Gå til innhold

Toshiba P105 til norge?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Etter det jeg forstår er P105 kun ment for det amerikanske markedet.

Det høres utrolig surt ut :(

5980970[/snapback]

 

Helt enig, en 17" bærbar med 160 GB hdd, rå grafikk og nesten 4 timer batterilevetid er noe jeg kunne tenkt meg! xps1710 med 7900GS blir ikke så langt unna da, men dell er ikke i nærheten av å levere like store harddisker som toshiba, isåfall må du ty til ekstern...

Lenke til kommentar

Dette er mailen jeg fikk fra support:

 

Hej,

Modellen ni nämner är amerikansk. S P10(5)-XXXX modellen som sådan kommer inte att tas till norden. Däremot kan liknande modeller komma på marknaden. Om ni har fler modellfrågor eller frågor om datorer är ni välkommen att ta kontakt med supporten på nedanstående nummer

mvh

 

xxxxxx

TOSHIBA

Customer care

Sweden phone 0200-21 21 00

Norway phone 800-10 356

Danmark phone 800 17 492

Finland phone 0800-111 332

Lenke til kommentar
hadde vært fint om det kom noe tillsvarende, siden det er så bra pris på de. slik det er nå synest jeg det er for dyrt med en skikkelig gamer bærbar

5981351[/snapback]

 

 

Som tidligere nevnt så kommer Fujitsu-SIemens med Amilo Xi 1546 . T2400, Ati X1800, 1gb ram, 2x80gb eller 100gb hd's, 17".

Hadde egentlig sett meg ut en Asus a6J, men denne ser jo ut som akkurat det en game-laptop skal være :D

Lenke til kommentar
Som tidligere nevnt så kommer Fujitsu-SIemens med Amilo Xi 1546 . T2400, Ati X1800, 1gb ram, 2x80gb eller 100gb hd's, 17".

Noen anelse når den kommer til norge? :) Hva med pris?...beklager for at jeg ikke bruker søk...

Endret av -Codeman
Lenke til kommentar
Tror det er GS-versjonen det er snakk om  Den høres mistenkelig lik ut, såvidt jeg vet finnes bare 7900go som GS og GTX.

Det høres jo ut som gode nyheter :)

Da er den jo akkurat lik P105 modellen som selges i USA.

 

Så nå er det når den kommer til norge :p...

Endret av -Codeman
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...