Gå til innhold

Mafia - kræsjer til desktop...

Anbefalte innlegg

Hallo folkens.

Må ty til hjelp/tips fra dere. Har prøvd alt. Lett som en gal etter hjelp på diverse forum, men alt jeg har prøvd nytter ikke.

Spillet kræsjer til desktop uten forvarsel når "Intermezzo one" er lastet. Ser at folk har lignende problemer på andre baner.

Har lest på 3dactionplanet.com/mafia at en patch er på vei, men problemet er ikke til å holde ut!!!! Spillet er jo genialt til tross for litt bugs!!

Alt av drivere er selvsagt sjekket og jeg kjører ingen prog i bakgrunnen.

Win xp no pro, SP 1, Amd 900, 512 m ram, GF2 GTS.

Mvh

Gonzo =)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har stort sett prøvd alle Det.driverne. Prøvd med og uten lyd, alt er oppdatert. Via, lydkort, u name it!

Vet at masse folk sliter med samme problemet på Mafia. Hadde bare folka folka fått ut fingern og sluppet en aldri så liten patch...

Mvh

Gonzo

Lenke til kommentar

Har akkurat samme problemet. Spillet chrasher til desktop akkurat i det intermezzo one videoen skal til å starte.

Har prøvd alt fra nye drivere og ingen lyd til no-cd patches, håpløst.....

Det eneste jeg kan tenke meg som kan hjelpe nå er om noen kunne sende meg et savegame fra etter intermezzo one så jeg kunne fortsatt etter at videoen var ferdig.

Så hvis noen har et savegame fra etter Intermezzo One kan de være så snill og sende det til meg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...