Xarus Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Lurte bare om.. går det an å ha hot key til stealth , fant ikke noe tegne til det i speillet.. men tar jeg feil?.. Lenke til kommentar
Azurathus Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Tror du kan binde til Special Action Button 1. Lenke til kommentar
wonnim Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Tror det Azurathus sier funker, men hvis ikke så kan du jo bare dra stealth-knappen ned på Action Baren og gi den hotkey på vanlig måte Lenke til kommentar
Acurus Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 jepp special action button 1. Middle mouse bruker jeg funker supert! Lenke til kommentar
Xarus Skrevet 24. april 2006 Forfatter Del Skrevet 24. april 2006 takker.. hvor finner jeg egentlig den inpå key bindings? Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Scroll ned til du ser: Special Action Button 1 Lenke til kommentar
wilzoo Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Jeg liker å ha stealth nede på standardtoolbaren og slik at jeg ikke dispeller stealth når jeg trykker en gang til. Det er greit hvis du bruker gougetrikeset med å komme ut av combat og så må du kjapt inn i combat og du kan trykke 2 ganger ved et uhell/lag. Med andre ord trykker jeg F for stealth og F en gang til blir cheapshot. Det er like greit å dispelle stealth manuelt om nødvendig. Lenke til kommentar
Xarus Skrevet 24. april 2006 Forfatter Del Skrevet 24. april 2006 Scroll ned til du ser: Special Action Button 1 5980476[/snapback] Takk skal du ha:d når bruker jeg Q som stealth knapp.. den fungerer bra syns jeg;P Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Jeg har den på action-baren, bruker "|"-tasten. Funker fett Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Er det noen tilsvarende muligheter for warriors og stance-skifte? Lenke til kommentar
Pug Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Er det noen tilsvarende muligheter for warriors og stance-skifte? 5980962[/snapback] https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=568111 Lenke til kommentar
knux Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 (endret) jepp special action button 1. Middle mouse bruker jeg funker supert! bruker det jeg å ;D Endret 24. april 2006 av KnuX Lenke til kommentar
Dewd Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 (endret) På Rogue og Druid bruker jeg *Q* for stealth, funker fin-fint ______________________________________________________________ På Warrioren har jeg laget en macro for Battle Stance og en for Berserker Stance. Bruker *E* for og skifte fra Berserker Stance til Battle Stance, og har da samme macro på *E* i Battle Stance baren slik at når jeg trykker en gang til bruker jeg Overpower. Bruker og *1* til macro for skifte fra Battle Stance til Berserk Stance, og trykker jeg da på *1* i Berserker Stance bruker jeg Intercept [ samme macro ]. Macroen er da laget ved og åpne for ny macro og trykke på Battle Stance ''spellen, deretter *Enter* og så ''spellen'' for Overpower. Samme med den andre. Dette er da noe jeg synest er helt sjef Ps. Beklager vist dette var veldig dårligt forklart. Endret 24. april 2006 av Dewd Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 For min del skulle jeg kjørene hatt 3 store eksterne knapper som kunen skifte mellom alle warrior stances:) Enhver form får å prøve å binde noe til tall-tastene eller enda værre, F-tastene, medfører tendenser til revmatisme hos meg (ikke egentlig men jeg føler det slik). Selv bruker jeg musen til alt, untatt B for bags og space som hoppeknapp...men space som hoppeknapp må skiftes da jeg på ingen måte når denne mens jeg holder på piltastene. I bunn og grunn liker jeg ikke tastatur på noen måte hehe. fingrene mine er ikke laget for slikt. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 (endret) For min del skulle jeg kjørene hatt 3 store eksterne knapper som kunen skifte mellom alle warrior stances:) Enhver form får å prøve å binde noe til tall-tastene eller enda værre, F-tastene, medfører tendenser til revmatisme hos meg (ikke egentlig men jeg føler det slik). Selv bruker jeg musen til alt, untatt B for bags og space som hoppeknapp...men space som hoppeknapp må skiftes da jeg på ingen måte når denne mens jeg holder på piltastene. I bunn og grunn liker jeg ikke tastatur på noen måte hehe. fingrene mine er ikke laget for slikt. 5983565[/snapback] For warriors vil jeg anbefale på det sterkeste å ha makroer som swapper på første trykk og bruker en kommando på andre. Spesielt berserker rage og charge er gode til dette formålet. Sjekk mitt gamle oppsett her. I tillegg bør du ha flexbar, da kan du lage store knapper over hele skjermen om du vil. For de avanserte ambefales å ha en knapp til charge og intercept. Nøkkelen er å ha to makroer som swapper til riktig stance, deretter ability. Så lager man en knapp som skifter i flexbar. Når du er utenfor combat, swap to BattleS/charge. Når du entrer combat, swap to BerserkerS/intercept. edit: på roguen min har jeg endel knapper som vises når jeg går i stealth, via flexbar. Endret 25. april 2006 av AvieN Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 For warriors vil jeg anbefale på det sterkeste å ha makroer som swapper på første trykk og bruker en kommando på andre. Spesielt berserker rage og charge er gode til dette formålet. Sjekk mitt gamle oppsett her. I tillegg bør du ha flexbar, da kan du lage store knapper over hele skjermen om du vil. For de avanserte ambefales å ha en knapp til charge og intercept. Nøkkelen er å ha to makroer som swapper til riktig stance, deretter ability. Så lager man en knapp som skifter i flexbar. Når du er utenfor combat, swap to BattleS/charge. Når du entrer combat, swap to BerserkerS/intercept. edit: på roguen min har jeg endel knapper som vises når jeg går i stealth, via flexbar. Tipset ditt er nok veldig bra. Problemet mitt er bare at jeg alltid har vært treg med tastatur (begynte nok for sent i livet med data) Jeg kan jo selvsagt bruke enkle taster men disse må ligge i helt opptil piltastene om dem skal benyttes. Det gikk forsåvidt i BF & BF2, men det var snakk om INS og CTRL kun. Og i grunnen så klarer jeg meg bra nok med musen:) Da jeg har svært mye erfaring med FPS spill så treffer jeg stort sett det jeg vil på skjermen med musepekeren og dette gjør jeg tilfredstillende hurtig. Men jeg skal ta en titt på oppsettet ditt...se om jeg kan plukke ut noen elementer... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå