Piratpjokken Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Hva er den beste light armoren? Den beste eg vet om er elven, men er ebony light og best? Lenke til kommentar
Qverner Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Ebony er heavy armor, glass er den beste light armoren. Iallefall blandt det som npc's har på seg. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Daedric er vel bedre enn ebony så vidt jeg vet... Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Daedric=beste heavy Glass=beste light Lenke til kommentar
Heyward Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 (endret) Daedric er vel bedre enn ebony så vidt jeg vet... ja, du har rett i det, men hvis du leser topic ser du at vidiskuterer light armour og ikke heavy det er glass som er best av light. jeg bruker full glass for øyeblikket, minus hjelm...syns den så så bøg ut Endret 24. april 2006 av Heyward Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Daedric er vel bedre enn ebony så vidt jeg vet... ja, du har rett i det, men hvis du leser topic ser du at vidiskuterer light armour og ikke heavy det er glass som er best av light. jeg bruker full glass for øyeblikket, minus hjelm...syns den så så bøg ut 5979976[/snapback] Svarte bare til han ovenfor meg som gav feil info, synes ikke det er nødvendig... Lenke til kommentar
Qverner Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Ga da ikke feil info. Sa bare at Ebony var heavy armor og ikke light armor som trådstarter lurte på... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå