Gå til innhold

Hva ønsker du å si til moderatorene og veilederne? Les 1. post!


Anbefalte innlegg

Heisan!

 

Vet ikke om det er rette forum å sende litt til pepper til teknisk ansvarlig på bildekritikken?

Men under bildet i tekstfeltet kommer det nå istedenfor det linjeskiftet man forventer kun br eller br br og alt ender opp i ei smale der man ville hatt ny linje eller et åpent felt.

I kommentar feltet klarer jeg ikke å få rettet uten at hele teksten forskyver seg hvis jeg vil slette en bokstav eller et ord og skrive noe annet slik at jeg faktisk bare har gitt opp å kommentere når jeg har skrevet en feil og vil rette.

Trodde først at det kunne ligge hos meg, men har sett br. br. under andres bilder i tekstfeltet også - og jeg får ikke samme problem verken på Foto.no eller Fotosidan .se.

 

Roar Kneppen

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Forresten hvor lange skal man beholde advarselpoeng ?

jeg har et fra november 2013 som ikke er forsvunnet enda

 

Du er ikke aleine om det. Jeg fikk et poeng 9 februar og som jeg fikk beskjed om skulle stå i 6 mnd. Og ifølge mine matematiske kunnskaper har det nå gått 9 mnd, og det er ennå ikke borte. Ifølge svaret du fikk i august skulle de se på dette siden det tydeligvis var en feil.... Etter 2,5 mnd er det ennå ikke fikset.

Lenke til kommentar

 

Forresten hvor lange skal man beholde advarselpoeng ?

jeg har et fra november 2013 som ikke er forsvunnet enda

 

Du er ikke aleine om det. Jeg fikk et poeng 9 februar og som jeg fikk beskjed om skulle stå i 6 mnd. Og ifølge mine matematiske kunnskaper har det nå gått 9 mnd, og det er ennå ikke borte. Ifølge svaret du fikk i august skulle de se på dette siden det tydeligvis var en feil.... Etter 2,5 mnd er det ennå ikke fikset.

 

et år etter har de forsatt ikke ordene det

skjønt så vet jeg ikke hvor lenge den advarselen skal gjelde

Endret av den andre elgen
Lenke til kommentar

 

et år etter har de forsatt ikke ordene det

 

 

Nåda gutter , ikke ta i så hardt da , noen ting kan gjøres manuelt også.

:)

 

takker for at du ordne det så kjapt ,

skjønt , nå ble jeg faktisk tvunget til å bekrefte at jeg hadde forstått advarsel før jeg kom videre .

det som er dumt er jo at man

1) har glemt hva man fikke advarsel for

2) det var umulig å finne ut av det

 

og det kunne man ikke si i fra om før man hadde bekreftet at man forstod advarselen

 

 

 

jeg skal ikke beskylde dere for noe , likevel kan man jo lure på om dere har lit for dårlig oversikt over forumet siden mye virker å ga på tilfeldigheter

Lenke til kommentar

Nå har jeg ikke noen annen måte å gjøre det på Elgen , dette er verktøy som vi moderatorer nå har fått tilgang på ved overgangen til den nye Ipb'en her på forumet.

 

I utgangspunktet så fungerte verktøyene til Tpb svært bra og de fleste som skulle få en poengreduksjon fikk det , men trolig så var det noen få som av en eller annen grunn fikk svi litt ekstra lenge nesten på samme måte som julenissen deler ut kull til slemme barn hvert år fordi han fikk tilsendt en feilaktig rapport ( spøk ).

 

Men for å være ærlig Elgen så må jeg innrømme at du stadig vekk snur på ting og ser på det som negativt , dette er neppe særlig bra i lengden , kan du ikke være litt positiv for en gangs skyld?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Nå har jeg ikke noen annen måte å gjøre det på Elgen , dette er verktøy som vi moderatorer nå har fått tilgang på ved overgangen til den nye Ipb'en her på forumet.

