Gå til innhold

Hva forbinder du med brukeren over deg? NYE REGLER

VegardStr

Anbefalte innlegg

Kan noen forklare hvorfor denne tråden fins??

5990419[/snapback]

fordi du skal få noe å lure på.

Tee_C

- Broren til ET

- Er en nysgjerrig-Per

- Heter ikke Per

- Og ser opp til Britneys klokskap

Endret av tu30r6
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tomat-Ulf

er barnslig på en herlig måte

bor hjemme

er jomfru

får lommepenger

Mener det finnes tøser:

Tøser

Fra capplex

tøs, eldre bet. for jente, (ung) pike; fikk etter hvert betydningen løsaktig kvinne. — Den nyno. formen taus har holdt sterkere fast ved den eg. betydningen og brukes mest om tjenestejente.

Dette er kanskje ikke det vi definerer som i dag. Tøser er i hvertfall ikke tause. Løse er de kanskje, men det er få av de som er så tause.

Allikevel mener jeg at de fleste i verden har en tøsete side mener jeg.

Norge er per i dag fullt av tøser. Alt fra bitchete tøser til søte kosetøser. Og det er så mange typer tøser. Her er et sammendrag av de mest populære:

(Jeg minner om at ordet kose også kan bety noe enda mer intimt.)

*Tøsenisse En rar kar. Dette kan brukes som et mildt skjennsord tøser i mellom. (Jeg minner om at de fleste personer i verden er litt tøsete).

*En jævla tøs Dette er kanskje den minst hyggelige tøsekategoriene du kan bli kallt. En "jævla tøs" har gjærne gjort noe lite pent, som for eksempel å kose alt for mye med broren til kjæresten i en nokså klissen dessert. Unngå dette, å du slipper forhåpentligvis å slippe å bli kallt dette.

*Løstøs En fri (som oftest kvinne) som prøver å kose så mye hun kan.

*Kosetøsa Å si kosetøs er ikke noe stygt ord. Det er faktisk et ganske snillt ord og beskriver en snill, vennlig og ikke minst koselig person. Hun trenger ikke være noe slem i det hele tatt. Det eneste som er galt med en kosetøs er at de kan sende ut litt gale signaler i blandt. De kan kose (ikke den veldig intime versionen) mye med en person uten at de liker den.

*Go' tøs Samme som en kosetøs.

*Kuktøs En homofil person. Kan brukes som et stygt ord.

*Luretøsa De som lar alle tro at de er en løstøs men når det kommer til stykke er de alt annet enn tøsete..

Kanskje det kommer mer her. La den ut, så Herr. Brun blir glad. Om noen vil legge til noe så er det bare å si ifra. (Takk til smårips_eier for luratøsa)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Hrisebro:

Koste med Tonio på TG

Liker å fortelle alle hvor mye han savner Tonio

Kanskje litt småforelsket i Tonio :love:?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...