Eksempel Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Jeg er ikke russ før om ett par år selv, men min storesøster blir kalt "Tine Meierier". Lenke til kommentar
Dandor Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Kommer fra Nederland så det ble "The Flying Dutchman" på meg, go figure :!: Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Jeg er ikke russ før om ett par år selv, men min storesøster blir kalt "Tine Meierier". Rimelig brystfager? Jeg heter Mt. Gjertsen, fordi jeg er så høy. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Jeg er Ctrl+Alt+Del cus I'm leik nerd. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 (endret) Kommer fra Nederland så det ble "The Flying Dutchman" på meg, go figure :!: Den kan tolkes på mange måter. Røyker du pot?, liker du toget? eller minner du om Den flygende hollender?(han med den skummle båten). Endret 12. mai 2008 av Dj_eLmO Lenke til kommentar
Dandor Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Kommer fra Nederland så det ble "The Flying Dutchman" på meg, go figure :!: Den kan tolkes på mange måter. Røyker du pot?, liker du toget? eller minner du om Den flygende hollender?(han med den skummle båten). Røyker ikke pot nei, men får slengt etter meg den stereotypen ganske ofte haha. Aldri hørt om toget før faktisk, derimot så har jeg reist med båt langs hele norgeskysten i løpe av et halvt år. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Kommer fra Nederland så det ble "The Flying Dutchman" på meg, go figure :!: Den kan tolkes på mange måter. Røyker du pot?, liker du toget? eller minner du om Den flygende hollender?(han med den skummle båten). Røyker ikke pot nei, men får slengt etter meg den stereotypen ganske ofte haha. Aldri hørt om toget før faktisk, derimot så har jeg reist med båt langs hele norgeskysten i løpe av et halvt år. Når jeg tenker på det så finnes det ikke et slikt tog. Det var vist Scotsman eller noe slikt. Lenke til kommentar
akarno Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 (endret) Myke-jens mensrens! Inspirert av Hvorfor det ble slik er en lang historie, men det er ikke så gale som det kanskje høres ut som Endret 13. mai 2008 av akarno Lenke til kommentar
Henning Olufsen Skrevet 27. mars 2021 Del Skrevet 27. mars 2021 jeg vet at Dugnadsiden har en egen guide med masse inspo til russenavn Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. mai 2021 Del Skrevet 25. mai 2021 (endret) Det er herrens år siden jeg var russ. Orange russ, klassen min ville kalle meg for Nikotina, det ønsket ikke jeg. Personlig ville jeg bli kalt for Labbrotta. Men, russe greia ble aldri noe av, av en merkelig grund. Etter det har jeg aldri vært russ. Endret 25. mai 2021 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå