Dinsdale Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Tja, hva kan man si....... Det er DOOM 3 x 2. Mtk at spillet har vært under utvikling i ca. 100 år vet jeg ikke. Det så gøy ut, men med mindre et godt gameplay og en god historie (noe jeg tviler på) drar dette kraftig opp er jeg skeptisk. PREY-trailer Lenke til kommentar
TCi Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Ser ganske stilig ut. Liker det kompliserte levedesignet. Kan bli en spennende tittel. Skal nok se litt mer på denne når det lanseres ja Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 I am not amused. - Conan the Librarian. Mao. det der så ikke ut for noe for meg, en indianer, flygende pianoer og masse teite våpen. No thanks. Gi meg heller noe ny info om Splinter Cell 4 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 (endret) Eg trudde eg var det einaste som ikkje syns denne tittelen ser noe morro ut Eg syns rett og slett det ser PISS kjedelig ut, hjernedøde våpen og flott grafikk. Nei takk Endret 25. april 2006 av Mala Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Bombe at 3D Realms står bak denne (og DNF)... Men har ikke denne vært vist før? Ser uansett ut som... Same old, same old. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Bombe at 3D Realms står bak denne (og DNF)... Men har ikke denne vært vist før? Ser uansett ut som... Same old, same old. 6017602[/snapback] Meiner faktisk å ha sett den samme ein gang,kansje ikkje i samme oppløsning,og uten det indianser snakket i starten. Give oss Duke Nukem ftw! Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Klarte å punche inn feil fødselsdato på den offisielle siden... og den husker visst ip så nå kommer jeg ikke inn =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå