............... Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Jaja, da har vi svaret på alle spørsmål. Barcelona - Arsenal. Et formlag fra England mot Spanias beste fotball lag. Blir en utrolig dag på 17. mai. Gleder meg vedlig mye.. Håper indelig det blir en jevnspilt finale, men noen mål.. ikke for mange.. Jeg tror barca vinner, pga de takler presset bedre, + at de har spillere som kan komme fra intet(og jeg snakker bare ikke om han alle andre snakker om). Så jo arlsenal i den andre semin, de taklet presset dårligere en barca gjorde i dag, selv om ingen scorte.. Håper mange andre nyter disse tidene like mye som meg? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Bra kamp i dag synes jeg! Tipper Barca vinner 2-0 i finalen. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 27. april 2006 Forfatter Del Skrevet 27. april 2006 barca vinner i finalen Lenke til kommentar
fakey Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 I dag er det Champions League finale folkens. Tenkte jeg skulle se den på storskjerm Tenker meg Arsenal henger med i 1. omgang, men i 2. omgang vil Ronaldinho missbruke dem skape 3 mål. Lenke til kommentar
............... Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 hmm ja... Håper det blir en stor kamp. Henry kommer med et praktfult mål Men barcelonas mannskap blir nok for sterkt! (men med Hauge som dommer, hvem vet ) Lenke til kommentar
brd Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=116633 Idioti Lenke til kommentar
fakey Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Den saken der er like mye fotografens skyld som det er linjedommerns. Meninga var jo å møte opp i både barca og arsenal drakter, men han fant ikke arsenal drakten. Jeg forstår godt UEFA som ikke lar han dømme. Hadde det vært en situasjon der barcelona hadde vunnet pga. feildømming med han ville det blitt en stor sak. Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Idag braker det løs folkens. Årets Champions League finale blir idag, på selveste 17. Mai, fyrt igang. Hvem blir årets vinner? Blir det en like spennende finale som ifjor når Liverpool sjokerte alle, kom sterkt tilbake og vant? Blir det Arsenal med Premier League beste spiller? (etter steven Gerrrard etter min mening) eller blir det Barcelona med verdens beste spiller på laget, ballkunstneren Ronaldinho ? Legg in din mening her med argumenter for og imot at enten Barca eller The gunners skal vinne Ha en fin dag folkens. Fest med måte Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Skal bli fett å se kampen idag ja. Blir det en festkamp som ifjor tenker jeg at jeg laster ned en 720p eller 1080i versjon av den senere på kvelden =) Holder en knapp på Barca, men det hadde vært morro om Arsenal vant. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Som jeg sa i en annen tråd for lenge siden blir Barca vanskelige å slå i år. De scorer 3, så putter Henry 1 trøstemål for Arsenal, men da er det allerede for sent. Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 jeg håper hvertfall at det ikke blir en 0-0 kamp.. med straffer. DET hadde vært kjempe-tamt Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Brakseier til Barca, men hvis Arsenal får spillet igang og Fabregas er i slag tror jeg det blir jevnt og Arsenal muligens har en sjanse. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Det er få som kan slå et Barcelona lag i toppform, så jeg holder også en knapp på Barcelona, som så mange andre.. Men, på den annen side, så er Arsenal et av verdens beste lag, på det defensive, så det kan bli vanskelig for barca og.. Men hvertfall, med profiler som Henry og Ronaldinho på hvert sitt lag kan det ikke bli noe annet enn en super kamp Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Gleder meg til kamp for nøytral supporter. Og håper Barca endelig viser at de er Europas beste offensive lag (noe Arse liker å si de er ). Arsenal kommer garantert til å legge seg, og spiller de slik som i semifinalene mot V`Real så taper de. Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Sattan, Hauge er ikke red for å dra frem det røde nei Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 (endret) Jaja, for meg så ser det røde kortet greit ut. Lehman fratar Eto en KLAR målsjans, og ifølge boken så skal dette straffes med rødt kort. Men, han kunne latt Barca fått fordelen, for å så gi Lehman det røde kortet. EDIT: Sterkt av Arsenal å ta ledelsen... Endret 17. mai 2006 av svalbard Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Tror at Barcelona tar seg sammen kraftig etter pause. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Æsj, skulle se den kampen på storskjerm i kveld. Men noen er fyllesjuke i dag.. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 For en fantastisk 1 omgang. Håper på et eller to øyeblikks magi fra Ronaldinho eller en praktfull scoring av Henry nå, så ekstraomganger. Nyter hvert sekund av denne kampen, det aller morsomste hadde vært straffekonk hvor en av de store profilene avgjør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå