karl hungus Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 shots fired: 1 close encounters: 1 head shots: 0 alerts: 2 enemies killed: 0 enemies harmed: 0 innocents killed: 0 innocents harmed: 0 rating: executioner screenshot: http://perso.wanadoo.fr/kjetil/hitman2.jpg Lenke til kommentar
karl hungus Skrevet 1. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2002 mmmmmmm, takk Lenke til kommentar
Goldfish Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Stealth og Alerts er jeg ikke helt imponert over...jeg skal klare bedre! Innebærer metoden din sniper-rifla? Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Så flink du er, til å skryte Lenke til kommentar
Noldus Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 nei å flink.... tror den sniper rifla har en finger med i spillet... ender alltid opp med å gjøre slutt på postmannens lidelser. stakkars mann :sad: Lenke til kommentar
karl hungus Skrevet 1. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2002 vel, jeg vil gjerne se loggen til han som tar ut Don UTEN å drepe andre UTEN å bruke sniper-rifla.. innr¢mmer selvsagt at stealth-karakteren ikke blir spesielt imponerende med denne metoden, men jeg synes det er diskutabelt at spillet gir meg h¢yere stealth når jeg dreper 5 livvakter enn når jeg kun tar objektet mitt. gi oss noen screenshots da jenter! Lenke til kommentar
karl hungus Skrevet 1. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2002 for å illustrere mitt stealth-poeng, i loggen under er jeg ikke særlig forsiktig, men får samme stealth som da jeg tok ut kun vår venn Don. Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 prøvde demoen i 15 minutter, først angrep vaktene meg mange ganger, fordi jeg løp, stoppa ikke når de sa det, hadde våpen fremme osv. En gang fikk jeg levert blomstene, men da bare løp jeg rett opp trappa og begynte å ta vaktene med tråden :smile: hvordan skal man gjøre dette? og hvor er sniperrifla som dere snakker om? Lenke til kommentar
karl hungus Skrevet 1. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2002 sniperrifla star i garasjen, men du ma komme deg inn dit fra baksiden (knert gjerne han som kommer ut og pisser) Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 hvorfor må man komme inn dit fra baksiden? funker det ikke om man har på seg postmannklær og går inn fra framsiden? [ Denne Melding var redigert av: Cursed på 2002-10-02 17:12 ] Lenke til kommentar
Goldfish Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Går du inn fra baksiden slipper du å kaste våpnene dine. Dessuten er garasjen rett ved bakdøra. Også trenger du ikke knerte noen for å komme deg inn! Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 ok, jeg gjorde det, stod i garasjen og skøyt han, da fikk vaktene øye på meg, så jeg løp rundt og slakta alle jeg kom over, jeg ble en 'mass murderer' Lenke til kommentar
karl hungus Skrevet 2. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2002 kjære julenissen, klarer du og 0 kills? bevis! :smile: Lenke til kommentar
Erad Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Latterlig å skryte av seg selv slik! Det er ALLTID noen som er bedre Lenke til kommentar
karl hungus Skrevet 2. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2002 det var da svært til forknytte jantelovtilhengere her? hvis dere ikke liker en utfordring trenger dere ikke svare? Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-03 00:23, skrev Erad:Latterlig å skryte av seg selv slik!Det er ALLTID noen som er bedre nemlig! jeg fikk jo MANGE flere kills en deg!! (du som starta tråden) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå