Gå til innhold

Flere som håper på et nytt X-Wing vs. TIE-Fighter?

Anbefalte innlegg

Som en tidligere megafan av Xwing og tiefighter synes jeg xwing VS tiefighter muligens er det beste spillet som har blitt laget. Det hadde rett og slett alt for oss spacecombat fans: Heftig campaign, lang holdbarhet, stor frihet, super mulitplayer.

Husker jeg spillte dette spillet til jeg hadde klart nesten alt på høyere vanskelighetsgrader, og du som jeg savner den tiden.

Men siden markedet for slike spill er så lite så tviler jeg på at vi noensinne får se et nytt spill av denne typen desverre.

Hva tror dere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nja, flyspill pøses det da vel på med konstant, og jeg tror da ikke noen akkurat vil bli forbanna om det kommer et med en Star Wars vri! Vi har ikke hatt et eneste Star Wars -flyvespill på LENGE!

5980412[/snapback]

Det kommer litt flysimulator-spill innimellom, men skikkelige "rom-simulatorer" a la X-Wing og Wing Commander er så og si en død sjanger nå. Hvilke lignende spill har du evt hørt om i det siste? Bortsett fra X-3 da.

Triste greier er det iallfall. Romspillene til Lucasarts og Origin var noe av det beste jeg visste på pc i gamle dager. Har dessverre ikke store forhåpninger om noen nye bragder fra Lucasarts lenger, de "har det ikke" lenger virker det som. :(

Endret av thomanil
Lenke til kommentar
Har dessverre ikke store forhåpninger om noen nye bragder fra Lucasarts lenger, de "har det ikke" lenger virker det som.  :(

5980434[/snapback]

Enig, dog jeg synes fortsatt alt av starwarsspill er morsomt, siden jeg er en megafan av starwars sagaen (ja, alle 6 filmene, ikke bare den gamle trilogien).

Men venter ikke lengre med samme entusiasme på nye lucasarts spill som i Monkey Island, Day of the Tentacle, Sam and Max, Full Throttle, og X-Wing's dager, desverre.

Lenke til kommentar

Så bra ut det der ja, men det blir liksom ikke det samme når det ikke er i starwars universet :)

Dessuten virker det som de fleste spacecombat spill nå har mer RPG elementer i seg enn bare ren spacecombat. Slik som f.eks X2, X3 osv.

Jeg vil bare ha et nytt Xwing spill jeg, enkelt og greit :)

Endret av apollox
Lenke til kommentar
er ikke x-wing vs tie-fighter ett nesten rent MP spill?

5993132[/snapback]

jo, det er likedan MP og SP, bare at du får forskjellige medaljer såvidt jeg husker.

Alle missions kan du spille alene, eller ha med en kamerat eller 8 i om du ønsker. Noe av dette som gjorde spillet så utmerket.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...