leifeinar Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 hva er MDF-fil? og hvordan får jeg åpna den? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Her finn du nok svar: http://www.filext.com/detaillist.php?extde...f&Search=Search Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 24. april 2006 Forfatter Del Skrevet 24. april 2006 fikk ned alcohol 120% men den vil ikke ha fila. gjør jeg noe galt? regner med den skal brennes? men den godtar ikke den som brenne fil. Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Jeg bruker Deamon Tools og der kan jeg trykke mount image og velge filen, så kommer det opp som en CD/DVD stasjon i Explorer. Jeg tror det er det samme med Alcohol 120% Prøv å trykke mount image i Alcohol 120%. Hvis det ikke virker kan du prøve å åpne den med winrar. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 24. april 2006 Forfatter Del Skrevet 24. april 2006 funker ikke med winrar, var det første jeg prøvde. skal exprimentere litt. er totalt noob her Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 24. april 2006 Forfatter Del Skrevet 24. april 2006 så jeg må ha en emulator og kjøre fila i?? Lenke til kommentar
wil Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Neida, ta å konverter MDF fila til ISO så regner jeg med at alt er i sin skjønneste orden jeg. For å konverter fra MDF til ISO kan du f. eks bruke UltraISO eller PowerISO. Dette er to kjempe bra program. Har stor sans for begge to jeg. Begge programmene koster da altså penger desverre. Når du så har konvertert MDF Fila til ISO f. eks så kan du åpne/ekstrakte dem med WinRAR, WinISO, UltraISO, PowerISO e.l. Eller du kan (når den er konvertert) mounte ISO fila i Demon Tools eller Achol. Lykke til. Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Alcohol 120% lager en virtuell CD/DVD stasjon. Hvis du mounter et image (f.eks. iso eller mdf) så kommer det opp som en CD/DVD stasjon i Windows Explorer. Siden du ikke fikk det til i Alcohol 120% eller winrar virker det som at det er noe galt med filen din. Hvilken feilmelding fikk du i winrar? Hva er innholdet i filen? Er du sikker på at det er et CD/DVD image? Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 24. april 2006 Forfatter Del Skrevet 24. april 2006 takker for hjelp. måtte velge alle filer da kom den opp så bare og brenne da. Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Will: Du skal ikke trenge å konvertere filen til iso. Alcohol 120%, Deamon Tools og Winrar støtter mdf. Leifeinar: Jeg glemte at man måtte velge alle filer og siden du hadde funnet filen i programmet tenkte jeg ikke på det, men det er fint at du fikk det til. Lenke til kommentar
wil Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 trygveaa: Du verden. Hvor så du at WinRAR støtta MDF filer? Jeg sjekka det senest for to sekunder siden, og da hadde den ikke støtte for MDF altså. Har du en spesiell versjon du kanskje? Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 (endret) Nei, jeg tror nok jeg har den vanlige... Det funker hvertfall å åpne mdf filen i winrar når jeg høyreklikker og velger åpne i winrar. edit: Jeg vet ikke hvordan du har skjekket det, men hvis man velger åpne i winrar så står ikke mdf filer der. Man må velge alle filer under filtype for at den skal stå der, men det er mange programmer som støtter filer som bare står der når man har valgt alle filer. Endret 24. april 2006 av trygveaa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå