CIder Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 (endret) Heisann! Jeg er på utkikk etter noen ikoner. Disse skal bare bestå av bokstaver som beskriver hver enkelt partisjon. F.eks C:\ , D:\ , E:\ osv. Helt til H:\. Skal erstatte bokstavene med disse ikonene som jeg har nederst som hurtigstart på dette bildet: Noen som har sett eller vet om noen slike? På forhånd takk! Endret 24. april 2006 av CIder Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Fortell meg hvordan du vil de skal se ut, så kan jeg sikkert lage noen til deg. Lenke til kommentar
CIder Skrevet 24. april 2006 Forfatter Del Skrevet 24. april 2006 (endret) Oj!. Det hadde vært utrolig snillt av deg!. De skal bare se slik ut: C:\ og D:\ osv. til og med H:\ Altså C,D,E,F,G og H. Gjerne Bold da det vises litt bedre. Skal som sagt ligge på hurtigstarten, så de må ikke være for små. Og med sort skrift kanskje... Takker så mye! Endret 24. april 2006 av CIder Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Kun tekst med gjennomsiktig bakgrunn, eller med litt "style" av en eller annen art? Lenke til kommentar
CIder Skrevet 24. april 2006 Forfatter Del Skrevet 24. april 2006 Ja, helt enkelt med gjennomsiktlig bakgrunn. Om du har tid og lyst kan du jo lage noen andre med litt style også!. Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Håper du har WinZip eller tilsvarende. Prøv disse: Må ut ett ærend, skal se om jeg kan lage noen andre senere i kveld. Lenke til kommentar
CIder Skrevet 24. april 2006 Forfatter Del Skrevet 24. april 2006 (endret) Hehe! De var helt perfekte!. akkurat slik jeg tenkte. Tusen hjertelig takk skal du ha -CIder- Endret 24. april 2006 av CIder Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 OK, men da bruker jeg ikke noe mer tid på de akkurat nå i kveld. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå