Gå til innhold

Hva forbinder du med brukeren over deg? NYE REGLER


VegardStr

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

*svisj*

Noen som kan hjelpe meg med dette?

En beskrivelse på hvordan jeg angir rekkefølgen til oppstartsprogrammene? Hvordan rekkefølge de skal åpner seg i.

B.la de som legger seg ved klokken.

Skulle hatt fått gjort slik at nettverkstilkoblingen åpnet seg opp sist.

OS=XP Home.

Vil helst ikke laste ned noe får å få det til.

Mener det er et sted å gjøre det, men finner ikke noe.

Kan ikke gjøres i msconfig? Evt. hvordan?

link

Endret av Jack_The_Bull
Lenke til kommentar
*svisj*

Noen som kan hjelpe meg med dette?

En beskrivelse på hvordan jeg angir rekkefølgen til oppstartsprogrammene? Hvordan rekkefølge de skal åpner seg i.

B.la de som legger seg ved klokken.

Skulle hatt fått gjort slik at nettverkstilkoblingen åpnet seg opp sist.

OS=XP Home.

Vil helst ikke laste ned noe får å få det til.

link

Mener det er et sted å gjøre det, men finner ikke noe.

Kan ikke gjøres i msconfig? Evt. hvordan?

6016854[/snapback]

Haehae, beste off topic på lenge!

Good job, fortsett sånn!

 

Edit: Sånn, hvis du ikke har fått det med deg, det er flere forskjellige kategorier her.

Du har havnet i "Off Topic/Utenfor Emne".

Hvis du skal få hjelp, bør du nok lage en tråd her "Forum > Windows" istedenfor. :)

Endret av NorthGarden
Lenke til kommentar
Sånn, hvis du ikke har fått det med deg, det er flere forskjellige kategorier her.

Du har havnet i "Off Topic/Utenfor Emne".

Hvis du skal få hjelp, bør du nok lage en tråd her "Forum > Windows" istedenfor. :)

6016861[/snapback]

Sitèrer meg selv. Det er forskjellige kategorier for forskjellige spørsmål/emner.

Så det nå, men allikevel, du trenger ikke annonsere rundt omkring i forumet, dette er ren Off-Topic.

Jo, du er ganske Off-Topic, siden du ikke har laget en innlegg med noen slags relativitet med emnet i denne tråden.

 

Hvorfor i all verden spør du etter hjelp her da, hvis du allerede har opprettet en tråd?

De som kan mest om Windows/kan hjelpe deg mest, henger mest sannsynlig i "Windows"-delen, vi driver bare med spam og shit her.

 

:)

Endret av NorthGarden
Lenke til kommentar
Jack_The_Bull: en forumsbruker som har minimalt mellom ørene, som tror at alle poster i Off-Topic delen ikkje skal holdes til trådens emne :D

 

 

ser du litt poeng eller?

6016934[/snapback]

 

Selvfølgelig gjør jeg det, men var virkelig min lille of topic notat så ille? Først gang jeg er her og prøver å få hjelp, men det eneste man får er jo bare dritt. Har da andre steder å få hjelp, så bare behold forumet deres for dere selv.. :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...