Bleda Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Jeg har KJØPT Battlefield 1942, men har et lite problem: Det hakker noe jæveligt og kommer skurre lyd i høytalerene... (singelplayer og online) Jeg har: 512sdram P41,6ghz 40Gbhd G4ti4600....Asus 48x cdrom Lydkort creative soundblaster 5,1 ehem DELL...... Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Last nyeste drivere til Lydkortet ditt. Har lest dette et stedet på nettet, men husker ikke hvor. Solaris Lenke til kommentar
Paddington Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Du har for dårlig skjermkort :wink: Lenke til kommentar
Clintern Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Eller skru av hardware acceleration på lydkortet, det hjalp for meg hvertfall(Soundblaster Live 5.1). Lenke til kommentar
daffy- Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Leste testen av spillet på gamer.no og de skrev at utviklerene av spillet hadde allerede lagt ut en patch som fikset sånne problemer. Forsøkt dette? Lenke til kommentar
oljones Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-01 19:47, skrev Clintern:Eller skru av hardware acceleration på lydkortet, det hjalp for meg hvertfall(Soundblaster Live 5.1). Dette hjalp for meg og!!! :smile: Lenke til kommentar
Trancton Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Kjøpte meg ny datamaskin for ca. 22.000 kroner, da løste alt seg!!! :smile: Menne BF1942 var seff ikke årsaken til at jeg kjøpte ny maskin, bare så det er sagt (...det var Mafia som var skyld i det, hehe :smile:) Neida, men hadde det problemet jeg også på min forrige maskin... løsningen var enkel.. nyeste drivere for lydkortet mitt... Skurringen var j@vlig plagsom, kunne jo ikke ha noe guff på lyden før man ble looney av hele greien... Oppdater driverne så ordner det seg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå