ErlendRU Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Bra førsteomgang hvertfall. Men tror nok Barca skjerper seg etter pausen og vinner kampen. Blir nok litt for tøft for Arsenal med ti mann. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Arsenal er en gjeng med usympatiske divere, nesten alle. Og nå meldte den dritten Eboue seg på, filme seg til frispark som det blir mål av. Hvis Arsenal vinner på dette, da blir det rabalder. Merkelig at ingen nevnte dette før meg. Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Arsenal er en gjeng med usympatiske divere, nesten alle. Og nå meldte den dritten Eboue seg på, filme seg til frispark som det blir mål av. Hvis Arsenal vinner på dette, da blir det rabalder. Merkelig at ingen nevnte dette før meg. 6122562[/snapback] Jepp, hadde Arsenal vert skikkelig uheldig(!) så hadde de spilt med 9 mann nå. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Arsenal er en gjeng med usympatiske divere, nesten alle. Og nå meldte den dritten Eboue seg på, filme seg til frispark som det blir mål av. Hvis Arsenal vinner på dette, da blir det rabalder. Merkelig at ingen nevnte dette før meg. 6122562[/snapback] Jepp, hadde Arsenal vert skikkelig uheldig(!) så hadde de spilt med 9 mann nå. 6122585[/snapback] Jepp, det òg. Eboue burde vært utvist. Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Denne kampen blir for mye for meg! Er helt utkjørt! Er verre enn muntlig eksamen... Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 (endret) Jada, rettferdigheten seirer. 1-1 EDIT: 2-1 Endret 17. mai 2006 av svalbard Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Blodet koker, skal ikke være lett. God natt og farvel Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Så jævli fortjent! In your face cheaters. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Der vant de, skjerpa seg akkuratt sliks om jeg sa. Fortjent etter målet de ikke fikk i 1. pga DUSTEN Terje Hauge. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Flau på vegne av norske dommere. Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Det beste laget vant til slutt, men Hauge ødela jo hele kampen etter 18. minutter. Var klar fordel til Barcelona og utvisningen er helt borti natta. Tror FIFA nå er glad de ikke tar med Hauge til VM, og han skal nok få slite med å dømme internasjonale kamper igjen. Synd for Hauge, bra for fotballen. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Det beste laget vant til slutt, men Hauge ødela jo hele kampen etter 18. minutter. Var klar fordel til Barcelona og utvisningen er helt borti natta. Tror FIFA nå er glad de ikke tar med Hauge til VM, og han skal nok få slite med å dømme internasjonale kamper igjen. Synd for Hauge, bra for fotballen. 6123177[/snapback] Helt klart utvisning da. Keepern tok jo siste mannen. Men det kunne vært fordel til Barcelona. Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Faen i hælvette Hvorfor kunne vi ikke bare lagt på til 2-0 (enten ved Henry eller Ljungberg)?!?! Dette tar det lang tid å glemme Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Men så blåser jo Hauge med det samme forseelsen oppstår, og har dermed blåst før Guily får ballen og setter den i mål. Og siden Hauge blåste før Guily setter ballen i mål, så fratar Lehman Barca en klar målsjane, noe som ifølge boken skal belønnes med rødt kort. Lenke til kommentar
Jostop Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Da var det bevist, Terje Hauge har absolutt ingenting i VM å gjøre. Makan til dårlig dømming skal man lete lenge etter Mye oppstykking og feildømming, nei nei, og han skal være Norges beste dommer... Står dårlig til med dommerne hær til lands, men det er vel tippeligaen et godt bevis på. Kampen var i realiteten ødelagt etter utvisningen og ja, det burde vært mål til Barcelona i samme situasjon (selv om jeg holder med Arsenal). For kampen sin del hadde det vært best med 1-0 til Barcelona og gult kort til Lehman og selv da tror jeg det hadde blitt vanskelig for Arsenal. Må si at jeg synes Ljungberg gjorde en bra kamp da Lenke til kommentar
2ern Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Hva er det med Fjørtoft og Solèr egentlig? De snakker jo helt latterlig. "Som vi var inne på før breake". (breke som i pause). Latterlige programledere. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Hauge ser at han blir felt, noko alle dommarar vil blåse på, om han ser Guily eller ei er ikkje godt å vite, kan hende det sto ein spelar og to i veien. Synest avgjerelsen var heilt grei eg, hadde han latt spelet gått ville jo Lehmann fått raudt uansett, det blir alltid raudt i sånne situasjonar, kvifor skulle det ha noko betydning om spelet fekk gå vidare på grunn av fordelsparagrafen? Frisparket til Eboue var filming, men det er jævlig lett å sitte i studio eller heime i sofaen og sjå taklingen frå 20 vinklar i sakte film i forhold til å være oppi situasjonen der det skjer på eit tiendels sekund og du må ta ein avgjerelse på sekundet. Eg synest ikkje dommarane gjorde noko utprega dårleg kamp, du har to om diskuterte situasjonar, men sånn er det, du kan ikkje ha forvente at ein dommar med to auge skal kunne gjere ein prikkfri kamp og sjå det du ser på video. Om han hadde latt spelet gå eit sekund til ville kanskje Barcelona fått mål pluss Lehmann utvist, dei vant uansett og det var jo ikkje akkurat noko fordel for Arsenal å få keeperen utvist. Var morosamt i slutten når 2-1-målet kom, etter at Arsenal har vært på søndagstur sidan målet fekk dei det fantastisk travelt, men det var ikkje heilhjerta av Arsenal i dag, Ljungberg var positivt aggresiv. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Det beste laget vant til slutt, men Hauge ødela jo hele kampen etter 18. minutter. Var klar fordel til Barcelona og utvisningen er helt borti natta. Tror FIFA nå er glad de ikke tar med Hauge til VM, og han skal nok få slite med å dømme internasjonale kamper igjen. Synd for Hauge, bra for fotballen. 6123177[/snapback] Hva er det du sier? Helt borti natta? Når keeper feller siste mann alene med ballen er det det mest soleklare røde kortet du kan få, bortsett fra drapsforsøk da. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Står det i regelboka at ved felling som gjer klart raudt kort, men der spelet går vidare på grunn av fordelsparagrafen, skal då spelaren få mildare straff i form av gult kort? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå