Goofee Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Ok, jeg satt og sikla på a7n8x med nforce2 og alt da jeg la merke til alle kontaktene den har. 2 lan, masse lyd-stæsj, 4 usb'er osv. Kortet passer fysisk i mitt Chieftec full-tower, men alle de kontakene passer ikke inn bak hos meg. Er det kanskje mulig å kjøpe en ny slik plate som passer for alle disse kontaktene? Følger det kanskje med? Vil jo helst ikke skjære og stå i bak der da. Her er bildene: http://www.ocworkbench.com/ocwbcgi/ultimatebb.cgi? ubb=get_topic&f=1&t=004531 Goofee <font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Goofee på 2002-10-01 19:14 ]</font> <font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Goofee på 2002-10-01 19:15 ]</font> [ Denne Melding var redigert av: Goofee på 2002-10-01 19:18 ] Lenke til kommentar
dale Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 (det ligger en slik plate med i hovedkort esken) Lenke til kommentar
Goofee Skrevet 1. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2002 Jippi! Ok, takk det var noe sånt jeg ville høre. Nå er det bare å vente til den smyger seg inn i en eller annen butikk. :smile: Goofee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå