Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Japse-drift merker på en mk2 golf - OK eller ikke?

Anbefalte innlegg

Her kommer det en original en..

Jeg har en golf 2 som de to siste åra har vært påklistra følgende merker for "show-look".

post-87381-1145905049_thumb.jpg

3 merker på hver av dørene

post-87381-1145905077_thumb.jpg

og merker nedover på den ene siden på panseret (her med den gamle grillen for å være på den sikre sida.. :p )

Jeg stiller nå seriøse spørsmål ved merkenes framtid. Har lyst til å beholde noe rødt på bilen, syns at det bryter opp litt. Har dermed rødt i grillen, langs listene og på K&N merket i bakruta samt da merkene.

Er det på høy tid å skrelle av merkene? Så det er sagt er jeg bare innehaver av produkter fra halvparten av produsentene jeg har merker fra..

Så: Bør jeg rense bilen for merker? Er det noen forslag til andre merker i rødt jeg kan bryte opp med?

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skilter med produkter jeg ikker har ene og alene for at det skal virke "litt" useriøst. Har ikke hatt innbrudd enda, og det kan jeg nok indirekte takke NOS og Greddy merkene for.. Ingen som tror jeg har noe på denne måten, men saken begynner å bli klar; merkene må vekk! Noen som vet om det kan gjøre noen skade på lakken å fjerne dem nå? De har sitti i 2 år! Konkrete forslag til annet jeg kan klistre på? Lurer litt på et VW motorsport emblem i A5 format på dørene hvor de tre merkene sitter nå. Blir det helt jall det også?

EDIT: Skriveleif..

Endret av ..Bjørnar..
Lenke til kommentar
du bør ivertfall ikke skilte med produkter du ikke har... blir litt useriøst :no:

ellers en pen golf (men du kunne ha senket den noen meter)

5983129[/snapback]

Den kunne vært senket ned på bakkenivå ja.. :blush: Er en ordentlig lavbudsjettsgolf dette, har kosta meg 16 000 til nå. Senking koster for mye er jeg redd.

post-87381-1145952150_thumb.jpg

post-87381-1145952137_thumb.jpg

Det bitre utgangspunktet.. Kosta meg 2 000 slik som dette..

Lenke til kommentar

Da er det avgjort. Merkene forblir på bilen fram til jeg evt får tak i '90 dører og får lakka det andre panseret mitt. Begynte så vidt å dra av et av dem, og det er tydelig at ting har skjedd med lakken min de to siste åra. Satte på merkene 10 dager etter lakkering, så sola har gitt bilen en liten shade etter den tid.

Det var jo jævlig kult nå som jeg hadde overbevist meg selv om hvor lite passende det er..! Takk for innspill!

Lenke til kommentar
Hvordan bruker man rubbing, er det ikke veldig sterkt og grovt slipemiddel for lakken som skal brukes før polering ved nedslitt lakk?

5985476[/snapback]

det er ikke et grovt slipe middel med et veldig fint et, fremgangsmåten er den samme som ved vanlig polering bortsett fra at du må legge litt mer kraft i det.. resultatet kan bli MEGET bra visst du har slitt lakk bare husk og poler opp bilen med vanelig voks etterpå

Endret av exs
Lenke til kommentar
Du kan da ikke bruke rubbing til å fjerne klistremerker! (hadde jeg gjort det på jobben, er jeg redd jeg hadde fått sparken!)bruk varmepistol først, så bruker du sitrus rens på limrestene

5990042[/snapback]

Sitrusrens ja! Det var det det var.. Brukte det på fjerning av limrester etter 18 år gamle merker når jeg fikk bilen! Takk for påminnelsen!

Fremdeles litt bekymra for lakkforskjeller da men! :hmm:

Kjøper '90 dører og lakker om panseret jeg tenker jeg.. Må bare få igjen på skatten først!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...