zeltex Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 En gang i 14-15 års alderen så jeg Mutiny on the Bounty (Mytteriet på Bounty) for første gang etter å ha leid den på vhs @ Moss bibliotek. Har sett den en gang på Hallmark eller noe i den dur siden da, og vil se den igjen. Men har ikke funnet den på Play, dvdboxoffice eller cdon. Noen som tilfeldigvis vet om et sted denne filmen selges? http://imdb.com/title/tt0056264/ Jeg er intresert i 1962 modellen, ikke 35 eller 84. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 kan hende den ikke har kommet på dvd enda, amazon har den bare på vhs ser det ut som Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Amazon.com melder at den er "Not yet released". Den kan kjøpes her for $15, men jeg kan ikke gå god for siden. Det ser ut som den offisielle versjonen blir sluppet i løpet av året (ifølge diverse rykter). Fordi den finnes på Amazon.com skal du ikke se bort ifra at den nærmer seg. Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 26. april 2006 Forfatter Del Skrevet 26. april 2006 Hvis den ikke er kommet ut på dvd ennå er det bare for meg å vente. Har 0 lyst til å kjøpe en VHS film. Men takk ja, rart jeg alltid glemmer å se på amazon.com egenltlig. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Jeg har sett kun 35 og 84... begge er gode, men den eldste er dødsbra. Anbefales! Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 26. april 2006 Forfatter Del Skrevet 26. april 2006 kanskje kjøpe den da, siden den finnes på play til hele 6 £ eller var det ½ pris. Lenke til kommentar
edds Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Jeg så den nylig, da min stefar hadde kjøpt den, skal spørre han senere hvor han fikk tak i den. Utrolig bra film, liker spesiellt han som spiller kapteinen. Noen andre som vil på ferie til Pitcarin Island? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå