Kris R Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Nå er Wizard Tower lagt ut for nedlasting. Ser dritrått ut! * A fully detailed tower for you to explore * A breathtaking view of Cyrodiil from the highest point in the land * Simple furnishings including a bed for leveling up * An indoor botanical garden with over 130 specimens... including Oblivion-native herbs! * Summon Atronach Familiars that obey your commands * Instant teleports to every Mages Guild in Cyrodiil * New Spell and Recharge vendor in the Imperial City * Fully upgrade the furnishings in your lair to suit your needs * Upgrade to a fully functional Enchanting and Spellmaking station with no need to join Mages Guild * Upgrade to a laboratory that buffs your Alchemy skill Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Hvor laster eg ned? Koster det noe? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Hvor laster eg ned? Koster det noe? 5981257[/snapback] Du laster det ned her hvis du spiller på PC: Link Det koster som du ser der 1.89 dollar = 12 kroner. Geir Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Dette ser ganske spennende ut. Er det noen quests som medfølger? Lenke til kommentar
Zar-X Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 noen som har lastet det ned ? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 noen som har lastet det ned ? 5982047[/snapback] Skal i morgen tenker jeg. Geir Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Kjøpte og lastet det nettopp ned. Sjokkerende høy download speed, og det har så langt blitt veldig positivt mottatt. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Jepp det er en quest om å restore en urgammel magi-shrine til fulle igjen. Pluss at du får bo i mage-tårnet. Lenke til kommentar
Tengesdal Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Lurte på hvor jeg kan laste ned Wizard's Tower til 360? Når jeg går inn dit det skal være er det ikke noe å laste ned Jeg bare tenkte siden heste armoren også skulle vært ute for en stund siden. . . Er det noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 (endret) hvordan restorer eg huset? må eg kjøpe alle di breva fra hun damen? d blir jo dyrt! Endret 1. mai 2006 av gas Lenke til kommentar
HFL Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 hvor starter jeg questen? har kjøpt alt man kan kjøpe til huset, men har ikke fått no quest Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Lurte på hvor jeg kan laste ned Wizard's Tower til 360? Når jeg går inn dit det skal være er det ikke noe å laste ned Jeg bare tenkte siden heste armoren også skulle vært ute for en stund siden. . . Er det noen som kan hjelpe? 6021034[/snapback] Dessverre har det ikke blitt sluppet i Europa (utenfor UK) enda Får bare håpe 2k/MS får ut fingeren snart. Lenke til kommentar
Tengesdal Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Dessverre har det ikke blitt sluppet i Europa (utenfor UK) enda Får bare håpe 2k/MS får ut fingeren snart. 6021625[/snapback] OK takk for hjelpen i hvertfall Lenke til kommentar
Junta Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Nå har jeg kjøpt meg dette tårnet jeg også. Jeg har akkurat tømt alle kister og tønner for skrot, og skal fylle de med skikkelige ting. Bl. a. en stor samling med Sigil Stones. Dette tårnet er perfekt for meg som skal ta fatt på quests i Mages Guild, med plattformer for å teleportere til samtlige Mages Guild i Cyrodiil. En av plattformene teleporterer til Mages Guild i Kvatch, men det går ikke fordi den er ødelagt. Jeg har en følelse av at det kommer en "restore Kvatch mod" snart. Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Det kommer nok noen mods til ja, kanskje det kommer et hus til en mer kriger orientert figur siden det allerede har kommet et "hus" til magi orienterte figurer.. Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Jeg har en følelse av at det kommer en "restore Kvatch mod" snart. 6021998[/snapback] Det hadde vært så utrolig herlig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå