theoriginalAidskake Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 "Blinking Boobs". Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Jeg har ikke noe russenavn Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 På lua mi står det Lemmet. Fordi jeg har en så usannsynlig stor kuk. Lenke til kommentar
Turboleif Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Hydrant, grunnen jeg fikk var: Jeg pisser visst over alt. Jeg klarte og ringe til min lillebror som var på LAN og spurte hva jeg het, og det ble "Truls Mellomnavn Etternavn Hydrant". (Alkohol innblandet her ja) Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 (endret) Du vet at oransjerussen er 15-16 år? Ah, oransjeruss var kanon, absolutt ingen hemninger. Var dessuten morsomt å brake sammen med rødrussen i oppgjørene som fant sted i sentrum. 2005 FTW Endret 2. mai 2008 av dicktator Lenke til kommentar
Jan Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 På lua mi står det Lemmet. Fordi jeg har en så usannsynlig stor kuk. Usedvanlig? Lenke til kommentar
spikey92 Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 President Bush. Not bad, rly. <{POST_SNAPBACK}> O rly? Ya'rly. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 På lua mi står det Lemmet. Fordi jeg har en så usannsynlig stor kuk. Usedvanlig? Bemerket du det faktum at ordet "usedvanlig" kunne blitt brukt istedenfor "usannsynlig"? Eller var det en dypere og mer meningsfull informasjon du kom med? Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Jeg var russ i 06 og ble døpt til "papp-neger" Siden jeg er født i Iran Lenke til kommentar
persilledusk Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Da søstra mi var russ, het hun Rødhette, og kjæresten hennes het ulven. Passet ganske bra, da søtra mi er liten rødtopp og kjæresten er lang, tynn og har skjegg. Russebilen deres het Rolling Thunder, tror jeg. tror kjæresten min sin russbuss het rolling thunder btw russenavnet hans: ono. Mitt var enkelt og greit: Kline. Og jeg var på den fantastisk bilen "Bilen med de rare i" Lenke til kommentar
Kieft Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) Fikk et ganske ironisk navn, egentlig. Jeg har en tendens til å ta alt som det kommer og gidder ikke stresse, derfor ble jeg døpt Duracell. Endret 6. mai 2008 av Eiiid Lenke til kommentar
Esukiru Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Square Pants.... Fordi jeg går i den rutete pysjamasbuksa mi overalt. Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 "Bånski" er mitt russenavn (jeg er russ i år, 2008). Tja, de fleste har vel fantasi nok til å gjette hvorfor? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Da jeg var blåruss i '04, var jeg Datasmurf, grunnet at det alltid har vært nicket mitt. Overalt. I alle fall siden 98. Det igjen kom av at jeg var en liten kid som gikk med for store klær (derav smurf) og jeg var den på skolen / i kommunen på min alder som holdt på mest med data og satt inne og spilte hele tiden (vel, jeg leste og bygde LEGO mer enn jeg holdt på med data, men la folket tro hva de vil). Da jeg i '07 var rødruss, ble russenavnet Pyrosmurf, grunnet mine pyroman-tendenser og generelle forkjærlighet for flammer og brennende ting, samt at jeg kanskje muligens snakka i søvne i timene om å brenne ned skolen og slikt ... *savner russetida* Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Fyrstikken, fordi jeg er tynn og har rødt hår Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Er russ i år og russenavnet mitt er "Smørbukk". Ligger en småmorsom historie bak. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Shitbreak og kompisen min het skapneger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå