V-by Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 (endret) Kan noen forklare hvorfor denne tråden fins?? 5990419[/snapback] fordi du skal få noe å lure på. Tee_C - Broren til ET - Er en nysgjerrig-Per - Heter ikke Per - Og ser opp til Britneys klokskap Endret 26. april 2006 av tu30r6 Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 (endret) steffyboy: litt undelig? (stakkars @kd) sammen med rome. likte ikke at alle nerdene på tg sikla over dama hans. Endret 26. april 2006 av Demogorgon Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Demogorgon: -Ville fikse avataren sin forleden dag. -Har vært medlem lenge -Liker å skru på ting Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Joakim digger Platoon Bor hjemme Får lommepenger er Jomfru Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 (endret) Ø.D - Humørkonge - Skal sykle Trondheim -Oslo snart.... - Fin person å ha her i "huset" Endret 26. april 2006 av jarmo Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Jarmo Skalla overvektig Bor hjemme Får lommepenger Er jomfru Lenke til kommentar
Sleep4Life Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 (endret) oivind_dahle 1. ub3r babe smak 2. kul fyr 3. han må gå å "get laid" 4. nesten alltid på Babethreden edit: litt spam da Endret 26. april 2006 av Sleep4Life Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Dahle -Jomfru (om du ikke teller glass-staven som en annen mann) -Babemaster -Sjef Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 (endret) Dahle-Jomfru (om du ikke teller glass-staven som en annen mann) -Babemaster -Sjef 5990709[/snapback] - Ifølge @kd så er han ganske hot. - Ifølge Rome så er han ganske hot. - Tydeligvis ganske hot. Endret 26. april 2006 av SteffyBoy Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Tomat-Ulf er barnslig på en herlig måte bor hjemme er jomfru får lommepenger Mener det finnes tøser: Tøser Fra capplex tøs, eldre bet. for jente, (ung) pike; fikk etter hvert betydningen løsaktig kvinne. — Den nyno. formen taus har holdt sterkere fast ved den eg. betydningen og brukes mest om tjenestejente. Dette er kanskje ikke det vi definerer som i dag. Tøser er i hvertfall ikke tause. Løse er de kanskje, men det er få av de som er så tause. Allikevel mener jeg at de fleste i verden har en tøsete side mener jeg. Norge er per i dag fullt av tøser. Alt fra bitchete tøser til søte kosetøser. Og det er så mange typer tøser. Her er et sammendrag av de mest populære: (Jeg minner om at ordet kose også kan bety noe enda mer intimt.) *Tøsenisse En rar kar. Dette kan brukes som et mildt skjennsord tøser i mellom. (Jeg minner om at de fleste personer i verden er litt tøsete). *En jævla tøs Dette er kanskje den minst hyggelige tøsekategoriene du kan bli kallt. En "jævla tøs" har gjærne gjort noe lite pent, som for eksempel å kose alt for mye med broren til kjæresten i en nokså klissen dessert. Unngå dette, å du slipper forhåpentligvis å slippe å bli kallt dette. *Løstøs En fri (som oftest kvinne) som prøver å kose så mye hun kan. *Kosetøsa Å si kosetøs er ikke noe stygt ord. Det er faktisk et ganske snillt ord og beskriver en snill, vennlig og ikke minst koselig person. Hun trenger ikke være noe slem i det hele tatt. Det eneste som er galt med en kosetøs er at de kan sende ut litt gale signaler i blandt. De kan kose (ikke den veldig intime versionen) mye med en person uten at de liker den. *Go' tøs Samme som en kosetøs. *Kuktøs En homofil person. Kan brukes som et stygt ord. *Luretøsa De som lar alle tro at de er en løstøs men når det kommer til stykke er de alt annet enn tøsete.. Kanskje det kommer mer her. La den ut, så Herr. Brun blir glad. Om noen vil legge til noe så er det bare å si ifra. (Takk til smårips_eier for luratøsa) Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Dahle: - Stor penis, vet ikke eksakt lengde, men det føltes som MINST 25 cm. - Lager er helvetes god frokost - Har hatt flere damer enn Rune Rudberg. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Dahle: - Stor penis, vet ikke eksakt lengde, men det føltes som MINST 25 cm. - Lager er helvetes god frokost - Har hatt flere damer enn Rune Rudberg. 5990825[/snapback] Forumets mest sexy Snakker trøndersk Er sammen med en emogoth som heter Spike Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 @Hrisebro -Var på tg06? tror jeg -lagde ett helvete der -hrisebro er egentlig ett ganske bra orginalt nick\navn 5989249[/snapback] Huh.. Lagde jeg et helvete på TG LarsP: Eldre en meg OT kar Mange bilder i RPP Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Sleep4Life Jomfru Bor hjemme er mammadalt blir mobba på skolen (7 cm) Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Tomat-Ulf: Hadde bursdag under TG Er 17 år (eller er det 16?) Over 1000 innlegg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Hrisebro: Koste med Tonio på TG Liker å fortelle alle hvor mye han savner Tonio Kanskje litt småforelsket i Tonio ? Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 smårips_eier: Søt avatar. Sexy jente. Fine innlegg i bloggen. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Skogli -SO-tøs -Tøs -Hyggelig kar Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Tomat-Ulf: OT-hore tror faktisk på den überteite blogghistorien Liker å kategorisere tøser Lenke til kommentar
euroshopper Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 (endret) Skogli: Går turer i skogen Har sykkel Glad i dikt? [Edit] Too late Endret 26. april 2006 av euroshopper Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg