cheeplix Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 (endret) omgawd, ca 123. gangen det har blitt nevnt? ^______________^ edit: vegis: vegetarianer eller en som heter Vegard. Endret 30. april 2006 av Cheezcake Lenke til kommentar
Jack_The_Bull Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 (endret) *svisj* Noen som kan hjelpe meg med dette? En beskrivelse på hvordan jeg angir rekkefølgen til oppstartsprogrammene? Hvordan rekkefølge de skal åpner seg i. B.la de som legger seg ved klokken. Skulle hatt fått gjort slik at nettverkstilkoblingen åpnet seg opp sist. OS=XP Home. Vil helst ikke laste ned noe får å få det til. Mener det er et sted å gjøre det, men finner ikke noe. Kan ikke gjøres i msconfig? Evt. hvordan? link Endret 30. april 2006 av Jack_The_Bull Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 (endret) *svisj*Noen som kan hjelpe meg med dette? En beskrivelse på hvordan jeg angir rekkefølgen til oppstartsprogrammene? Hvordan rekkefølge de skal åpner seg i. B.la de som legger seg ved klokken. Skulle hatt fått gjort slik at nettverkstilkoblingen åpnet seg opp sist. OS=XP Home. Vil helst ikke laste ned noe får å få det til. link Mener det er et sted å gjøre det, men finner ikke noe. Kan ikke gjøres i msconfig? Evt. hvordan? 6016854[/snapback] Haehae, beste off topic på lenge! Good job, fortsett sånn! Edit: Sånn, hvis du ikke har fått det med deg, det er flere forskjellige kategorier her. Du har havnet i "Off Topic/Utenfor Emne". Hvis du skal få hjelp, bør du nok lage en tråd her "Forum > Windows" istedenfor. Endret 30. april 2006 av NorthGarden Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Jack_the_bull forbinder jeg med feilposter. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 (endret) SoloX Smileyhelvete innenfor få pixler.. Endret 30. april 2006 av überGoliath Lenke til kommentar
edge Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 überGoliath forbinder jeg med ringenes herre, fordi avataren hans, selv om den ikke er derfra, ligner på noe derfra. Lenke til kommentar
Jack_The_Bull Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 (endret) Klikkelinken er til tråden jeg laget.. Edit: Er vel ikke helt "of topic" da..? Endret 30. april 2006 av Jack_The_Bull Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 (endret) Sånn, hvis du ikke har fått det med deg, det er flere forskjellige kategorier her. Du har havnet i "Off Topic/Utenfor Emne". Hvis du skal få hjelp, bør du nok lage en tråd her "Forum > Windows" istedenfor. 6016861[/snapback] Sitèrer meg selv. Det er forskjellige kategorier for forskjellige spørsmål/emner. Så det nå, men allikevel, du trenger ikke annonsere rundt omkring i forumet, dette er ren Off-Topic. Jo, du er ganske Off-Topic, siden du ikke har laget en innlegg med noen slags relativitet med emnet i denne tråden. Hvorfor i all verden spør du etter hjelp her da, hvis du allerede har opprettet en tråd? De som kan mest om Windows/kan hjelpe deg mest, henger mest sannsynlig i "Windows"-delen, vi driver bare med spam og shit her. Endret 30. april 2006 av NorthGarden Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Jack_The_Bull Spår en pekefinger og en visitt til retningslinjene og nettiketene Lenke til kommentar
Jack_The_Bull Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Sånn, hvis du ikke har fått det med deg, det er flere forskjellige kategorier her. Du har havnet i "Off Topic/Utenfor Emne". Hvis du skal få hjelp, bør du nok lage en tråd her "Forum > Windows" istedenfor. 6016861[/snapback] Sitèrer meg selv. Det er forskjellige kategorier for forskjellige spørsmål/emner. 6016885[/snapback] Akkurat der jeg laget en tråd. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 30. april 2006 Forfatter Del Skrevet 30. april 2006 (endret) Jamen, så slutt å spam her da. din tosk. UberGoliat: En Bil og data interresert gutt/mann som er full av faen og har akkurat kjøpt seg en Powerball 250 Forresten, alle forbinder meg med vegeterianer, er en kjøtteter som bare f*** Endret 30. april 2006 av vegis Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 vegis Rett på sak og en nådeløs forumsbruker som bruker store ord som tosk Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 überGoliath - En overdrevet versjon av Goliath? Lenke til kommentar
Jack_The_Bull Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 (endret) Jamen, så slutt å spam her da. din tosk. 6016906[/snapback] Var ikke noe spamming idiot. Of topic er of topic og jeg la ved en link til spørsmålet som er der det hører hjemme. Skulle bare være litt "Of topic" Endret 30. april 2006 av Jack_The_Bull Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 überGoliath: Han har en stor tatoo, og sitter i bar overkropp foran dataen. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 SoloX - Får tildelt mitt siste innlegg før jeg går i dusjen. Har også et veldig fint ordtak i signaturen sin. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 30. april 2006 Forfatter Del Skrevet 30. april 2006 (endret) Jack_The_Bull: en forumsbruker som har vanskeligheter for å forstå ting, og som tror at alle poster i Off-Topic delen ikkje skal holdes til trådens emne ser du litt poeng eller? det er ikkje lov å reklamere for din egen post her. Endret 30. april 2006 av vegis Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Vegis Spiser ikke kjøtt men bare grønnsaker (ikke rosenkål) Lenke til kommentar
Jack_The_Bull Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Jack_The_Bull: en forumsbruker som har minimalt mellom ørene, som tror at alle poster i Off-Topic delen ikkje skal holdes til trådens emne ser du litt poeng eller? 6016934[/snapback] Selvfølgelig gjør jeg det, men var virkelig min lille of topic notat så ille? Først gang jeg er her og prøver å få hjelp, men det eneste man får er jo bare dritt. Har da andre steder å få hjelp, så bare behold forumet deres for dere selv.. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Jack_The_Bull Leverer det tredje ordet i nicket Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg