Arsenal_RULES Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Har desverre ikke speilrefleks , men tok uansett masse bilder i Afrika. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 (endret) Flotte bilder dette, likte spesielt det med giraffene. Edit: De bildene med veiene var kjedelige etter min mening. Endret 24. april 2006 av Sebbe Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Øst-Afrika er sannelig vakkert, også de tanzanianske savannene. Er det Serengeti? I alle fall er de flinke til å skape nasjonalparker, til glede for de som er glad i å oppleve ville dyr i sitt naturlige habitat. Bildene er fine alle sammen, og man trenger slettes ikke ha slr for å ta gode bilder. Det er bare et som skiller seg skikkelig ut fotografisk, og det er bildet av giraffene. Det er veldig flott, med sin dramatiske himmel og de rolige siluettene av de fantastiske dyrene. Lenke til kommentar
Marthe-Ma Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Nå fikk jeg lyst til å dra på safari der jeg også Bildet av zebraen og alle gnuene, var flott syntes jeg.. Ser ut som om Zebraen hadde gått seg bort. Giraffene var også flotte. Som de andre har sagt Lenke til kommentar
hardmongo Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 likte best bildet av zebraen og gnuene i farger. men jeg ville likt bildet mye bedre om ikke fuglen var der ellers var bildet av giraffene flott Lenke til kommentar
lazaa- Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 fine bilder.. et par av dem hadde litt uførende bevegelse, og kunne kanskje blitt beskjært litt =) men de er ser fine ut =) Lenke til kommentar
koffek Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Hvilket filter har du brukt på bildet med gnuene? Jeg syns det gav en stilig, litt gammelmodig effekt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 likte best bildet av zebraen og gnuene i farger. men jeg ville likt bildet mye bedre om ikke fuglen var der ellers var bildet av giraffene flott 5999081[/snapback] Enig. Flotte bilder, men fjern fuglen. Generelt var svart/hvitt-bildene ikke spesielt interessante. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 (endret) likte best bildet av zebraen og gnuene i farger. men jeg ville likt bildet mye bedre om ikke fuglen var der ellers var bildet av giraffene flott 5999081[/snapback] Jeg syntes fuglen skaper en genial atmosfære, den er l midt i mellom alle de andre dyrene, mitt favoritt bilde av disse Endret 28. april 2006 av Litejk Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 5. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2006 (endret) Hvilket filter har du brukt på bildet med gnuene? Jeg syns det gav en stilig, litt gammelmodig effekt. 6000445[/snapback] Brukte Microfost Windows Picture Manager (som du får med XPen tror eg), og gjorde bildet svart/hvit Endret 5. mai 2006 av Arsenal_RULES Lenke til kommentar
sandalH Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Er dette i tanzania, i nasjonalparken ngorongoro? Krateret? Var i afrika ifjor, og tok masse bilder. Kan legge inn vsst folk vil sjå... Ein elefant så nesten gjekk over bilen vår når me var i jungelen.. 190 apekatter som lekte seg... Ganske fascinerende.. Nett som løvenes konge... Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Kjempefine bilder! Likte best bildet med en zebra og masse gnuer. Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Fine bilder, du var heldig med å få se så mye dyr og på så kort avstand. Selv så jeg et par giraffer noen hundre meter unna, men en hann og en hunnløve gikk rett forbi bilen Lenke til kommentar
Daje.P Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Likte det med giraffene best! Det med den enslige sebraen sammen med de andre hvadetnåennerdyrene kunne blitt veldig bra, kanskje med et annet utsnitt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå