Xenphon Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 (endret) Jeg skulle installere en ny driver for skjermkortet mitt, ikke gjort siden mai i fjor! Jeg gjorde dette og trodde alt var bra til jeg skulle starte opp etter restart, da kom problemene vettu ! Først sto det at driver ikke hadde blitt installert og så har skjermen min begynt å gå fryktelig treigt nå, den henger hele tiden etter og på IE når jeg blar nedover detter den på en måte nedover Og scrollen på høyre side er halv skjult ... Noen gode ideer til meg ? Endret 24. april 2006 av Xenphon Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Virkar som driveren ikkje er installert skikkeleg, installer på nytt. Hugs å avinstallere dei gamle driverane først. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Hei og velkommen til forumet! Grunnen til at bildet henger, er at pcen kjører standarddrivere (VESA VBE), og da er det cpuen som gjør arbeidet. Last ned nye driver fra ATI sin hjemmeside. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Xenphon Skrevet 24. april 2006 Forfatter Del Skrevet 24. april 2006 Takk skal du ja ! Vært på siden til ATI, men det virker som det ikke er drivere til skjermkortet mitt, forstår ikke helt hva jeg skal velge, er det: Windows XP drivers and software så RADEON og så noe på den siden eller ? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Takk skal du ja ! Vært på siden til ATI, men det virker som det ikke er drivere til skjermkortet mitt, forstår ikke helt hva jeg skal velge, er det: Windows XP drivers and software så RADEON og så noe på den siden eller ? 5981629[/snapback] Ja det er en pakke for alle ATI-skjermkortene på markedet. Lenke til kommentar
Xenphon Skrevet 24. april 2006 Forfatter Del Skrevet 24. april 2006 (endret) Jeg ber om at det jeg laster ned nå vil funke, for dett var helt mongo som det ble altså Hvordan avinstallerer jeg de gamle driverene egentlig ? Endret 24. april 2006 av Xenphon Lenke til kommentar
Fatty Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Du trykker på: Min datamaskin>Egenskaper>Maskinvare>Enhetsbehandling>Skjermkort>Egenskaper>Driver>Avinstaller Eller så kan du bruke en driver-cleaner, slik som f.eks denne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå