Gå til innhold

Champions League, Finale...

Ballus

Anbefalte innlegg

Jaja, da har vi svaret på alle spørsmål. Barcelona - Arsenal.

Et formlag fra England mot Spanias beste fotball lag. Blir en utrolig dag på 17. mai. Gleder meg vedlig mye..

Håper indelig det blir en jevnspilt finale, men noen mål.. ;) ikke for mange..

Jeg tror barca vinner, pga de takler presset bedre, + at de har spillere som kan komme fra intet(og jeg snakker bare ikke om han alle andre snakker om).

Så jo arlsenal i den andre semin, de taklet presset dårligere en barca gjorde i dag, selv om ingen scorte..

Håper mange andre nyter disse tidene like mye som meg? :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Den saken der er like mye fotografens skyld som det er linjedommerns. Meninga var jo å møte opp i både barca og arsenal drakter, men han fant ikke arsenal drakten.

Jeg forstår godt UEFA som ikke lar han dømme. Hadde det vært en situasjon der barcelona hadde vunnet pga. feildømming med han ville det blitt en stor sak.

Lenke til kommentar

Idag braker det løs folkens.

Årets Champions League finale blir idag, på selveste 17. Mai, fyrt igang.

Hvem blir årets vinner? Blir det en like spennende finale som ifjor når Liverpool sjokerte alle, kom sterkt tilbake og vant?

Blir det Arsenal med Premier League beste spiller? (etter steven Gerrrard etter min mening)

eller blir det Barcelona med verdens beste spiller på laget, ballkunstneren Ronaldinho ?

Legg in din mening her med argumenter for og imot at enten Barca eller The gunners skal vinne

Ha en fin dag folkens. Fest med måte :)

Lenke til kommentar

Det er få som kan slå et Barcelona lag i toppform, så jeg holder også en knapp på Barcelona, som så mange andre..

Men, på den annen side, så er Arsenal et av verdens beste lag, på det defensive, så det kan bli vanskelig for barca og..

Men hvertfall, med profiler som Henry og Ronaldinho på hvert sitt lag kan det ikke bli noe annet enn en super kamp

Lenke til kommentar

Jaja, for meg så ser det røde kortet greit ut. Lehman fratar Eto en KLAR målsjans, og ifølge boken så skal dette straffes med rødt kort. Men, han kunne latt Barca fått fordelen, for å så gi Lehman det røde kortet.

EDIT: Sterkt av Arsenal å ta ledelsen...

Endret av svalbard
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...