Unlimited LTD Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Hvorfor laster ikke opera internett sider på nytt etter å ha trykt på tilbaketasten? Har valgt å alltid sjekke bilder dokumenter og annet.. Og jeg har ikke noe cache. Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Jeg synes dette er en veldig bra funksjon fordi da går den med en gang tilbake til forrige side, uten å måtte vente på at den loades på nytt, sånn som i IE og FF. Hvis du vil ha svar på om det går ann å deaktivere denne funksjonen, kanskje du får mer svar hvis du spør her: http://my.opera.com/community/forums/ Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 selv synes jeg det er meget logisk at siden ikke lastes på nytt når man går et steg tilbake. Man har jo trossalt besøkt siden før, og når man da går tilbake til denne, bør den ikke ha endret seg! ønsker man å oppdatere en side bør man vel bruke refresh-knappen? iallefall synes jeg en nettleser bør oppføre seg slik. en annen ting: prøv å gå f.eks 10 sider tilbake. Det tar uendelig mye lengre tid i IE og FF fordi disse skal laste hver eneste side på nytt. I opera derimot er dette en lek, og man kan hoppe fram og tilbake mellom besøkte sider uten noe som helst venting Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Bruk refresh knappen Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Hvorfor laster ikke opera internett sider på nytt etter å ha trykt på tilbaketasten? Det er for at det skal gå kjappere å gå tilbake. Det er unødvendig å kaste bort noen sekunder på å laste på nytt når man som regel vil se det man så da man forlot siden. Lenke til kommentar
olafura Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Mer om emnet her: http://www.opera.com/support/search/supsearch.dml?index=827 Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 (endret) Det er fordi Opera lagrer en cache av siden du ser. Du kan uansett bestemme det selv, om den skal vise cache eller fersk versjon hver gang Fordelen med cache, er om du fyller ut et skjema eller skriver i et forum. Hvis du gjør noe feil eller kommer borti en link (eller i verste fall at når du skal slette tekst med back space, så sender du nettvinduet en side tilbake fordi markøren ikke var i feltet), kan du klikke tilbake og alt er der fortsatt. Har ergret meg mange ganger over det i IE... Endret 26. april 2006 av neitakk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå