Gå til innhold

Hva forventer dere av SAW III?

Yuri555

Anbefalte innlegg

Hva forventer dere av SAW III ( Dere som intresserer dere for filmene )

Nå er det jo bekreftet at Tobin Bell i rollen som John Kramer ( aka Jigsaw ) skal spille i film nummer 3.

Kan jo bli ganske spendene og se hvordan trilogien slutter.

Endret av Dotten
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror det blir veldig vanskelig å få til en skikkelig god Saw III. siden 1 og 2 hadde en ganske overraskende slutt så forventer man en overraskende slutt på 3'ern også, så derfor må nok manusforfatterne tenke skikkelig hardt på å finne på noe uventet. Man kan la seg lure 2 ganger, men lar man seg lure 3 ganger så er man lettlurt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg forventer meg Hollywood-voldekt. Første filmen var herlig kreativ og uavhengig, 2ern er litt over grensen, og jeg tipper den siste vil være vulgært oppkjøpt.

Lenke til kommentar

hehehe man kan jo håpe , håper hu dama dritter seg ut osv , nybegynner tabber eller noe.

Hun kan ikke erstate Jigsaw på noen måtter , desutten har hun noe kunnskaper om mekanisk osv , Jigsaw var jo det nerde på dette feltet.

Lenke til kommentar
hehehe man kan jo håpe , håper hu dama dritter seg ut osv , nybegynner tabber eller noe.

Hun kan ikke erstate Jigsaw på noen måtter , desutten har hun noe kunnskaper om mekanisk osv , Jigsaw var jo det nerde på dette feltet.

5985810[/snapback]

Ja det blir vanskelig å ta hans plass. Ble jo ikke noe moro når man visste hvem "morderen" var. Og ikke når man VET hvem morderen er før filmen kommer :p

Det blir nok en uventet slutt i den siste filmen også. *Håpepå*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...