumet. Hvis uenighet i enkeltsaker skulle løses i offentlighet ville det undergrave slettingen.

 

At moderatorene "trekker seg" er vel fordi saken er avgjort. Du får ikke ubegrenset overprøving av avgjørelsene, fordi ledelsen har bedre ting å gjøre enn å diskutere med en dårlig versjon av erasmus montanus som ikke behersker grunnleggende språk.

Lenke til kommentar

 

Modertorene vil ikke at konfliter skal løses i det åpne rom

de vil at problemen skal taes på PM

om de blir for vanskelig for dem så trekekr de seg

 

Hvorfor skal det være slik ?

Grunnen til at konflikter skal løses privat er vel at settingen er en sak mellom deg og forumet. Hvis uenighet i enkeltsaker skulle løses i offentlighet ville det undergrave slettingen.

 

At moderatorene "trekker seg" er vel fordi saken er avgjort. Du får ikke ubegrenset overprøving av avgjørelsene, fordi ledelsen har bedre ting å gjøre enn å diskutere med en dårlig versjon av erasmus montanus som ikke behersker grunnleggende språk.

 

de trekker seg fordi de

1: ikke ønsker å være emd mere

2 : har bestemt at saken er avsluttet uten at komflikten nødvendigvis er sløst

 

jeg har flere ganger blir overkjørt av modertor som selv har bestem at saken er ferdig uten at vi har løsnt noen ting

Lenke til kommentar

Fordi konflikter er off topic, det hører ikke hjemme i de fleste tråder. Om du føler at en moderator har trukket seg på urettferdig vis fra en utveksling der du har klager så har vi egne kanaler for dette.

Da må dere oprette et sted der man løser konflikten , ikke flyte dialogen rundt i sytemet

Hvilke kanaler var det du tenkte på ?

Lenke til kommentar

 

Fordi konflikter er off topic, det hører ikke hjemme i de fleste tråder. Om du føler at en moderator har trukket seg på urettferdig vis fra en utveksling der du har klager så har vi egne kanaler for dette.

Da må dere oprette et sted der man løser konflikten , ikke flyte dialogen rundt i sytemet

Hvilke kanaler var det du tenkte på ?

 

 

Private forumhenvendelser.

 

Personlig melding til moderator/administrator.

 

Epost til [email protected]

Lenke til kommentar

 

 

Fordi konflikter er off topic, det hører ikke hjemme i de fleste tråder. Om du føler at en moderator har trukket seg på urettferdig vis fra en utveksling der du har klager så har vi egne kanaler for dette.

Da må dere oprette et sted der man løser konflikten , ikke flyte dialogen rundt i sytemet

Hvilke kanaler var det du tenkte på ?

 

 

Private forumhenvendelser.

 

Personlig melding til moderator/administrator.

 

Epost til [email protected]

 

da bør dere først gjøre dem mere tilgjengelig i forummenyen

Lenke til kommentar

 

 

 

Fordi konflikter er off topic, det hører ikke hjemme i de fleste tråder. Om du føler at en moderator har trukket seg på urettferdig vis fra en utveksling der du har klager så har vi egne kanaler for dette.

Da må dere oprette et sted der man løser konflikten , ikke flyte dialogen rundt i sytemet

Hvilke kanaler var det du tenkte på ?

 

 

Private forumhenvendelser.

 

Personlig melding til moderator/administrator.

 

Epost til [email protected]

 

da bør dere først gjøre dem mere tilgjengelig i forummenyen

 

Private forumhenvendelser er tilgjengelig i forummenyen. Mener du du ikke har sett kategorien før? 

Lenke til kommentar

 

Private forumhenvendelser.

 

Personlig melding til moderator/administrator.

 

Epost til [email protected]

 

da bør dere først gjøre dem mere tilgjengelig i forummenyen

 

 

Jeg vet ikke helt hvordan vi skal gjøre disse tingene mer tilgjengelig enn de allerede er. Å sende en PM er bare å gå inn på den moderatoren eller administratoren sin profil som du ønsker å kontakte. Epost er epost. Kategorien for tilbakemeldinger finnes i kategorimenyen på venstre side av hjemmesiden.

Lenke til kommentar

Nå er det vel snakk om 3 forskjelige "kanale"r da

PM er greit slik det fungerer

 

men kategorien tilbakemeldinger er plaser under fler kategoerier

 

private forumhenvendels er dog ikke så ankelt å finne

 

og for å få frem menye så må man some ned til 80 % av nor mal størelsen i kontrsast til det at jeg må some til 120 % for å få tskten lesbar på min skjerm

andre steder holder det å ha normal størelsen inne

 

da er alt utenfor bilde ikke så lett å få øye på ,og ihverfal ikke menyevalgene

 

hvis dere skal gjør det mer tilgjengelig så må der gjøre noe med meyn til venstre på skjermen

Lenke til kommentar

Det er ikke noe vanskeligere å finne private forumhenvendelser enn en hvilken som helst annen underkategori.

Men nå var det å finne frem i myen som var problemet her ,når bosksteven bare er 2-3 milimeter høye

 

først må jeg some ut for få frem menyen og så må jeg some inn for å skrive

Lenke til kommentar

Er du på mobil eller desktop? Fullversjonen på mobil kan jeg være enig i at kan være tungvinn å bruke, men ikke noe uoverkommelig.

jeg bruker stasjonær pc med windwos 10 og 1280 x 1024 punter oppløsning

Selv om jeg bruke clear type for forsøke å justere skjerme nså hjelepr det kun lit , ikke så mye

 

At der ikke vil gjør noe i henhold til alle forslagen dere har for fremstår mer som å være sta en å legge til rett for noe som funger for alle

Man kunne ha en flytende meny som kommer frem når man har behov for den slik at man slippe å some inn og ut hele tiden

starmeyen i windows er i den kategorien

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...