Gonzo Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Hallo folkens. Må ty til hjelp/tips fra dere. Har prøvd alt. Lett som en gal etter hjelp på diverse forum, men alt jeg har prøvd nytter ikke. Spillet kræsjer til desktop uten forvarsel når "Intermezzo one" er lastet. Ser at folk har lignende problemer på andre baner. Har lest på 3dactionplanet.com/mafia at en patch er på vei, men problemet er ikke til å holde ut!!!! Spillet er jo genialt til tross for litt bugs!! Alt av drivere er selvsagt sjekket og jeg kjører ingen prog i bakgrunnen. Win xp no pro, SP 1, Amd 900, 512 m ram, GF2 GTS. Mvh Gonzo =) Lenke til kommentar
karl hungus Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 hvilken skjermdriver bruker du? og hva slags lydkort har du? Lenke til kommentar
Gonzo Skrevet 1. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2002 Detonator 30.82 Soundblaster live 1024. Mvh Gonzo Lenke til kommentar
karl hungus Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 har du testet detonator 40.71 ? og har du installert de siste creative-driverne, de kom i juli/aug 2002? Lenke til kommentar
NoNamed Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 start setup på spillet...slå på no sound start spillet.--..gjør missionet og når spillet har sava så quitter du og setter på sound igjen...nesten garantert det...jeg må gjøre det ganske ofte... Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-01 22:56, skrev karl hungus:har du testet detonator 40.71 ?og har du installert de siste creative-driverne, de kom i juli/aug 2002? disse driverne er mer beregnet for GF4, ikke GF2. Lenke til kommentar
Gonzo Skrevet 3. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2002 Har stort sett prøvd alle Det.driverne. Prøvd med og uten lyd, alt er oppdatert. Via, lydkort, u name it! Vet at masse folk sliter med samme problemet på Mafia. Hadde bare folka folka fått ut fingern og sluppet en aldri så liten patch... Mvh Gonzo Lenke til kommentar
FatFreddy Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Har akkurat samme problemet. Spillet chrasher til desktop akkurat i det intermezzo one videoen skal til å starte. Har prøvd alt fra nye drivere og ingen lyd til no-cd patches, håpløst..... Det eneste jeg kan tenke meg som kan hjelpe nå er om noen kunne sende meg et savegame fra etter intermezzo one så jeg kunne fortsatt etter at videoen var ferdig. Så hvis noen har et savegame fra etter Intermezzo One kan de være så snill og sende det til meg Lenke til kommentar
Bisarre Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Har hørt flere har løst problemet med å slå av hardware-aksellerasjon på lydkortet. (trur dette ofte er saken med creative kort) Lenke til kommentar
Gonzo Skrevet 4. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2002 Har prøvd sistnevnte forslag å slå av hardwareaksellerasjon på Sb live uten hell... Gonzo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå