Gå til innhold

Deres Russenavn HER!

Rockna

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Svartruss er når du er ferdig med yrkesfaglig utdannelse, altså når du har gått 2 år på skole og skal begynne som lærling.

Rødruss er du når du har gått 3 år på skolen og har generell studiekompetanse og kan begynne å studere videre. Jeg gikk allmennfaglig påbygging i år og er derfor rødruss.

Håper du skjønte noe av det

Lenke til kommentar
Rødruss er du når du har gått 3 år på skolen og har generell studiekompetanse og kan begynne å studere videre. Jeg gikk allmennfaglig påbygging i år og er derfor rødruss.

5984159[/snapback]

Ikke nødvendigvis 100% riktig. På min gamle skole (har hørt om andre skoler hvor dette er tilfellet) ble samtlige blåruss, også de som gikk 3-årig allmennfag. Grunnen til dette er at skolen (Adolf Øien VGS i Trondheim) før gikk under navnet Trondheims økonomiske gymnas (TØG). Blårussfargene har blitt beholdt etter navnebyttet som en slags "hyllest" til den gamle skolen. :)

Lenke til kommentar

5984159[/snapback]

Ikke nødvendigvis 100% riktig. På min gamle skole (har hørt om andre skoler hvor dette er tilfellet) ble samtlige blåruss, også de som gikk 3-årig allmennfag. Grunnen til dette er at skolen (Adolf Øien VGS i Trondheim) før gikk under navnet Trondheims økonomiske gymnas (TØG). Blårussfargene har blitt beholdt etter navnebyttet som en slags "hyllest" til den gamle skolen. :)

5984520[/snapback]

Heter skolen deres Adolf?*le seg ihjel* :!:

Lenke til kommentar
Hva faen er et russenavn?

5983755[/snapback]

Det er det samme som "Lord Myrrah" er på et forum, et kallenavn som visstnok skal si andre noe om den personen.

Jenter som f.eks kalles for "Spermhvalen" er ofte kraftige og glade i proteiner.

5983779[/snapback]

:!: :!:

Angående de forkjellige russefargene, så i en katalog(med masse reklame for diverse dritt) på skolen der jeg gikk, der kunne man bestille hvilken farge man ville. Du kunne til og med bestille en av hver :O Så trur det med en spesielle farger for forskjellige fag er over.

Endret av Lord-Myrrah
Lenke til kommentar
Svartruss er når du er ferdig med yrkesfaglig utdannelse, altså når du har gått 2 år på skole og skal begynne som lærling.

Håper du skjønte noe av det

5984159[/snapback]

Da er jeg svartruss :whistle:

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

mitt stod mellom:

Don Corleone / Gudfaren / The Don

Fordi:

Jeg ser alltid ut som en mafia på fester.. svart stripete dress, svart skjorte, hvitt slips, lang dressfrakk, stav, skjerf og mafia hatt.

Men det ble Ninjaturtle, siden jeg kom inn på japansk kampsport og filosofi-skole på brandbu utenfor gjøvik.

Endret av Estra
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...