 

I utgangspunktet så fungerte verktøyene til Tpb svært bra og de fleste som skulle få en poengreduksjon fikk det , men trolig så var det noen få som av en eller annen grunn fikk svi litt ekstra lenge nesten på samme måte som julenissen deler ut kull til slemme barn hvert år fordi han fikk tilsendt en feilaktig rapport ( spøk ).

 

Men for å være ærlig Elgen så må jeg innrømme at du stadig vekk snur på ting og ser på det som negativt , dette er neppe særlig bra i lengden , kan du ikke være litt positiv for en gangs skyld?

nå synes jeg da at det var bra at du var så kjapp å fjerne advarselpoenget når du først var oppmerksom på det.

 

Men nå var heller ikke poenget å være negativ men å gjøre dere oppmerksom på en del rusk i systemet

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Ok. Er du moderator el lignende? Spør fordi det vises ikke her på mobilversjonen.

 

Ingen andre som kan svare? Det må da finnes en offisiell versjon et sted? Eller er dette opp til hver enkelt moderator å håndheve? I tilfelle det er det siste så forstår jeg hvorfor det ikke blir tatt tak i.

Lenke til kommentar

Når man selv blir beskyldt for trolling , eller ser at andre blir det så virker det som de som gjør det ikke er helt stødig i definisjonen av trolling , eller at det er misforståelser på et eller annet nivå som gjør det

 

i mine øyne var definisjonen av trolling du linket til en smule flytende

 

f.eks hvor går grensen mellom det å provosere med hensikt og å virke provoserende ?

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

I det siste , i tråden "snedige ting du lurer på " har en av moderatoren drevet direkte sensur mot meg .

Hvorfor , jo fordi noe skal få lov å komme de direkte usannheter fordi han eller hun er elsket av en moderator , mens andre er blitt hatet .

 

Hvor en lite man finner seg i det så nytter det ikke mot en "idiot" av en moderator som ikke ser sammenhengen.

 

Det er snakk om 2 poster , der den siste gjorde utslaget

et øyeblikk var jeg så irritert at noen kunne fått juling hadde jeg bare vist hvem det var

I dette tilfellet så er det ikke jeg som har gitt juling men den aktuelle moderatoren.

 

saken er :

under en diskusjon hvor det spør om en flyver ( pilot ) kan fly et helikopter blir forholdet mellom fly og helikopter sammenlignet med forholdet mellom buss og lastebil.

jeg menr at samlingen ikke blir rikt ( og i bestefall urettferdig ) .

 

jeg har også begrunnet det med at en lastebil og buss er ofte bygd på samme plattform

det er ikke fly og helikopter

 

Argumentet mot meg er at jamen det var "kjøreegenskapene" man sammelignet og innlegget mit bli senere svartelistet mens påstandenn blir stående.

 

Fly og helikopter har helt forskeligge egenskaper

buss og lastebil har derimot relativt like kjøreegenskaper

Da har man enda et argument ment som motsier påstanden om at de kan samelignes med fly og helikopter

 

så skriver jeg et nytt ilegg om det sammenlimer der jeg er noe mildere

samtidig som jeg redere til noe om fly utdanningen som jeg finner

 

også det innlegget blir svartelistet .

 

Da er det ingen tvil lenger . moderatoren har hatt en dårlig dag og skal ta noen han liker mindre en andre

Det får meg også til reagere kraftig , jeg blir både sint og frustrert

 

Nå har det vel aldri vært meningen at diskusjons trådene skulle gå ut over sinnstilstanden til de som deltar

Men det skjer alt for ofte , ikke bare fordi man er uenig i hva som bør stå der , men også fordi man føler seg direkte sabotert

 

Så det er ikke tvil lenger , det foregår sensur på forumet

 

På grunn av det så bør det i høyeste grad bli en ordning som automatisk sender melding til den som har fått et innlegg fjernet ( skjult ) der innholdet fortell hvilken moderator som har fjernet det

 

Da har man også sjansen til å finne ut hvorfor slik at man også slipper irritere seg over "idiotiske avgjørelser " fra en eller flere moderatorer

 

jeg ble ihvertfall såpass irritert at jeg måtte vent med å skrive dette innlegget

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...