Håvard Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Hei. Har igjen satt meg ned, og tengte å sette opp en ftp server.. Har forwardet port 21 (som skal brukes) med min linksys wrt54g router, men kommer ikke inn på serveren over internett. så så jeg med SmartFTP, at alt stoppet opp ved Speedtouch 510i, som er adsl modemet, og tengte.. Må jeg kansje forwarde derfra? Så jeg logget meg inn på den, og startet.. Men nå sitter jeg her da.. Skal den forwarde til routeren, som skal forwarde videre til meg, eller skal modemet forwarde rett til min ip? Lenke til kommentar
BUGS_Y Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 (endret) Sett Thomson modemet i bridge modus å legg inn ppoe "brukernavn å passord i linksysen" husk @online.no i brukernavn. Da virker alt skal du se når du har åpnet port i linksys Endret 24. april 2006 av BUGS_Y Lenke til kommentar
BUGS_Y Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 (endret) *Edit* ups dobbelpost Endret 24. april 2006 av BUGS_Y Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 24. april 2006 Forfatter Del Skrevet 24. april 2006 Sett Thomson modemet i bridge modus å legg inn ppoe "brukernavn å passord i linksysen" husk @online.no i brukernavn.Da virkeralt skal dus e når du har åpnet port i linksys 5979881[/snapback] Ok.. Da får jeg prøve det etter hvert.. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 27. april 2006 Forfatter Del Skrevet 27. april 2006 Noen måte å sette opp NAT, uten å bridge thompson modemet? Lenke til kommentar
holvik Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Skal den forwarde til routeren, som skal forwarde videre til meg, eller skal modemet forwarde rett til min ip? 5979848[/snapback] Du skal forwarde fra Speedtouch til Linksys ,som igjen forwarder til din PC. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå