Brimutten Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 (endret) Hei Sitter på en Bærbar HP Pavilion ze4300. På enhetsbehandling, er nettverkskontroller merket med gult spm tegn. Har prøvd å installere kontrolleren med XP plate, men pc`en fant ingen kompatible installasjons objekter. På hjemmesiden til HP, fant jeg ingenting som kunne hjelpe, kanskje jeg har oversett noe?? Pc`en kræsjer hele tiden når jeg kobler sammen pc`en med min stasjonære. problemene er sikkert relatert til nettverkskontrolleren. Har desverre ikke recovery cden lenger. så alle chip-sett modifikasjoner har jeg ikke lenger. Internet fungerer utenom dette utmerket. både på kabel og trådløst. men tror nettverkskontroller har mye å si for ustabiliteten for pc`en. Trenger hjelp... på forhånd, takk =) Endret 24. april 2006 av Brimutten Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Det er helt klart viktig at alle driverne er installert. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Her for XP... http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwar...&lang=no&os=228 Lenke til kommentar
Brimutten Skrevet 25. april 2006 Forfatter Del Skrevet 25. april 2006 Det er ikke de som driver nettverkskontrolleren. Tror det er realtek eller no. Fast ethernet connection.. Tror jeg... tra la la Men finner ingen som passer Lenke til kommentar
diZrupt0r Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 hva sier produsentens hjemmeside om hvilke drivere du trenger? Lenke til kommentar
Targa_PC Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 hva sier produsentens hjemmeside om hvilke drivere du trenger? 5985208[/snapback] Drivere til HK, skal inneholde drivere til nettverkskontrollen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå